خلیج هیسارنو مارماریس (Hisaronu)

خلیج هیسارنو مارماریس (Hisaronu)


خلیج هیسارنو (Hisaronu) مکانی محبوب و شگفت انگیز است که در جنوب غربی مارماریس واقع شده است. 



در 22 کیلومتری جاده مارماریس - داتکا ، علامت Hisaronu را مشاهده خواهید کرد. جاده بزرگ به سمت خلیج هیسارنو  در یک طرف و خلیج گوکووا(Gokova) در طرف دیگر. ما به شما جاده مارماریس داتکا (Marmaris-Datca)  را توصیه می کنیم. چون مجذوب طبیعت و محیط آن خواهید شد.


هیسارنو به دلیل خلیج جذابش، ساحل  بادی و رطوبت کم شهرت دارد و بهترین مکان بادی در منطقه است .موراریس ، اسب سواری ، مسافرت با قایق ، کمپینگ در کنار ساحل ، بقایای منطقه مقدس به نام های کاستابوس ، کافه ها و رستوران های آن  بهترین مکان برای بازدید است.

دریا در این منطقه کم عمق و شن و ماسه به رنگ کاشی است. افرادی که ترجیح می دهند یک آرامش بی نظیر را تجربه کنند و تعطیلاتی کاملاً لذت بخش داشته باشند ،منطقه هیسارنو را انتخاب خواهند کرد. آب و هوای تازه موجود در هیسارنو برای افرادی که مبتلا به آسم و بیماری های قلبی هستند نیز بسیار سالم است. 

یکی از سه نقطه مهم اسب سواری مارماریس در هیسارنو قرار گرفته است.کلوپ هایی برای ارائه خدمات وجود دارد و شما می توانید در سواحل و جنگل ها سافاری و سوارکاری را تجربه کنید. زیرا یک مرکز سوارکاری در سواحل و جنگل،  تورهای سوارکاری ترتیب و آموزش می دهد. در این مکان استخر و رستوران نیز وجود دارد. بنابراین می توانید در این خلیج زیبا اوقات خوبی داشته باشید.



این منطقه میزبان شهر باستانی بیبوسوس بوده است ، بنابراین می توانید در اطراف بقایای این شهر باستانی نیز قدم بزنید.


شهرستان باستانی بیبوسوس (Bybassos)  و معبدی به نام "همیتا" در کوه ارن (Eren) وجود دارد. همچنین در تپه یک قلعه با قدمتی نسبتا طولانی نیز وجود دارد.

شما می توانیدبا قایق به سواحل (، Coveal Kartal (Eagle) Cove ، Island Tavsan (Rabbit) و بندر Bencik  سری بزنید.  خلیج هیسارنو و حوضچه ها و خلیج های مجاور آن منطقه ییلاقی بسیار مناسبی  برای قایق ها هستند.

پارک های معروف طبی و کوبوکاک و اینبوکو و مناطق اردوگاه جنگلی نیز در نزدیکی هیسارونو واقع شده اند. اردوگاه های جنگلی مکان های مناسبی برای تجربه و لذت بردن از آب و هوای خنک و دریای پاک هستند.



نگران اقامتتان هم نباشید، می توانید درهتل های با کیفیت ، متل ها و مهمانخانه ها اقامت کنید. 

هیسارنو در 20،6 کیلومتری جنوب غربی مارماریس ، به دنبال جاده مارماریس – داتکا واقع شده است.

نقل و انتقالات فرودگاه به / از Hisaronu

اگر شما یک گروه یا یک خانواده با فرزندان وچمدان های زیاد هستید ، ما به شما نقل و انتقالات خصوصی را توصیه می کنیم. شاتل های فرودگاه هاواس شما را در ترمینال اتوبوس بین شهری مارماریس سوار می کنند و باید دوباره از آنجا یک تاکسی بگیرید. نقل و انتقالات خصوصی شما را فقط به ورودی هتل می رسانند.

در مورد نقل و انتقالات شاتل خصوصی ، ما (کیوی تاکسی) Kiwi Taxi بسیار توصیه می کنیم زیرا آنها شاتل خصوصی با قیمت پایین و با قیمت ثابت را ارائه می دهند.  این تاکسی ها دارای  انواع مختلفی از مدل های خوب  اتومبیل از Micro برای 3 مسافر گرفته تا مینی بوس برای 19 مسافر هستند و صندلی های کودک را نیز ارائه می دهند.

 راحت تر از شاتل فرودگاه ، اتوبوس و تاکسی است،  راننده با یک صفحه نام در فرودگاه شما را ملاقات خواهد کرد. نیازی به جستجوی تاکسی در محل نیست. 


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر