بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط

بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط

اگر شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت قصد رزرو تور مسقط و یا تور عمان را دارید،تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط در عمان که به هیچ وجه نباید انها را از دست بدهید، آشنا شوید.
شهر مسقط، پایتخت عمان می‌باشد و در اطراف خلیج عمان با کوه‌ها و صحرایی زیبا احاطه شده است. کشور عمان دارای تاریخ و میراث غنی، تجربه خرید لذت‌بخش و طبیعت بکر، کشوری جذاب برای گشت و گذار است.

خانه اپرای سلطنتی از بهترین جاذبه های گردشگری مسقط

این شاهکار معماری فوق‌العاده یکی از جواهرات ارزشمند عمان است. خانه اپرای سلطنتی اولین نمونه در نوع خود در مسقط بوده و یک چشم‌انداز زیبا در تمام طول سال است. اگر قصد بازدید از مسقط را دارید، حتما سری به خانه اپرای سلطنتی بزنید. این خانه در سال ۲۰۱۸ میزبان نمایشی از سوی یک گروه رقص باله آمریکایی به همراه شمار دیگری از نمایش‌های فرهنگی و موزیکال از سراسر جهان است.
جهت رزرو تور عمان با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

قصر العالم از بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط

قصر العالم یکی از زیباترین کاخ‌های دنیا به حساب می‌آید که دارای رنگ و معماری خاص و منحصر بفردی است که یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار و معروف مسقط محسوب می‌شود.
قدمت این بنا به بالای ۲۰۰ سال پیش برمی‌گردد و اکنون یکی از قصرهای اقامتی سلطان قابوس است. این کاخ با نمای آبی و طلایی‌رنگ خود در سال ۱۹۷۲ مورد بازسازی قرار گرفت و حالا در احاطه قلعه‌های میرانی و جلالی است.
این دژهای نظامی در قرن ۱۶ام میلادی توسط پرتغالی‌ها ساخته شده‌اند. اگرچه بازدید از این موزه برای عموم آزاد نیست اما افراد می‌توانند از نزدیک از این کاخ دیدن کنند، و به آن‌ها اجازه داده می‌شود تا در مقابل دروازه‌های قصر عکس گرفته و از بیرون به محوطه داخلی نگاه بیندازند. زیبایی این کاخ در طول شب به سبب نورپردازی دوچندان می‌شود.
جهت رزرو تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

مسجد بزرگ سلطان قابوس مسقط عمان

این مسجد یکی از شاهکارهای معماری مدرن اسلامی، خانه دومین فرش بزرگ ایرانی در جهان است. این فرش زمانی بزرگ‌ترین فرش جهان محسوب می‌شد. بافت این فرش با نقوش بسیار ظریف حدود ۴ سال زمان برده است. این مسجد همچنین میزبان یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین چلچراغ‌های دنیا بوده و فضای داخلی آن‌ها نیز با آثار هنری تزئین شده است. نمازخانه این مسجد گنجایش بیش از ۲۰ هزار نمازگزار درآن‌واحد را دارد.-
غذاهای لذیذ عمانی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط
شوا یکی از اصلی‌ترین غذاهای محلی عمان به حساب می‌آید. این غذا از گوشت پر ادویه و کاملا پخته طبخ شده و رستوران اورینت آن را به شیوه‌ای بسیار عالی در کنار دیگر خوراکی‌های سنتی عمانی سرو می‌کند. آن‌ها همچنین مجموعه‌ای از دسرهای لذیذ را سرو می‌کنند. این دسر از یک خمیر سرخ‌شده و ترد تشکیل شده که درون شیره خرما فرو برده می‌شود.

موزه ملی مسقط

موزه ملی مدرن‌ترین جاذبه گردشگری اضافه‌شده به عرصه فرهنگی عمان است. معماری مدرن این ساختمان با اشیاء نگهداری شده در داخل موزه در تضاد است. تاریخ غنی عمان از دوران قبل تاریخ تا عصر مدرن در این موزه قرار می‌گیرد. یافته‌های جذاب فراوانی در این موزه به چشم می‌خورد که برای اغلب توریستان بسیار جذاب است.
ورزش‌های آبی در مسقط
عمان به خاطر داشتن سواحل بکر خود بسیار معروف بوده و محل مناسبی برای انجام هرگونه ورزش آبی به حساب می‌آید، پس اگر قصد سفر به مسقط را دارید، حتما سعی کنید تا به سراغ همه ورزش‌های آبی بروید. گردشگران می‌توانند از بین مجموعه‌ای از تفریحات آبی مانند تورهای قایق‌سواری، غواصی، تماشای دلفین‌ها و ماهی‌ها، گزینه محبوب خود را انتخاب کنند. اکثر هتل‌ها اطلاعات بیشتری از ورزش‌های آبی در اختیار مسافران قرار داده و چندین استخر شیرجه در نقاط مختلف شهر برای افراد ماجراجوتر وجود دارد.
رستوران الانغام،بهترین رستوران عمانی
یک غذای لذیذ را در یکی از بهترین رستوران‌های عمانی امتحان کنید. این رستوران در تهیه غذاهای عمانی تخصص داشته و بنای آن نیز مشرف به خانه اپرای سلطنتی است. نمای داخلی هرکدام از اتاق‌های الانغام حکایت از داستانی متفاوت دارند. می‌توان از افراد راهنما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مکان تماشایی درخواست کمک کرد.

منطقه موج مسقط

منطقه موسوم به موج در امتداد یک خط ساحلی پهناور، میزبان سرگرمی‌های متعددی برای گردشگران است. در این منطقه فروشگاه‌های فراوان، رستوران‌ها، مسیرهای آبی داخلی، یک لنگرگاه و فضای سبز گسترده به چشم می‌خورد.

سواحل بکر و مخفی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط

چندین ساحل مخفی و دست نخورده اطراف شهر مسقط را احاطه کرده‌اند و ساحل قروم محبوب‌ترین آن‌ها، با رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، است. گردشگران همچنین می‌توانند از مناطق دورافتاده دیدن کرده و به‌تنهایی یا همراه با تورهای گردشگری به سراغ کشف دیگر سواحل منطقه بروند. توصیه ما به شما این است که حتما به ساحل یتی سر بزنید که فاصله آن تا مرکز شهر ۴۰ دقیقه با اتومبیل است.
ساحل خلوف در جنوب مسقط و ساحل راس الحمرا هم در نزدیکی ساحل قروم است. این مناطق کاملا دنج و خلوت بوده و محل مناسبی برای استراحت و برپایی پیک‌نیک هستند.

ما در این مقاله درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری مسقط با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین و ویزای عراق،تور باکو و تور عمان داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.
جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر