معرفی هتل های بانکوک

معرفی هتل های بانکوک

کلان­شهر بانکوک یکی از شهرهای پرهیجان و پایتخت کشور تایلند است به گونه­ای که شما هر چیزی که در سفرتان به تایلند نیاز دارید در شهر بانکوک پیدا می­کنید.

 قبل از سفر به هر نقطه­ای از جهان باید اطلاعات کافی درباره جاذبه­ها، هتل­ها، رستوران­ها و دیگر امکانات موجود در آن شهر داشته باشیم تا سفری پرهیجان و مفرح را برای خود رقم بزنیم و برای گردشگران مسئله اقامت در این شهر بسیار اهمیت دارد که ما در این مطلب قصد داریم بهترین هتل­های بانکوک را معرفی کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی هتل های 5 ستاره بانکوک

هتل مونتین بانکوک

این هتل در مجاورت مرکز خرید MBK و سیام پاراگون واقع شده است. هتل مونتین بانکوک در مرکز سیلوم و در نزدیکی ایستگاه متروی سام­یان است. و یکی از بهترین هتل­های ۵ ستاره شهر بانکوک است، از امکانات خاص آن می­توان به باغ­های فراوان احاطه شده، استخر روباز و باشگاه ورزشی اشاره نمود. فرودگاه بانکوک در ۲۳ کیلومتری این اقامتگاه می­باشد.

خدمات سرگرمی و رفاهی هتل مانند نگه­داری از کودکان نیز در دسترس است. اگر بخواهید از خدمات مازاد نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و خشک­شویی هتل استفاده کنید باید هزینه جداگانه­ای بپردازید. پارکینگ رایگان در ساختمان هتل وجود دارد و شما دیگر نیازی به رزرو پارکینگ ندارید. ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل، در اختیار شما مهمانان قرار می­گیرد. می­توانید حتی از خود هتل، ماشین کرایه کنید. ورود به هتل مونتین بانکوک، از ساعت ۲ بعدازظهر به بعد می­باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز، آسانسور، نظافت روزانه اتاق و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات رفاهی این هتل است. اینترنت رایگان در تمام اتاق­ها و در فضای عمومی هتل همیشه در دسترس است و خدمات ویژه­ای برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر مهیا شده است.

می­توانید جلسات اداری و ملاقات­های کاری خود را در اتاق­هایی که برای این منظور تعبیه شده­اند، برگزار کنید و از امکانات مرکز تجاری و فکس و فتوکپی رایگان بهره ببرید. کارکنان هتل به زبان­های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی صحبت می­کنند. شما مهمانان این هتل می توانید به یک سفر یک روزه در اطراف بانکوک بروید. این سفر را باید از میز پذیرش و میز تور هتل مونتین بانکوک بخواهید. کافی­شاپ شبانه­روزی هتل، به نام رونتون Ruenton ، غذاهای بین المللی را سرو می­کند، در حالی که رستوران مونتی منویی از غذاهای اروپایی را ارائه می­دهد.

 هتل سیام بانکوک

این هتل در سال 2013 افتتاح شد و در نوع خود در شهر بانکوک، منحصر به فرد می­باشد. این هتل 39 سوئیت و 3 هکتار زمین در کنار رودخانه دارد که مهمانان هتل می­توانند اقامت خوبی را در این هتل مجلل تجربه کنند. اتاق­های هتل سیام بسیار بزرگ و دلباز، تخت خواب­های آن شاهانه و سقف اتاق­ها بلند می­باشد. طراحی هر اتاق به صورت اختصاصی انجام شده است. مهمانان هتل می­توانند ویلاهای هتل را که دارای استخر 23 متری اختصاصی، باغچه و قسمتی که برای گرفتن آفتاب لحاظ شده است را انتخاب و از امکانات آن لذت ببرند. این هتل در قلب مرکز بانکوک قرار گرفته است و به اماکن دیدنی شهر نزدیک می­باشد.

 هتل رامادا پلازا بانکوک

اتاق­‌های هتل رامادا پلازا یک هتل 5 ستاره بوده و اینکه ۵۲۵ اتاق دارد و زیرمجموعه­‌ای از هتل‌­های زنجیره­‌ای رامادا می­باشد که در کنار رود Chao Phraya قرار گرفته شده است و منظره‌ بی­نظیری رو به رودخانه یا افق شهری به شما هدیه می­دهد و امکانات این هتل شامل استخر روباز، مرکز اسپا و ۹ رستوران و کافه و ... می­باشد و همچنین این هتل، فاصله‌ بسیار کمی از منطقه‌ " Silom " که یک منطقه‌ تفریحی و مرکز خرید بانکوک می­باشد دارد، از امکانات اتاق­های هتل می­توان به: سیستم تهویه مطبوع، دکوراسیون مدرن تایلندی و وسایل مدرن، تلویزیون با شبکه‌­های ماهواره­ای، میز کار و حمام‌­های بزرگ و مدرن، وای ‌فای رایگان در سرتاسر هتل اشاره نمود.

مرکز اسپای هتل برای رفاه مسافران کاملا مجهز است و امکانات ماساژ و سونا را در اختیار میهمانان عزیز قرار داده و شما نیز می­توانید در مدت اقامت خود در این هتل، در سالن ورزشی و اسپا به ورزش و تفریح خود بپردازید.

رستوران معروف " Terrace72 " با منوی متنوع و لذیذش دنیایی از غذاهای دریایی و انواع کباب را در اختیارتان قرار داده و چشم­‌اندازی مبهوت­کننده از شهر را به نمایش می‌گذارد و اینکه سرویس داخل اتاق بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان بوده و هتل رامادا پلازا با توجه به امکانات خوب و کاملی که به مهمانان عرضه می‌کند، قیمت بسیار خوبی دارد پس خیالتان راحت باشد.

از دیگر امکانات هتل می­توان به: سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌­ها، تراس، یخچال، کلاب کودکان، سونا و جکوزی، دستگاه خودپرداز، صرافی، تفریحات خانوادگی، سالن اجتماعات برای همایش­ها و مرکز تجاری، امکانات ویژه‌ معلولان، روزنامه، سرویس اتاق و... اشاره نمود .

هتل پولمن بانکوک جی بانکوک

این هتل یکی از مدرن­ترین، لوکس­ترین و بهترین هتل­های ۵ ستاره بانکوک است که با معماری زیبای خود در بین هتل­های این شهر زبانزد عام و خاص است، این هتل در یکی از بهترین مناطق بانکوک در نزدیکی منطقه " سیلوم " قرار گرفته است و علاوه بر این، فاصله این هتل تا فرودگاه Suvarnabhumi تنها ۵ دقیقه است و در همان نگاه اول در لحظه ورود می­توان فهمید که به هتلی کاملا لوکس و مدرن پا گذاشته­اید و این هتل زیبا ۴۶۹ اتاق و سوییت دارد و یکی از نقاط قوت این هتل ۲ رستوران با کیفیت آن است، رستوران اسکارلت این هتل در طبقه 37 قرار دارد و نمای بی­نظیری از بانکوک را پیش روی شما قرار می­دهد و در آن انواع غذاهای آسیایی و غربی برای شما سرو می­شود، از دیگر امکانات رفاهی هتل می­توان به: وای‌ فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام، سونا و جکوزی، سالن­های اسکواش، اسپا و ماساژ، صبحانه در اتاق، چای­‌ساز و قهوه­ساز در واحدها، دستگاه خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، خدمات خشک­‌شویی، سالن اجتماعات، اتاق ­های ضد­حساسیت، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق و... اشاره نمود .


معرفی هتل­های ارزان بانکوک

برای انتخاب یک هتل مقرون به صرفه با توجه به هزینه­های بالای سفر به خصوص در ایام تعطیل، به شما چندین هتل ارزان قیمت نیز معرفی می­کنیم تا متناسب با بودجه­ی انتخابی خود بتوانید از سفرتان لذت ببرید.

هتل داوین نانا بانکوک

خیابان سوخومویت یکی از مشهورترین خیابان‌های بانکوک است و هتل داوین در این خیابان واقع شده است که دسترسی خوبی به مترو دارد، این هتل 3 ستاره و 53 اتاق دارد و همچنین از این هتل به راحتی می­توانید به مراکز خرید و فروشگاه­های دیگر بروید و به گردش و خرید مشغول شوید، از این هتل تا فرودگاه بانکوک حدود 45 دقیقه فاصله است و شما عزیزان می­توانید به صورت 24 ساعته از رستوران هتل استفاده کنید، در پشت­بام این هتل استخری هست که می­توانید در آن شنا کنید، اتاق­ها نیز از اینترنت رایگان برخوردارند، از دیگر امکانات هتل می­توان به نگه­داری چمدان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، مکان استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع و کارمندان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی اشاره کرد.

