پارک ملی نایروبی

پارک ملی نایروبی

کشور کنیا در قاره آفریقا قرار دارد که پایتخت آن نایروبی است. جاذبه های گردشگری باستانی و تاریخی زیادی در این شهر وجود ندارد اما در عوض گونه های جاوران نایابی یافت می شود که توریستان زیادی به آن سفر می کنند.

پارک ملی نایروبی از جمله جاذبه های گردشگری کنیا محسوب می شود که در پایتخت کنیا یعنی نایروبی قرار دارد و  به عنوان تنها منطقه حفاظت شده در جهان با تنوع زیادی از حیوانات و پرندگان نزدیک به یک شهر ، منحصر به فرد است. این یک جاذبه مهم برای توریستان نایروبی است و همچنین برای بسیاری از ساکنان محلی هم جذاب است.

اما بدانید که بعد از آنکه تصمیم گرفتید به کنیا سفر کنید، ابتدا باید در قدم اول ویزای کنیا را دریافت نمایید.

پارک ملی نایروبی منطقه ای به وسعت 117 کیلومتر مربع است و دارای آب و هوای خشک می باشد که شامل طیف متنوعی از زیستگاه ها با گیاهان و جانوران فراوانی است. بخشهای وسیعی از دشتهای چمن با بوته اقاقیا پراکنده وجود دارد. در ضلع غربی پارک یک جنگل خشک مرتفع و در جنوب جنگل رودخانه وجود دارد.

پارک ملی نایروبی بیش از 400 گونه پرنده دارد (بعضی از آنها فصلی هستند). این پرندگان مهاجر از اواخر ماه مارس تا آوریل از پارک عبور می کنند.

این پارک در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد و چیزی که در آن سلامت و مهاجرت حیوانات را تهدید می کند، نزدیک بودن آن به شهر است. آنقدر این پارک به شهر نزدیک است که شما می توانید از درون پارک ساختمان های بلند شهری را به راحتی ببینید.

علاوه بر گونه های جانوری متنوع موجود در پارک که برای بازدید از آن ها باید خودرو های سافاری کرایه کرد، این پارک از گونه های متنوع گیاهی هم برخوردار می باشد.

جاذبه های زیبای پارک ملی نایروبی:

دیدن کرگدن سیاه

زندگی پرندگان متنوع

حیوانات بزرگ  شیر ، پلنگ ، کفتار و یوزپلنگ

حیوانات گیاهخوار مانند ایلند ، گاومیش ، گورخر و وحشی

بنای تاریخی سوزاندن عاج

مسیرهای پیاده روی در استخرهای اسب آبی

پیاده روی نایروبی سافاری و پرورشگاه فیل های شلدریک

اردوگاه چادر زده نایروبی  یک تجربه سافاری محسوب می شود.

چگونه ویزای کنیا دریافت کنیم؟

برای بازدید از کنیا و سفر به ان حتما باید ویزای کنیا را دریافت نمایید.لازم است قبل از آنکه تور کنیا را رزرو نمایید اقدام به دریافت ویزای توریستی کنیا نمایید.که این نوع ویزای کنیا نیاز به مصاحبه ندارد و فقط کافیست مدارک لازم جهت خود را برای دریافت ویزای کنیا تهیه نمایید

مهرآباد گشت، در زمینه دریافت ویزای کنیا و دیگر کشور ها به متقاضیان آن کمک بسیاری می کند. اگر در پروسه دریافت ویزای توریستی کنیا دچار سردرگمی شده اید، با وجود کارشناسان ما اصلاً نگران نباشید.همچنین اگر سوالی درباره جاذبه های گردشگری کنیا رزرو تور کنیا و ویزای کنیا داشتید حتما با ما در میان بگذارید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر