بهترین زمان سفر به قطر

بهترین زمان سفر به قطر

کشور ثروتمند قطر در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری خاور میانه تبدیل شده است. این همسایه جنوبی جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که همین امر آن را به یکی کشورهای پرطرفدار منطقه در صنعت توریسم تبدیل کرده است. بیابان های چشم نواز و سواحل رویایی قطر در کنار موزه های متعدد تاریخی، مراکز خرید و هتل های لوکس، کشور قطر را محبوب گردشگران کرده است. برای مسافرت به کشور قطر داشتن اطلاعاتی درباره شرایط آب و هوایی آن لازم است. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز پیش از سفر به قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

آب و هوای کشور قطر

کشور قطر به طور کلی آب و هوایی گرم و خشک و بیابانی دارد. بنابراین بدیهی است که در فصل تابستان، شاهد آب و هوای بسیار گرم، شرجی و گاهی اوقات آزار دهنده نیز باشیم. اما فصل زمستان در این کشور تقریبا از آب و هوای خنک و مطلوبی برخوردار می باشد. زمستان های قطر خنک همراه با بارش باران هایی سیل آسا است بهترین ماه ها برای سفر به کشور قطر ماه های فروردین و اردیبهشت و ماه های فصل پاییز هستند. در کل اگر بخواهیم بهترین فصل سفر به قطر را به شما پیشنهاد کنیم باید بگوییم، فصل های بهار و پاییز و به خصوص ماه های فروردین، اردیبهشت و آبان، هر یک به نحوی و با توجه به سلیقه توریست ها می تواند بهترین فصل سفر به این کشور گرم و خشک باشد.

فصل های مناسب تفریحات هیجان انگیز در کشور قطر

مسابقات شتر سواری، ورزش های آبی، ماهیگیری، اسب سواری، شنا و گلف در کنار استراحت در ساحل های شنی روح نواز از مهم ترین تفریحات سفر به کشور قطر است. گردشگران عزیز باید توجه داشته باشند اگر قصد استفاده از این امکانات را دارید و همچنین اگر دوست دارید غواصی در آب های درخشان خلیج فارس و گشت و گذار در صحراهای وسیع شنی را تجربه کنید حتماً پیش از سفر به کشور قطر این مقاله را مطالعه بفرمایید.

تفریح سافاری در فصل های کم بارش قطر

سافاری محبوی ترین تفریح در کشور قطر است. در فصل های مناسبی که پیش تر به آن اشاره کردیم شما توریست های عزیز می توانید به تورهایی بپیوندید که به کمک خودروهای جیپ ویژه دو دیفرانسیله راهی صحرا شده و شب را در خیمه های بیابانی سپری می کنند.

بازدید از صحراهای کشور قطر

صحرای خورال ادید به عنوان عروس بیابانهای قطر شناخته می شود که در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی دوحه واقع شده است. اگر قصد سفر به قطر را دارید، بازدید از این صحرا را از دست ندهید. بهترین زمان ممکن برای بازدید از این صحرا و اقامتی کوتاه در آن آبان ماه است.


سفر به کشور بیابانی قطر علاوه بر جنبه های تفریحی ای که دارد، برای استراحت و رفع خستگی نیز بسیار مناسب است. پس برای این که آب و هوای گرم یا بارش های سیل آسا راحتی شما را به هم نزند، حتماً پیش از عزیمت به آن جا با مهرآبادگشت مشورت کنید. اگر قصد سفر به قطر را دارید مقاله های دیگر مهرآبادگشت را مطالعه کنید. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.همچنین شما عزیزان می توانید تور قطر را به صورت نقد و اقساط رزرو کنید،همین حالا اقدام نمایید.02188833123



تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر