1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. سفر با قایق به جزایر مارماریس در دریای اژه

سفر با قایق به جزایر مارماریس در دریای اژه

سفر با قایق به جزایر مارماریس در دریای اژه

سفر با قایق به جزایر مارماریس در دریای اژه

سفر با قایق در جزایر دریای اژه یک گزینه عالی برای بازدید و لذت بردن از تمام خلیج ها و مناظر زیبای اطراف مارماریس، در امتداد دریای اژه و خلیج هیزارونو است. سفر با قایق فراگیر نیز یکی از محبوب ترین سفرهای روزانه قایقرانی از مارماریس است.

قایق دو طبقه است. یک سالن سرپوشیده با مبل ها، جداول و میله ای در قسمت زیرین آن پیدا خواهید کرد. و در قسمت بالایی تختخواب و تشک های آفتاب قرار دارد که برای آفتاب گرفتن و رقصیدن به موسیقی آتشین ترک تنظیم شده است.

ناهارشامل (مرغ گوشتی سفید ، سالاد سبز ، ماکارونی ، نان ، میوه فصل)، نوشیدنی های الکلی نامحدود و غیر الکلی ، همه با قیمت های متفاوت است.


در طول سفر با قایق و رفتن از یک جزیره به جزیره دیگر ، در امتداد آبهای شفاف سواحل و خلیج های اطراف مارماریس و احساس سایه های آب از سبز کم رنگ زمرد تا آبی عمیق و همچنین از گرمی و شوری دریای اژه لذت خواهید برد.

تورهای معمولی از طریق خلیج Orhaniye ، خلیج Selmiye ، جزیره کاملیا ، جزیره دندانهای شارپ ، جزیره خرگوش و خلیج آکواریوم انجام می شود .

در جزیره کاملیا می توانید از مسیر صخره ای بالا بروید تا بقایای کلیسای بیزانس قرن دوازدهم را ببینید. در جزیره خرگوش می توانید خرگوش ها را ببینید و از آنها تغذیه کنید .

بعد از اتمام سفر با قایق به هتل خود منتقل خواهید شد.



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر