دریاچه ناکورو کنیا

دریاچه ناکورو کنیا

دریاچه ناکورو یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری کنیاست که بین توریستان پرطرفدار است. اگر ویزای کنیا را دارید و قصد سفر به کنیا را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

هزاران فلامینگو ، حاشیه این دریاچه تصویر بسیار زیبایی را به آن اضافه کرده اند. فلامینگو های صورتی رنگ دریاچه را ، تبدیل به منظره ای هیجان انگیز کرده اند.دلیل زیاد بودن فلامینگو در این دریاچه فراوانی جلبک ها در آن است .

عمق دریاچه ناکورو کنیا کم است.

این دریاچه به خاطر این پرندگان که برای تغذیه از جلبکهایی که در دریاچه هستند، به شهرت جهانی رسیده است.

در دریاچه ناکورو علاوه بر فلامینگو کرگدن های زیادی نیز دارد. کرگدن سیاه و سفید هر دو در اینجا یافت می شود ، و اغلب دیده می شود که در زیر اقاقیا در ساحل دریاچه استراحت می کنند.همچنین حیوانات نایاب دیگر از جمله گورخر ، گاومیش ، پلنگ،شیر،زرافه و... یافت می شود.

مکان های عالی در دریاچه ناکورو در کنیا

  1.  فلامینگوها در دریاچه ناکورو

منظره هزاران فلامینگو صورتی که در سطح دریاچه ناکورو تغذیه می کنند یکی از منظره های بزرگ حیات وحش جهان است. چند سال پیش ، میلیون ها نفر از این پرندگان زیبا و رنگارنگ هر لحظه در دریاچه دیده می شدند. سپس ، به طرز مرموزی ، آنها به کلی ناپدید شدند. اکنون آنها دوباره بازگشته اند ، اما تعداد آنها بسیار کم شده است ، زیرا آنها به دریاچه های دیگر در آن سوی دره ریفت نیز مهاجرت می کنند. در دریاچه ناکورو هنوز هزاران فلامینگو دیده می شود. این منظره با شکوه بهتر است در اوج فصل خشک در ژانویه و فوریه زمانی که پرندگان در بیشترین تعداد خود هستند ، مشاهده شود.

  1.  BABOON CLIFF

Baboon Cliff محبوب ترین مکان دیدنی پارک ملی است زیرا در عین دسترس بودن ، چشم اندازهای باورنکردنی دریاچه ناکورو را نشان میدهد. بازدیدکنندگان باید این تجربه را با جمعیت ساکن بابون ها که از محیط اطراف نیز لذت می برند ، به اشتراک بگذارند. در حالی که بیشتر آنها بی خطر نیستند و به افراد سافاری عادت دارند ، مردان بزرگتر نیز گاهی اوقات ممکن است پرخاشگر باشند ، بنابراین هنگام بازدید از آنها مراقبت کنید.

  1.  آبشار ماکالیا

از آبشارهای ماکالیا پس از یک فصل بارانی که آب در آن جریان کامل دارد و منظره ای چشم نواز تشکیل می شود ، می توان لذت برد. در طول فصل خشک ، آبشار می تواند به طور کامل خالی شود ، و یک حوض خشک و گرم باقی می ماند. این سقوط ها در هر فصلی مجموعه ای از حیوانات وحشی غیرمعمول را به خود جلب می کند و شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که اینجا در این گوشه پنهان دریاچه ناکورو در کنیا در انتظار شما خواهد بود.


  1.  سافاری بروید

بهترین کار در دریاچه ناکورو رفتن به سافاری است تا این قسمت خیره کننده از آفریقا را تجربه کنید. پیشنهاد ما اینست که در صبح زود یا اواخر بعد از ظهر بروید تا حیوانات بیشتری ببینید، زیرا در این زمان حیوانات بیشترین فعالیت را دارند. از جمله حیوانات وحشی مانند گورخر ، زرافه و یوزپلنگ را می توان یافت.

ما در این مقاله درباره دریاچه ناکورو کنیا اطلاعات کافی را دراختیارتان گذاشتیم همچنین اگر شما سوالی درباره تور کنیا ، ویزای کنیا و جاذبه های گردشگری کنیا داشتید حتما با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت در میان بگذارید تا به همه ی سوالات خود پاسخ دهید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر