بهترین رستوران‌های مسقط

بهترین رستوران‌های مسقط

همیشه در رستوران‌های مسقط جشنی از طعم و رنگ برپاست. بین‎‌المللی بودن ساکنان مسقط بر روی غذاهایش هم تاثیر گذاشته و بهترین رستوران‌های مسقط را آماده پذیرایی از همه میهانان با هر سلیقه غذایی کرده است. از غذاهای مدرن گرفته تا غذاهای اصیل و محلی عمانی، همه را می‌توان در رستوران‌های مسقط یافت.
غذا در هر سفری یکی از بخش‌های مهم را به خود اختصاص می‌دهد و خوشبختانه در تور عمان این بخش را می‌توان جذاب‌ترین قسمت سفر دانست. چرا که رستوران‌های مسقط پایتخت عمان، از متنوع‌ترین رستوران‌های خاورمیانه هستند و بهترین و لذیذترین غذاهای محلی و بین‌المللی را به گردشگران خود ارائه می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های مسقط را به شما معرفی کنیم.

رستوران بیچ از بهترین رستوران‌های مسقط

رستوران بیچ در کنار ساحل مسقط قرار گرفته و با چشم‌اندازی بسیار زیبا از بهترین رستوران‌های مسقط به حساب می‌آید. در این رستوران اغلب غذاهای دریایی سرو می‌شود و اگر بخواهیم نوع غذاها را در کنار منظره خارق‌العاده قرار دهیم، یک شب رویایی منتظر شماست.
غذاهای رستوران بیچ از مواد تازه تهیه شده و با تزیینات خلاقانه برای سرو در مقابل میهمانان قرار داده می‌شوند. انواع ماهی، میگو، صدف‌های توپر، خرچنگ و حتی جلبک‌های دریایی خوراکی در منو این رستوران وجود دارد.
لازم به یادآوری است که رستوران بیچ در ما‌های سپتامبر تا می فقط در وعده شام سرویس‌دهی دارد و با داشتن فضای باز، تماشای غروب زیبای آفتاب را در کنار دریای عمان، هنگام صرف شام به میهمانان خود هدیه می‌دهد.
ساعات کاری رستوران بیچ مسقط: ازساعت ۱۲ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۰۰:۳۰
جهت رزرو تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل بفرمایید.

رستوران اوبهار مسقط

رستوران اوبهار شما را به سفری تاریخی در شهر مسقط می‌برد. فضای این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده که معماری سنتی عمانی را تداعی کرده و غذاهای آن رنگ‌وبویی از غذاهای سنتی را در خود دارند. جالب است بدانید که حتی نام رستوران از شهری باستانی در کشور عمان گرفته شده است.
پس با انتخاب رستوران اوبهار برای صرف شام یا نهار لحظاتی استثنایی را در تاریخ عمان سپری خواهیم کرد. انواع کباب‌های لذیذ، سوپ معروف هریس، مجبوس و مشوی از غذاهای معروف رستوران اوبهار هستند. اما بیش از همه این‌ها، دسرهای تهیه شده از حلوا هستند که اوبهار را به یکی از بهترین رستوران‌های مسقط تبدیل کرده‌اند. پیشنهاد ما هم به شما این است حتما دسر حلوا این رستوران را امتحان نمایید.
ساعات کاری رستوران اوبهار مسقط: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ۲۲:۳۰

رستوران بن عتیق از بهترین رستوران‌های مسقط

میهمانان رستوران بن عتیق به جای میز و صندلی بر روی زمین می‌نشینند و از سرو غذاهای محلی لذت می‌برند. همین پذیرایی متفاوت بن عتیق را در لیست بهترین رستوران‌های مسقط قرار داده است.
این رستوران فضای داخلی خود را با بالشتک‌های رنگی تزیین کرده و یک پذیرایی کاملا سنتی را ارائه می‌دهد،همچنین منو غذاهای بن عتیق را کباب‌ها و سوپ‌های لذیذ محلی تشکیل می‌دهد. استفاده از مواد اولیه تازه و تزیینات خلاقانه از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد سرآشپزان رستوران بن عتیق است.
ساعات کاری رستوران بن عتیق مسقط: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ نیمه شب و سایر روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته
جهت رزرو تور عمان با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

رستوران گرند لونج مسقط

رستوران گرند لونج در نزدیکی هتل لوکس گرند حیات است.در این رستوران انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود. غذاهای این رستوران دارای طعم و عطری عالی هستند و تمام نکات آشپزی ترکی در آن‌ها رعایت می‌شود.
علاوه بر غذا فضای رستوران هم با تزییناتی که دارد حال و هوای کشور ترکیه را به تصویر می‌کشد.
ساعات کاری رستوران گرند لونج مسقط: تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲۳

رستوران دیوکز بار از بهترین رستوران‌های مسقط

رستوران دیوکز بار یکی از رستوران‌های هتل کرون پلازا است و تمامی ویژگی‌های یک رستوران لوکس و لاکچری را دارد. در معماری و طراحی رستوران به تمامی جزییات اهمیت داده شده و حتی میز و صندلی‌ها به‌گونه‌ای چیده شده‌اند که به تزیینات رستوران اشراف داشته و فضای کافی را برای سرو غذا در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.
این دقت و ظرافت در تهیه غذا و تزیینات آن نیز به وضوح دیده می‌شود. آشپزان رستوران ،همه غذاها را با مواد تازه و ارگانیک تهیه کرده با تزییناتی اشتهاآور برای سرو آماده می‌کنند. منو رستوران دیوکز بار به صورت ماهانه به‌روزرسانی شده و انواع غذاهای عمانی و بین‌المللی در آن قرار می‌گیرد. ارائه غذاهای متنوع و فضای لوکس باعث شده تا دیوکز بار به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مسقط و انتخاب لوکس‌پسندان تبدیل شود.
ساعات کاری رستوران دیوکز بار مسقط: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب
ما در این مقاله درباره بهترین رستوران‌های مسقط با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین، ویزای عراق،تور باکو ،تور عمان و تور مسقط داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.
جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر