دیدنی های تور کنیا

دیدنی های تور کنیا

مناظر زیبا، حیوانات وحش منحصر بفرد و خاص آب‌وهوای گرم و خشک در ساحل اقیانوس هند، تنها قسمتی از جاذبه‌های گردشگری کنیا هستند.از دیگر جاذبه‌های گردشگری کنیا ،گشتن در پابتخت کنیا شهر نایروبی،تورهای سافاری و دریاچه ویکتوریاست.با مهرآباد گشت همراه باشید تا انواع جاذبه‌ گردشگری کنیا را بشناسیم همچنین برای رزرو تور کنیا و دریافت ویزای کنیا با ما در تماس باشید.

۱. تور سافاری کنیا

تور سافاری کنیا از مهم ترین جاذبه‌های گردشگری آن و از عمده‌ترین مسائلی است که توریستان را مجذوب خود کرده است.تورهای سافاری کنیا در حیات وحش‌های آن برگذار می‌گردد مانند حیات وحش ماسای مارا،آمبوسلی،دریاچه تساوو ایست و تاکورو هستند.

در حیات وحش آفریقا جانورانی نظیر پلنگ،کرگدن،فیل،بوفالو،زرافه و شیر هستند.قیمت تور سافاری کنیا معمولا بالاست اما امتحانش برای یکبار در طول زندگی می ارزد.

۲. حیات وحش ماسای مارا

حیات وحش ماسای مارا از جمله مناطق محافظت شده در کنیاست که هر سال حیوانات وحشی از آنجا مهاجرت می‌کنند و از معدود کوچ‌های طبیعی در زمین است.

در این منطقه هر سال یک میلیون و نیم گورخر و گوزن یال‌دار برای رسیدن به آب و غذا از این منطقه کوچ می‌کنند.که اغلب این مهاجرت در ماه‌های مه و ژوئن رخ می‌دهد.

۳.سواحل اقیانوس هند در آفریقا

یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از تور کنیا خود سواحل اقیانوس هند در آفریقاست.این کرانه‌ها ماسه‌ای به همراه درختان نخل موجود در آنجا و معاشرت با مردمان خون‌گرم و مهربان کنیا زیبایی سفرتان را دو چندان می‌کند.سواحل زیبای کنیا شامل دیانی،مالیندی ، مومباسا و کیلیفی می‌باشند.اگر ویزای کنیا را دارید و قصد سفر به کنیا را دارید از این جاذبه حیرت انگیز غافل نمانید.

۴.جزیره‌ی زیبای لامو

قدمت جزیره‌ی لامو در کنار ساحل کنیا به صدها سال پیش برمی‌گردد که یکی از کهن‌ترین شهرهای کنیا محسوب می‌شود.در این شهر با انواع فرهنگ‌ها آشنا می‌شوید.

۵.کوه کنیا

کوه کنیا دومین بلندترین کوه در آفریقا می‌باشد که جزعه کوه‌های سخت برای پیمایش محسوب می‌شود.ازین کوه می‌توان کوه کلیمانجارو را دید و همچنین طبیعتزیبای کنیا زیر پای شماست.

۶.پارک ملی دروازه جهنم کنیا

از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری رفتن به دروازه جهنم کنیاست.از خصوصیات خاص این پارک این است که به راحتی می‌توانید یک دوچرخه اجاره کنید و در پارک بچرخید و لذت ببرید بدون داشتن راهنما!

۷.رودخانه تانا کنیا

قایق‌سواری در آب‌های خروشان رودخانه تانا یکی از دلایلی است که توریستان به کنیا سفر می‌کنند.با قایق‌سواری در این رودخانه به راحتی می‌توان طبیعت بکر کنیا را هم مشاهده کنید.نگاه کردن پرندگان روی رودخانه در هنگام قایق سواری یکی از تفریحات جذاب محسوب می شود.

۸.دریاچه ویکتوریا

در کنار دریاچه ویکتوریا شهر توریستی کیسومو وجود دارد که مناظر رویایی از غروب آفتاب،خوردن ماهی تازه و محیطی آرام از این شهر این دریاچه را یک جاذبه پرطرفدار تبدیل شده است.

۹.نایروبی،پایتخت کنیا

نایروبی یکی از شهرهای زیبا کنیا و پایتخت آن است که دارای نمایشگاه‌های قدیمی آفریقایی،بازارهای محلی،پاساژهای زنجیره‌ای،موزه‌های تاریخی،رستوران‌های محلی و بین‌المللی آن بسیار پرطرفدار است.در سفرتان به کنیا هرگز نایروبی را از دست ندهید.

۱۰.گوشت بز بخورید!

اغلب توریستان در سفرشان حتما خوردن گوشت را در طبیعت بکر کنیا امتحان می‌کنند و برای خوردن گوشت تازه به منطقه نیاما چوما می‌روند در این منطقه گوشت بز بسیار پرطرفدار است اما در کنار آن گوشت گوسفند و مرغ نیز یافت می‌شود.

در این مقاله ما سعی کرده‌ایم قسمتی از جاذبه‌های گردشگری کنیا را به شما معرفی کنیم اگر شما همراهان عزیز مهرآباد گشت قصد رزرو تور کنیا و یا دریافت ویزای کنیا داشتید می‌تواندی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به همه‌ی سوالات خود پاسخ دهید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر