تور عمان

تور ارزان عمان

می توان عمان را نگین خاورمیانه خواند و سفر به آن همراه با تور عمان را سفری خاطره انگیز پنداشت.در عمان خبری از هیاهوی همیشگی کلان شهر ها نیست،سکوت بخشی از اصالت عمان است.

«رزرو تور عمان»

چرا تور ارزان عمان

کسانی که بیشتر اهل سفر هستند،سفر با تور عمان را تجربه ای متفاوت خواهند یافت.بیشترین چیزی که توجه شما را در عمان جلب می کند،مساجد با معماری های زیبا است.یکی از معروف ترین مساجد عمان،مسجد جامع سلطان قابوس است .این مسجد در پایتخت عمان،مسقط،واقع شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

بعد از معرفی مسجد جامع سلطان قابوس،به تالار سلطنتی اپرا می رسیم.تالار سلطنتی اپرا ترکیبی زیبا از چوب و مرمر است.این تالار زیبا میزبان بسیاری از جشن های عمان است که در آن ارکستر سلطنتی این کشور و دیگر هنرمندان بین المللی اجراهای خود را بر روی صحنه می برند.

موزه های عمان،نمونه بارز فرهنگ و تاریخ این کشور هستند.یکی از دیدنی ترین این موزه ها،موزه زبیر است که بهتر است در سفر با تور عمان حتما از آن دیدن نمایید.در این موزه،خنجرها،اسلحه های گرم،سرمه دان ها،جواهرات و لباس های سنتی مردان و زنان عمان را مشاهده می کنید.

سفر با تور عمان (تور ارزان عمان) فرصتی مناسب برای رهایی از دغدغه ها و هیاهوی همیشگی شهر ها می باشد.می توانید در آب های گرم دریاچه های آن خستگی را از تن به در آورد یا هنگام شب به تماشای آسمان پرستاره آن نشست.

مسافران به دلیل آب زلال عمان،دلفین ها،صخره های پر شیب و مناظر کوهستانی، عمان را نروژ عربستان می خوانند.اگر قصد سفر به عمان در فصل تابستان را دارید،شهر صلاله را مقصد خود قرار دهید.زیرا آب و هوای این شهر بسیار مطبوع می باشد و لذت سفر را برایتان چندین برابر خواهد کرد.

 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر