سفر با قایق به جزیره کلئوپاترا

سفر با قایق به جزیره کلئوپاترا (Sedir)

سفرهای روزانه با قایق به جزیره کلئوپاترا (Sedir) از مارماریس یکی از محبوب ترین سفرها و مسافرتهای روزانه با قایق در مارماریس است. در حدود 90٪ از مسافران  در مارماریس در طول اقامت خود با یک سفر دریایی به جزایر کلئوپاترا سفر می کنند.

جزایر کلئوپاترا

جزیره کلئوپاترا (Sedir) به دلیل ساحل ماسه ای طلایی خود معروف به ساحل کلئوپاترا و شهر باستانی سدره است. اکثر گردشگرانی که از مارماریس بازدید می کنند نیز در طول اقامت خود در مارماریس از این مکان آسمانی بازدید می کنند.

جزایر کلئوپاترا

شما می توانید با قایق دو طبقه چوبی از بندر مارماریس خارج شوید، در طبقه بالای قایق افتاب بگیرید یا در عرشه زیرین استراحت کنید.  حدود 2 ساعت قایقرانی را در امتداد سواحل زیبا و کریستال پاک و آبهای فیروزه خلیج گوکووا از طریق جزیره کلئوپاتراسفر خود را شروع کنید.  

جزایر کلئوپاترا

در طول سفر ، شما در چند خلیج بسیار زیبا  در مسیر ، استراحت خواهید داشت. و همچنین یک ناهار کباب پز را با گزینه های مختلف ، همراه با نوشیدنی های نامحدود الکلی و غیر الکلی در قایق سروخواهید کرد.

جزایر کلئوپاترا در جزیره کلئوپاترا حدود 3 ساعت وقت آزاد برای کشف این جزیره ، حمام آفتاب گرفتن ، شنا ، استراحت و تفریح ​​خواهید داشت.

و از آنجایی که دوباره قایق را سوار می شوید و از طریق مارماریس قایقرانی می کنید تا به هتل برسید.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر