نکات مهم ویزای گروهی چین

ویزای گروهی چین

ویزای گروهی چین، توسط آژانس مهرآباد گشت و دیگر آژانس‌های هواپیمایی گرفته می‌شود. روال کاری این نوع ویزای چین این گونه است که آژانس‌های مسافرتی چینی برای ما دعوتنامه ارسال می‌کنند و آژانس ما این دعوتنامه را به همراه ۲ عدد عکس و نامه تمکن مالی با حداقل موجودی  ۳ هزار دلار آمریکا از بانک به همراه مهر برجسته را جهت دریافت ویزای چین به سفارت چین ارائه می‌دهد.

نکات مهم ویزای گروهی چین

  • ویزای گروهی چین حداقل برای ۵ نفر صادر می‌شود و از این ۵ نفر حداقل باید ۲ نفر از آن‌ها با این ویزا وارد چین شوند
  • این ویزای چین دو برگ کاغذ A4 می‌باشد که کلیه‌ی مسافرانی که با هم وارد چین می‌شوند باید با هم نیز از چین خارج شوند،در واقع ورود و خروج این گروه باید با هم باشد. در لحظه ورود مسافرانی که نام‌شان در ویزا وجود دارد ولی به چین وارد نشده‌اند، نام‌ آنها توسط پلیس مرزی خط خورده و باقی افراد به کشور چین وارد می‌شوند،همچنین مهر ورود فقط بر روی ویزا می‌خورد و پلیس این ۲ برگه را از از نفر اول گروه تحویل می‌گیرد و سپس ۱ برگه مهر شده را به نفر آخر تحویل می‌دهد.
  • اعتبار این نوع از ویزای چین دارای محدودیت می‌باشد و بر روی آن درج می‌شود. مسافر باید در بازه زمانی درج شده وارد شده و از چین خارج شود.
  • بلافاصله بعد از ورود به خاک چین در محل بازرسی مرزی این کشور حتما مطابق ترتیب اسمی درج شده در ویزا به خط شوید و در پشت خط زرد رنگ یکی یکی به پلیس مرزی مراجعه نمائید.
  • در صورتی که به صورت گروهی و با ویزای گروهی وارد چین می‌شوید و قصد دارید که از گروه جدا شوید و برای انجام کاری به شهر یا هتل دیگری بروید حتما از ویزای مهر خورده در چین یک کپی رنگی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید، زیرا شما در هر نقطه از چین جهت ورود به هر هتلی به آن نیاز دارید و حتما در تاریخ برگشت به موقع به هم‌گروهی‌های خود بپیوندید.
  • در حفظ و نگهداری ویزای چین خود کوشا باشید؛ زیرا در صورت گم شدن آن دچار مشکلات زیادی مانند هزینه‌های سنگین مالی خواهید شد.
  • در لحظه ورود و مواجه شدن با پلیس مرزی از هرگونه صحبت، توضیحات اضافی و شوخی کردن با هم‌گروهی‌های خود امتناع نمائید.
  • برای ویزای گروهی چین به پر کردن فرم‌های زرد رنگ ورود و خروج نیازی نیست.

همچنین بخوانید:ارزانترین نرخ ویزای چین

ما در این مقاله درباره نکات مهم ویزای گروهی چین با شما صحبت کردیم،همچنین اگر شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت سوالی درباره‌ی ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری چین داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به همه‌ی سوالات خود پاسخ دهند و سفری لذت بخشی را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر