هزینه‌های تور عمان

هزینه‌های تور عمان

آیا شما هم قبل از سفر به عمان به فکر هزینه‌های تور عمان هستید؟به نظر شما در سفر به عمان از چه ارز و پولی می‌شود استفاده کرد؟خوب است بدانید که در سفر به عمان می‌توانید ریال خرج کنید. اما نه ریال ایرانی بلکه ریال عمانی! چقدر درباره هزینه‌های سفر به عمان و بودجه‌ای که باید برای آن کنار بگذارید اطلاعات دارید؟ می‌دانید این هزینه‌ها چه مواردی را شامل می‌شوند؟ چنانچه عمان و شهر مسقط را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده‌اید، خواندن این مطلب کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مالی مناسب را در این زمینه داشته باشید.
عمان از جمله کشورهای لوکس و ثروتمند حاشیه خلیج فارس محسوب می شود و به واسطه دریای عمان و پیشینه تاریخی که دارد ،توریستان زیادی هر ساله این کشور را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. بسیاری از مردم کشور ما هم تور عمان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌‍‌کنند.در ادامه با مطلب هزینه‌های تور عمان همراه باشید.

هزینه بلیط هواپیما تور عمان

خرید بلیط هواپیما مهمترین بخش هزینه‌های تور عمان و اولین گام برای سفر به این کشور و شهر مسقط است. جهت خرید بلیط هواپیما به مقصد مسقط می‌توانید از دو راه حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.
در خرید اینترنتی می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را وارد کنید، سپس لیستی از تمامی ایرلاین‌ها به همراه قیمت و ساعات پروازی برایتان نمایش داده شده و در نهایت امکان این را دارید تا مناسب‌ترین بلیط را با بهترین قیمت خریداری کنید.
در مراجعه حضوری برای خرید بلیط هواپیما ،در واحد فروش بلیط بهترین پیشنهاد را جهت خرید مناسب‌ترین بلیط به شما ارائه خواهند داد.
شماره تماس جهت رزرو تور مسقط:۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳
در نهایت لازم به یادآوری است که قیمت بلیط هواپیما با توجه به زمان خرید بلیط، نوع ایرلاین و ساعات پروازی متفاوت است. در نتیجه قبل از خرید همه موارد را بررسی کنید تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین بلیط را خریداری کنید.

هزینه اقامت در عمان

در بررسی هزینه‌های سفر به عمان به اقامت در هتل می‌رسیم. هزینه‌های این بخش از سفر کاملا به خودتان بررسی دارد. شهر مسقط دارای هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره است و در مجموع تمام هتل‌های این شهر از استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند.
بنابراین اگر بودجه‌تان محدود است و نمی‌خواهید بیشتر آن صرف اقامت شود، می‌توانید هتل‌های ۳ یا ۴ ستاره را انتخاب کنید. اگر هم جز افرادی هستید که در هر جای دنیا سفری لوکس را ترجیح می‌دهید، هتل‌های ۵ ستاره مسقط با چشم‌اندازهای روبه دریا و ساحل اختصاصی تمام انتظارات شما را برآورده می‌کنند.
هزینه اقامت در هتل‌های ۳ ستاره برای یک شب در اتاق دو تخته تقریبا ۴۰ یورو، هتل‌های ۴ ستاره ۹۰ یورو و هتل‌های ۵ ستاره ۱۰۰ یورو می‌باشد.
جهت رزرو تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل بفرمایید.

هزینه‌های خورد و خوراک در تور عمان

خورد و خوراک بخش جدایی‌ناپذیر هر سفر است و طبیعتا قسمتی از هزینه‌های تور عمان را به خود اختصاص می‌دهد.
غذاهای عربی به لذیذ بودن و داشتن طعم و عطر بی‌نظیر در سراسر دنیا معروف هستند. عمان هم با پیروی از همین روند دارای غذاهایی بسیار لذیذ و متنوعی است. پس در سفر به این کشور به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

هزینه حمل و نقل عمومی در تور عمان

تاکسی و اتوبوس از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر مسقط هستند. سیستم تاکسی در مسقط مثل ایران است. بدین صورت که هر تاکسی می‌تواند ۴ مسافر را سوار کرده و در صورتی که بخواهید به صورت اختصاصی از تاکسی استفاده کنید باید آن را به صورت دربستی گرفته یا از سرویس‌های تاکسی خصوصی استفاده کنید.
کرایه تاکسی به صورت توافقی است و اگر از ایستگاه‌های تاکسی استفاده کنید نرخ کرایه هر مسیر کاملا مشخص است.
اتوبوس‌های مسقط در تمام شهر ایستگاه دارند و شما می‌توانید با هزینه بسیار کمتر از تاکسی از تمام جاذبه‌های گردشگری در این شهر دیدن کنید. خرید بلیط اتوبوس از طریق بادجه‌های موجود در هر ایستگاه امکان‌پذیر می‌باشد.
جهت رزرو تور عمان با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل بفرمایید.

هزینه‌های تفریح در تور عمان

عمان کشوری با پیشینه تاریخی غنی است که ظاهری مدرن و زیبا است. بنابراین جاذبه‌های عمان را می‌توان به دوبخش تاریخی و مدرن تقسیم‌بندی کرد. بازدید از این جاذبه‌ها بخش دیگر از هزینه‌های تور عمان را به خود اختصاص می‌دهند.
بندر عمان جاذبه‌ای ست که می‌توانید به صورت رایگان از آن بازدید کنید. اما ابرای ستفاده از تفریحات بندر باید هزینه آن را پرداخت کرد.
مسجد سلطان قابوس در مسقط از دیگر جاذبه‌هایی است که بازدید از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. اما گشت‌وگذار در بازار مطرح با داشتن انواع سوغاتی و صنایع‌دستی می‌تواند برایتان گران تمام شود.
ساحل صلاله و بازدید از کاخ‌ها و بناهای قدیمی عمان از دیگر تفریحات کم هزینه در سفر به این کشور به شمار می‌روند.
ما در این مقاله درباره هزینه‌های تور عمان با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین، ویزای عراق،تور باکو ،تور عمان و تور مسقط داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.
جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر