محبوب‌ترین مقاصد گردشگری چین

محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در چین

سفر به چین از جمله مقاصد پرطرفدار بین گردشگران و توریستان می باشد.در حال حاضر رکود اقتصادی گریبان گیر همه‌ی کشورهاست ازین بابت مهرآبادگشت به فکر شما عزیزان هست که اگر قصد تور چین را دارید در زمان تعطیلات هزینه‌ای برای مقاصد حاشیه ای هدر ندهید با ما در معرفی محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در چین همراه باشید.

۱. پکن ، پایتخت باستانی و مدرن چین

پکن ، بیش از ۷۰۰ سال پایتخت چین است و تاریخ غنی‌ای دارد. قصرها و ساختمان‌های فوق مدرنی در این شهر وجود دارد.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در پکن

دیوار بزرگ چین ، شهر ممنوعه ، معبد آسمان ، لانه پرنده

تجربه بی نظیر پیاده روی روی دیوار بزرگ چین، کشف هوتونگ توسط ریکشا ، لذت خوردن اردک کبابی خوش طعم پکن ، تماشای اپرای پکن و نمایش کونگ فو ، بازدید از دهکده المپیک

اغلب توریستانی که برای دفعه اول به چین سفر می‌کنند اولین گزینه رفتن به شهر پکن است.توریستان به راحتی می‌توانند برای رفتن به پکن از قطارهای سریع‌السیر و هواپیما استفاده کنند.

۲.شیان ، پنجره ای در تمدن باستان چین

شیان به عنوان دومین پایتخت ملی باستان چین (پس از پکن) ، است بنابراین شیان دارای تعداد زیادی از آثار با ارزش و اماکن تاریخی است.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در شیان

ارتش سفالین ، دیوار شهر باستان ، بتکده غازهای وحشی بزرگ ، مسجد جامع

تجربه بی نظیر بازدید از ارتش تراکوتا ، دوچرخه سواری در دیوار شهر باستان را انجام دهید ، میان وعده ها را در محله مسلمانان امتحان کنید.

شیان همچنین نقطه آغازین جاده ابریشم ، یک راه تجارت باستانی بوده است که از آسیا به اروپا گسترش یافته و در دوران باستان نقش مهمی در تبادل اقتصادی و فرهنگی بین شرق و غرب داشت.

۳. شانگهای ،  بزرگترین شهر پر رونق چین

شانگهای ، بزرگترین شهر چین ، که از نظر مدرنیته با نیویورک و پاریس در حال رقابت است. به عنوان یکی از شهرهای برجسته اقتصادی و تجاری جهان ، حساب می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در شانگهای

 خیابان بوند(BUND) ، باغ یویوآن ، شهر آبی ژوجیاجیائو (Zhujiajiao) ، پارک دیزنی لند ، بازار بین المللی شانگهای

سریعترین قطار جهان را در شانگهای میتوانید تجربه کنید ، کمی از اوقات فراغت در باغ‌های چینی و شهرهای آبی لذت ببرید ، از دیزنی لند دیدن کنید .

برخلاف پکن ، جاذبه های گردشگری معروف زیادی در شانگهای وجود ندارد. با این حال ، زیبایی بازدید از شانگهای نه در گشت زدن از محلی به مکان دیگر بلکه در فضای مدرن شهر است.

۴.گوئیلین ،  با چشم‌انداز کوه‌های چین

گوئیلین ، با مناظر شگفت انگیز سنگ آهک خود ، به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کره زمین شناخته می‌شود. نیکسون ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ، در هنگام بازدید از مناظر طبیعی و زیبا گوئیلین اظهار داشت: "من بیش از هشتاد کشور و بیش از صد شهر را بازدید کرده ام. فهمیدم که هیچ شهری نمی تواند از زیبایی های گوئیلین پیشی بگیرد."

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در گوئیلین

رودخانه لی ، روستای یانگ شوو ، مزارع تراس دار لانگ جی) Longji (، رودخانه‌ها و دریاچه‌های گوئیلین

تجربه بی نظیر سفر تفریحی به رودخانه لی ، دوچرخه سواری در حومه روستا یانگ شوو ، تراس های برنجی ، رفتینگ بامبو

۵. هنگ کنگ ، شهری بی مشابه در جهان

هنگ کنگ شهری خاص و بی مانند در جهان می‌باشد.این شهر تلفیقی از فرهنگ هاست. بقایای گذشته استعماری آن ، فرهنگ انگلیس ، با سنت چینی مشترک است.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در هنگ کنگ

 قلعه ویکتوریا ، بندر ویکتوریا و دیزنی لند

تجربه بی نظیرنمای پرنده قلعه ویکتوریا ، خرید در بازارهای خیابانی ، خوش گذراندن در دیزنی لند

۶.هانگژو،زیباترین شهر معروف جهان و معروف به بهشت

هنگامی که مارکو پولو در قرن سیزدهم به هانگژو آمد ، وی آن را "زیباترین و ظریف‌ترین شهر جهان" اعلام کرد. یک جمله معروف چینی وجود دارد: "در بالا بهشت است ، در زیر هانگژو و سوژو وجود دارد."

هر چه از زیبایی‌های هانگژو برایتان تعریف کنیم کم است شما باید حتما آنرا از نزدیک ببینید.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در هانگژو

 دریاچه غربی ، معبد لینگین ، موزه ملی چای ، شهر آبی ووژن) (Wuzhen

تجربه بی نظیر دوچرخه سواری در دریاچه غربی ، تماشای اجراهای زیبای دریاچه ، در شهرهای آبی استراحت کنید ، فرهنگ چای چینی را تجربه کنید

زیبایی "آسمانی" هانگژو صدها هزار مسافر را به خود جلب می کند.شما را نیز آنرا از دست ندهید.

۷.هوانگشان ،  زیبایی با شکوه

هوانگشان را در میان شهرهای معروف چین به خاطر طبیعت بی ‌نظیر، مناظری رویایی و تاریخچه ای قدیمی می شناسند. برای دیدن این شهر، حتما از صخره‌های شگفت انگیز و کاج های روییده بر کوهستان زرد به دقت نگاه کنید. نما و منظره ای که در میان این کوه ها می بینید، در تمام چین مشهور و خیره کننده هستند.

جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی ما در هوانگشان

 کوه های زرد ، دهکده ژیدی) Xidi (، دهکده هونگکون (Hongcun)

تجربه بی نظیرمناظر دیدنی کوهستان ، دریای ابر ، تور عکاسی ، لذت بردن از یک چشمه آب گرم ، بازدید از روستاهای باستانی

کوه های زرد چشم انداز خیره کننده ای از کوه را به مردم هدیه می‌دهد و روستاهای باستانی از زیبایی و آرامش چین باستان با خانه‌های محلی و رودخانه‌های روان که به خوبی حفظ شده اند ، ارائه می‌دهند.

دلایل زیادی برای سفر به چین وجود دارد ، شما می توانید از این مکانهای برتر ارائه شده در این صفحه الهام بگیرید یا علایق خود را به کارشناسان سفر ما بگویید ، و آنها به شما کمک می کنند تا سفر چین خوبی را پشت سر بگذارید!همچنین اگر سوالی درباره دریافت ویزای چین و رزرو تور چین داشتید با کارشناسان خبره ما در میان بگذارید!

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر