1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. 9 جاذبه گردشگری در مارماریس که باید دید

9 جاذبه گردشگری در مارماریس که باید دید

9 جاذبه گردشگری در مارماریس که باید دید

9 جای دیدنی در مارماریس


مارماریس یک مکان توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه است - با فعالیت های تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ارائه شده ، روز شما را با ماجراجویی ، سرگرمی و آموزش پر خواهد کرد! از سواحل ماسه سفید و آب درخشان ، گرفته تا آثار با شکوه و ویرانه ، مارماریس برخلاف سایر شهرها شهری است.

مارماریس مارینا
آیا ترجیح می دهید اوقات فراغت خود را پیاده روی کنید ویا سوار قایق بادبانی شوید. مارینا یک مرکز اجتماعی است و دائماً با ایجاد بازی و سرگرمی در حال ارائه خدمات به مسافران است.  بسیاری از نوازندگان زنده درکنار دریا در حال اجرا هستند، طیف گسترده ای از رستوران های عالی برای غذا خوردن وجود دارد ، و چندین مغازه که غذاهای معتبر ترکی و همچنین لباس و هر چیز دیگری را که می خواهید بخرید،را به نمایش می گذارند.
ماماریس مارینا ، مارماریس ، ترکیه ، +90 252 412 2708


چشمه های رقص
چشمه های رقص برای همه کسانی که نمایش های شبانه اش را می بینند یک نمایش زیبا است . این نمایش تقریباً نیم ساعت طول می کشد و از شاخه های آب به موسیقی و چراغ های رنگی تشکیل شده است! این نمایش رایگان است و هر شب افراد زیادی را به خود جلب می کند. چشمه یکی از ویژگی های منظم و عملکردی آب در طول روز است و حتی دارای یک مجسمه زیبا ی پری دریایی است. پس یک سکه پرتاب کنید و آرزو کنید.


کوه‌های مارماریس
ظهور گسترده سنگهای زیبا و آفتاب زده که می تواند در اینجا توجه شما را جلب کند. شرکت های متنوعی وجود دارند که تورهای کوهستانی را به شما ارائه می دهند ، شما را از مسیرهای سنگی ، پانوراماهای خیره کننده گذشته از گیاهان و جانوران طبیعی ، گرفته تا تالابهای آبشارهای نفس گیر و حتی به قله ای که می توانید غروب خورشید را به دریا تماشا کنید، می برند.

مقبره های سنگی Carian
در تلاش برای حفظ این حکاکی های پیچیده و با شکوه ، گردشگران فقط می توانند با قایق آنها را از نزدیک ببینند. شما از هر زاویه ای نگاه گسترده ای به حکاکی های مرموزخواهید کرد و واقعاً مجذوب این نشانه خواهید شد. راهنمای سوار بر قایق، با خوشحالی دانش گسترده تاریخی خود را در مورد مقبره ها و مناطق محلی به اشتراک خواهد گذاشت . مطمئناً شما در یک رودخانه آرامش بخش ، بصری خیره کننده و آموزشی قرار خواهید گرفت.

دالیان
دالیان یک محل زیبا در کنار دریا است، که تجربیات باورنکردنی را برای بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. این هتل ها شامل سفرهای دریایی با قایق های رودخانه ای ، و نگاهی نزدیک و شخصی به ویرانه های باستانی ، حفظ شده ، ساحل لاک پشت و برخی از بهترین و معتبرترین رستوران های سراسر ترکیه است. یکی از قابل توجه ترین دیدنی ها ، حکاکی های پیچیده ای است که در قسمت سنگی تپه های مجاور ، Carian Rock Tombs وجود دارد.


ساحل ایکمر
آب کم عمق و شفاف و ماسه بی آب و نرم است. این ساحل برای خانواده ها یا هر گروه ایده آل است! همانطور که در این بهشت ​​آرام قرار می گیرید ،از منظره کوه  و تماشای خورشید لذت می برید. با آگاهی از اینکه شما یک قطعه کوچک از بهشت ​​روی زمین را تجربه می کنید.

غواصی / غواصی
گشت و گذارهای غواصی در این منطقه به دلیل زندگی گسترده دریایی و مناظر دیدنی، دست نخورده بسیار لذت بخش است. شما در اوقات فراغت خود می توانید یکی از شرکتهای زیادی را انتخاب کنید که این تجربه فوق العاده را ارائه می دهد زیرا همه آنها به هر سطح بودجه و مهارت می پردازند. برای ثبت نام در یکی از عالی ترین واثرگذارترین کاری که می توانید در مارماریس امتحان کنید ، دریغ نکنید.

مارماریس 19 خرداد میدان جوانان
در نزدیکی ایستگاه Dolmus ، میدان جوانان Marmaris 19 May یک مرکز تفریحی اجتماعی است.  این مرکزشامل، رقص فواره، مجموعه ای از رستوران ها، مغازه هاو موسیقی زنده است.  هر بار و رستوران با آغوش باز از شما استقبال می کند ، میدان وسیع و دیدنی پر ازکارهای سرگرم کننده است و می توانید هر روز عصر برای نوشیدن در یک فضای آرام به اینجا بیایید.


موزه مارماریس
موزه ، سایت باستان شناسی
موزه مارماریس در داخل یک قلعه واقع شده است. اینجا قطعاً مکانی برای تاریخ نویسان مشتاق است! توصیه ما این است که تقریباً سه ساعت وقت بگذارید تا کل موزه رامشاهده کنید. این موزه میزبان طیف گسترده ای از نمایشگاه ها و آثار باستانی است که همه به وضوح دارای برچسب هستند و بینشی هیجان انگیز به گذشته امپراتوری عثمانی ارائه می دهند. این قلعه همچنین مناظر خیره کننده ای از محیط اطراف را ارائه می دهد.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

ناشناس 03/02/2020 00:00:07

عالی بود ممنون بابت اطلاعات مفیدتون


ثبت نظر