هتل آی بی آی اس بانکوک سیام

هتل آی بی آی اس بانکوک سیام در نزدیکی ایستگاه مترو " نشنال استادیوم " واقع شده است و از این­جا به راحتی می­توانید به تمامی مناطق شهر بروید و برای خرید هم به مرکز خرید نزدیک هتل بروید، این هتل 3 ستاره دارای 189 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تخت و وای­فای رایگان است و شما می­توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید چون ورود آن­ها مجاز است، این هتل کاملا مناسب خانواده­ها و همچنین افراد مجرد است و در رستوران­های آن بسیاری از غذاهای بین‌المللی نیز سرو می­شود و اگر گوشت دوست ندارید می­توانید از منوی گیاه­خواری آن استفاده کنید و حتی منویی جدا، کاملا مخصوص کودکان دارد، همچنین از استخر روبازی که در تمام طول سال باز است می­توانید بهره ببرید.

هتل سیتی پوینت بانکوک

از آن جایی که این هتل دقیقا در کنار متروی اسکای­ترین ( Skytrain ) واقع شده است، دسترسی به اماکن دیدنی و بازارهای بانکوک بسیار راحت است و از نظر مسافران یکی از بهترین هتل­های بانکوک است، این هتل 3 ستاره است و 54 اتاق دارد که پنجره همه اتاق­ها بزرگ و نورگیر است و جالب این است که کاملا به سبک سنتی و محلی تایلند طراحی و چیده شده­اند که اگر به سبک سنتی تایلند علاقه­مند هستید در تعطیلات تابستان امسال گزینه مناسبی برای ما عزیزان باشد .


از امکانات اتاق­های این هتل می­توان به تلویزیون‌ مجهز به شبکه‌های کابلی و همچنین حمام­های شیک شیشه­‌ای اشاره کرد، در رستوران هتل غذاهای بین‌المللی سرو می­شود و شما می­توانید برای تمامی وعده­ها به آن مراجعه کنید، این هتل همچنین امکاناتی نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان، نگه­داری چمدان، خشک­شویی، ترانسفر فرودگاهی، محیط استعمال سیگار و سیستم تهویه مطبوع دارد.


هتل آی بی آی اس بانکوک ریورساید

این هتل 3 ستاره از 266 اتاق تشکیل شده است و از جمله هتل‌های خوب بانکوک به شمار می­رود و فاصله آن تا فرودگاه بین‌ المللی سووارنابومی تنها 30 دقیقه است و تا مرکز شهر و همچنین " معبد وات پو " راهی نیست، در این هتل می­توانید از خدماتی مثل ماساژ و خشک­شویی استفاده کنید و در رستوران این هتل که تنوع غذایی خوبی دارد، می­توانید به خوردن غذاهای بومی و بین‌المللی مشغول شوید و لذت ببرید، از دیگر امکانات این هتل می­توان به استخر روباز و حوله شنا، زمین بازی، اینترنت و پارکینگ رایگان، صرافی، اتاق بازی کودکان، ترانسفر رایگان فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد، لازم به ذکر است که کارمندان این هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و تایلندی هستند.

هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت

اگر در این هتل اقامت داشته باشید خواهید دید که در شادترین محله بانکوک هستید چرا که این هتل نزدیک به کلوپ­­ها و مراکز تفریحی است، اتاق‌های این­­جا بسیار تمیز و شیک و راحت هستند و همگی مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون بزرگ و دوش ماساژور می­باشند، برای سرو صبحانه می­توانید به اتاق بزرگی که در لابی هتل است بروید و در آن­جا هر چه که می­خواهید میل کنید، لازم به ذکر است که این هتل 3 ستاره و 161 اتاق دارد، افرادی که به کتاب علاقه دارند می­توانند از  کتابخانه استفاده کنند و با اینترنت رایگان آن مشغول شوند، این هتل هم از هتل­های پرطرفدار بانکوک می­باشد که اکثر مسافرانی که در آن اقامت داشته­اند، کاملا راضی بوده­اند.

هتل سیتادینس سوخومویت 8 بانکوک

هتل 3 ستاره سیتادینس در منطقه کلانگ توئی ( Khlong Toei ) ساخته شده است و مناظر و آب وهوای خوب این منطقه یکی از دلایل محبوبیت این هتل می­باشد، یکی از مزیت­های این هتل علی­رغم امکانات خوب آن، قیمت بسیار منطقی و معقول آن است و از امکانات هتل می­توان به: اینترنت وای­فای رایگان، دسترسی به مترو و هر دو فرودگاه بانکوک­، تلویزیون تخت، استخر روباز، حمل و نقل رایگان، سالن ورزش و ماساژ اشاره کرد و از تمامی آن­ها استفاده کرد، در رستوران هتل صبحانه را می­توانید میل کنید و یا در صورتی که بخواهید برای شما در اتاق سرو می­کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور تایلند | تور بانکوک | تور پاتایا | تور پوکت به صورت نقد و اقساط با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید. 02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر