قیمت تور بانکوک

قیمت تور بانکوک

قیمت تور بانکوک به عوامل مختلفی مثل مدت اقامت، زمان سفر، محل اقامت، نوع ایرلاین و خدمات آژانس بستگی دارد. به صورت کلی قیمت تور بانکوک در ایام عید نوروز به شدت افزایش پیدا می‌کند. البته متاسفانه شاهد این افزایش قیمت در ایام تعطیلات تابستان، مخصوصا در ماه‌های تیر و مرداد هم هستیم. اما مهرآباد گشت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با توجه به سلیقه و بودجه خود، بهترین هتل را انتخاب کنید و به این شکل قیمت تور بانکوک خود را تعدیل نمایید. البته باید به یاد داشته باشید که قیمت تور بانکوک بر اساس دلار محاسبه می‌شود و هزینه آن تا نهایی شدن سفارش، لحظه‌ای خواهد بود.

بانکوک کجاست؟ 

بانکوک، پایتخت کشور سرسبز و زیبای تایلند است که با حدود هشت میلیون جمعیت، بزرگ‌ترین شهر این کشور نیز محسوب می‌شود. تایلند کشور بسیار زیبایی است و مناظر طبیعی تماشایی و منحصر به فردی را در دل خود جای داده که دیدن آنها شما را مات و مبهوت می‌کند. به صورت کلی مسافران تایلند، سه شهر بانکوک، پاتایا و پوکت را برای بازدید و اقامت خود انتخاب می‌نمایند. خوشبختانه بانکوک از نظر پرواز مستقیم جزء شهرهای ممنوعه نیست و شما می‌توانید به راحتی با یک پرواز مستقیم خودتان را به این شهر زیبا برسانید. بانکوک از شهرهای بسیار شلوغ تایلند است و در آن مردم محلی در بازارهای سنتی همواره در حال داد و ستد هستند. در گوشه گوشه این شهر زیبا و باستانی که هنوز هم پیرو سنت‌های قدیمی تایلند است، زندگی جریان دارد و حتی با قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های بانکوک، می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. در این شهر تماشایی سوار بر قایق‌های سنتی، یک سفر بسیار هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. بانکوک را می‌توان یک شهر بی‌نظیر و مملوء از جاذبه‌های دیدنی مختلف دانست. در این شهر شما می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی، حیات وحش منحصر به فرد، فرهنگی غنی و اماکن تاریخی بسیار تماشایی دیدن فرمایید. در نتیجه سفر بانکوک را باید سفر به شهر عجایب دانست!    

درباره مقصد سفرتان در تور بانکوک بیشتر بدانید

باید بگوئیم که این مقصد زیبا و پر گردشگر پایتخت تایلند است در نقطه ای از جنوب این کشور گرمسیری واقع شده و در نزدیکی خلیج تایلند قرار دارد و از میان آن رودخانه ی بزرگ چائوفرایا می گذرد. در گذشته این شهر تنها روستای کوچکی بود که در کناره ی این رود به وجود آمده بود ولی امروزه با وسعتی بیش از 1500 کیلومتر مربع و جمعیتی بیشتر از 9 میلیون نفر بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر تایلند به حساب می آید. این کلان شهر بزرگ 50 منطقه شهری دارد که جذاب ترین آن ها برای توریست ها منطقه فراناکون است که در کنار رودخانه واقع شده است و پذیرای هتل ها و رستوران های متنوع و گوناگون بسیاری است. تایلند مساحتی حدود 513 هزار کیلومتر و حدود 64 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. بانکوک یکی از شهرهای بزرگ در تایلند با 9 میلیون جمعیت است که هرساله چندین میلیون نفر گردشگر به این شهر زیبای گرمسیر سفر می کنند.

خدمات تور بانکوک

  • اخذ ویزای تایلند برای شما
  • خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل به همراه صبحانه برای شما
  • ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و بالعکس
  • بیمه مسافرتی (با توجه به تعداد روزهای اقامت) برای شما
  • تور لیدر فارسی زبان در زمان سفر
  • راهنمای محلی در زمان سفر
  • گشت شهری در مدت زمان سفر
  • سیم کارت اعتباری تایلند برای رفاه حال شما (در صورت نیاز)

با خرید تور بانکوک شما با چه آداب و رسومی مواجه خواهید شد ؟

جالب است بدانید که دین رسمی این کشور بودایی است که این دین 91 درصد از مردم بانکوک را تشکیل می دهد. دومین مذهب رسمی مردم این شهر را مسلمانان تشکیل می دهند، بنابراین حساسیت های مذهبی در این کشور بسیار زیاد است. برای نمونه پیروان دین بودا حق ندارند راهبان را بغل کنند چون این کار بی احترامی به آن ها است و یا اینکه زمان ورود به اماکن مقدس باید کفش های خود را درآورند. تایلندی ها اهمیت زیادی رای بخش های مختلف بدن خود قائل هستند مثلا: سر مهم ترین بخش معنوی بدن هر شخص است پس شما اجازه ندارید سر یک تایلندی را لمس کنید چرا که این رفتاری گستاخانه به شمار می رود حتی برای کودکان. با انگشت اشاره خود هیچگاه به کسی یا چیزی اشاره نکنید چون بی ادبی محض تلقی می شود. پا از نظر تایلندی ها پایین ترین و کثیف ترین بخش بدن به حساب می آید پس اشاره به آن، بی احترامی اشکار است؛ هرگز با پای خود یک تایلندی را لمس نکنید، همچنین نمی توانید با پا به شمایل بودا اشاره کنید. یکی از قطب های درمانی کشور تایلند بانکوک است و بسیاری از گردشگران از نظر پزشکی نیز به این کشور رجوع می کنند، آن ها فقط از آب معدنی استفاده می کنند و هرگز از آب شیر نمی نوشند و برای سلامت جسمی خود تنها به سراغ رستوران های معتبر و پر رفت و آمد با غذاهای تازه می روند. فرهنگ مردم تایلند از کشورهایی مانند چین و هند متاثر است و مردمان تایلندی بسیار خون گرم و خوش برخورد هستند و به همین علت است که به سرزمین هزار لبخند مشهور است. این شهر با داشتن هتل های شیک و مجلل، مراکز خرید و ساختمان های عظیم و فرودگاهی مدرن مثل بقیه ی شهرهای بزرگ به خود افتخار می کند و همچنین ترکیبی از جلوه های غربی، شرقی، باستانی و امروزی را در خود دارد.


دریافت ویزا برای تور بانکوک

باید گفت که گرفتن ویزای تایلند یکی از ساده ترین کارهایی است که در زندگی انجام داده اید ! ویزای تایلند را می توان با کمترین تلاش اخذ کرد! گردش حساب 1 ماهه اخیر و تمکن مالی 5,000,000 تومانی برای هر نفر تنها شرایط اخذ ویزای تایلند است و به راحتی با ارائه مدارک خود به سفارت خانه، 3 روز بعد ویزای خود را دریافت کنید! در حال حاضر ویزای تایلند در دو نوع سینگل (58 روزه) و مولتی ۶ ماهه صادر می شود. ویزای سینگل تایلند را معمولا برای شرکت در تور تایلند اخذ می کنند و حدودا ۳۷ یورو هزینه دارد. ویزای مولتی ۶ ماهه تایلند نیز با مبلغ ۱۵۰ یورو درخواست می شود. باید در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزای تایلند نیازی به تعیین وقت سفارت نیست، چون خودتان قادر به اقدام برای اخذ ویزا نیستید و فقط از طریق آژانس ها و کارگزاران ویزای تایلند باید درخواست خود را ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور بانکوک به صورت نقد و اقساط با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123





مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر