راهنمای زندگی در شب مارماریس

راهنمای زندگی در شب  مارماریس

 نوبت به زندگی شبانه در مارماریس  می رسد ، شب های مارماریس که با مهمانی های دیوانه کننده اش ، موسیقی زنده ، نمایش های لیزری ، مهمانی های رقص ، مهمانی های فوم و مهمانی هایی با دی جی های معروف ، رویاهای شما را تحقق میبخشد.

اوقات  تفریحی شبانه در کل مارماریس از رستوران های کنار جاده ای و ساحلی کوچک و بارها گرفته تا کلوپ های شبانه و دیسکوها و همچنین تراس های شلوغ و یا در گوشه های عاشقانه کنار دریا ، برجسته است.

شما ممکن است در تعطیلات مارماریس هر نوع موسیقی را برای سلیقه خود پیدا کنید . تا اوایل شب ، از یک نوشیدنی و وعده غذایی در حاشیه ساحل با یک فضای عالی لذت ببرید یا به شهر بروید تا از میان بسیاری از رستوران ها و کافه ها جایی را انتخاب کنید.

برای لذت بردن  از زندگی شبانه با عطر و طعم ترکی ، به سراغ یکی از میانه ها (میخانه های ترکی) برای خوردن برخی از نوشیدنی های سنتی ترکیه مانند راکی ​​، سلگام ، آیران و سهلپ بروید.

خیابان مارمیس بار

بعد از غروب ، شبهای مرمریس پذیرای مردم است. زندگی  شبانه و بهترین منطقه تفریحی  شبانه در مارماریس با کلوپ ها و دیسکوها در خیابان مارماریس (Bar Marmaris Bar) واقع شده است که تا مارینای مارمیس مرکزی500 متر فاصله دارد. زندگی شبانه در خیابان مارماریس تا ساعت 05:00ادامه می یابد.  

منطقه لانگ بیچ

دومین مکان برای فعالیتهای شبانه در مارماریس منطقه اوزونیالی (ساحل بلند) و جبهه ساحلی است که در طرف مقابل خیابان بار مرمریس ، 500 مترتا  مارماریس مرکزی فاصله دارد. رستوران ها ، بارها ، کارائوکه و کافه های رقص و دیسکوهای بی شماری برای انتخاب وجود دارد. موسیقی دراوزونیالی ساعت 24 متوقف می شود. 

شب ترکی

ترک شب در مارماریس نیز برای گردشگران تفریحی جذابیت بسیاری دارد. Turkish Night یک جاذبه ویژه برای این است که مسافران خارجی بتوانند فرهنگ و سنت های ترکیه را تجربه کنند. این برنامه با موسیقی زنده ترکی آغاز می شود و رقص رقصندگان زیبای ترکیه ای Belly را دنبال می کند.

علاوه بر آن ، هر باشگاه و هتلی همچنین برای کسانی که می خواهند شبانه خود را در هتل های خود بگذرانند ، نمایش های ویژه شبانه ، انیمیشن ها و جاذبه هایی را ترتیب می دهند. حتی هتل ها و مستمری های جداگانه نیز برنامه های شبانه را در کافه های لابی خود دارند. 

کافه های مارماریس و کلوپ های شبانه

این تفرجگاه دارای یک زندگی شبانه پر رونق است و برخی از بهترین کلوپ های شبانه مارماریس این اطمینان را به شما می دهند که تا طلوع آفتاب می توانید مهمان باشید.  زندگی شبانه در مارماریس تا طلوع آفتاب ادامه دارد. 


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر