شبه جزیره نیمارا

Gunnucek ، تنگه Fake (Adakoy) و جزیره بهشت ​​(شبه جزیره نیمارا) در امتداد مارماریس


Gunnucek ، تنگه Fake و جزیره بهشت یکی از مکانهای جذاب در مارماریس است . منطقه واقع در خلیج مارماریس ، مکانی محبوب برای گذراندن یک روز عالی در یک منطقه جنگلی در ساحل در طول تابستان های گرم است.



از مرمریس مرکزی  و عبور از مارینای نتلس مارینا از طریق پارک ملی مارماریس ، Gunncucek اول به تنگه Fake و سرانجام  به جزیره بهشت ​​می رسید.

گونوسک

Gunnucek یک منطقه محبوب برای دوستداران پیک نیک است و از طریق گذر توسط Netsel Marina امکان دسترسی به آن وجود دارد.

مارماریس 

منطقه گونوسک بسیار دوست داشتنی است . در اینجا  یک بروک وجود دارد که روغن مخصوصی به نام روغن شیرین را تهیه می کند وکه صنعت عطر استفاده می شود.

تنگه تقلبی

تنگه Fake یک شنل طبیعی است که در Adakoy واقع شده و وقتی از مرمریس مرکزی ان را مشاهده می کنید، مانند یک تنگه است. به همین دلیل مردم محلی آن را "تنگه جعلی" ، "yalanci bogaz" به زبان ترکی می نامند. این داستان  یک کاپیتان است  که در یک هوای بسیار طوفانی به این منطقه پناه  می اورد. و فکرمی  کند که این یک مسیر مستقیم است اما بعد از آن فرارمی کند.



به همین دلیل ، منطقه ای با عنوان "Fake Straight" نامگذاری شده است. شنل امروز به عنوان یک مارینا قایق بادبانی مورد استفاده قرار می گیرد، که یک منطقه  سنگی است.

تنگه تقلبی مارماریس

تنگه تقلبی

شنل تنگه Fake شبه جزیره ای به نام "نیمارا" ، که به نام "جزیره بهشت" (Cennet) یا "Island Island" (Yildiz)  نامیده می شود نیز به سرزمین اصلی وصل می شود.

جزیره بهشت

جزیره بهشت ​​(شبه جزیره نیمارا) ، به همراه جزیره کوچک Bedir در کنار آن ، یک نقطه توقف محبوب برای تورهای روزانه با قایق است. جزیره بهشتی مسیرهای پیاده روی زیبایی برای دوستداران پیاده روی دارد.

رستوران ها و کافه های زیبایی در اطراف بندر برای بازدید کنندگان و تورهای روزانه با قایق از مارماریس وجود دارد. همچنین یک هتل ساحل و هتل توچال در جزیره بهشت ​​وجود دارد.


جزیره بهشت

جزیره بهشت

غارهای چشمگیر جزیره بهشت ​​نیز ارزش دیدن و دیدن دارد. همچنین ممکن است روز خوبی را در جزیره بهشت ​​شنا کنید و از آن لذت ببرید.

ساحل بهشتساحل جزیره بهشت

چگونه به آنجا برسیم؟

با قدم زدن ، اتوبوس یا با ماشین شخصی یا اجاره ای؛  با گذر از نتل مارینا می توانید به جزیره گونوسک ، تنگه تقلبی و بهشت ​​(جزیره نیمار) دسترسی داشته باشید. این منطقه در حدود 8 کیلومتر ی از مرمریس مرکزی واقع شده است.

اگر می خواهید از انجا دیدن کنید ، هشت کیلومتر به سمت Yalanci Bogaz (Fake Straight) (Adakoy) رفته  و از آنجا با یک پیاده روی به جزیره بروید.

مسیر این جزیره برای دوستداران طبیعت بسیار عالی است. منظره شگفت انگیزی داردو ممکن است یک تجربه کوهنوردی زیبا برای شما فراهم کند.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر