جاذبه های گردشگری چین

جاذبه‌های گردشگری چین

چین کشوری پر از جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز می‌باشد؛ از آثار تاریخی گرفته تا جاذبه های تفریحی جدید و مدرن!اگر به تاریخ و طبیعت علاقه دارید سفر به چین را در برنامه های خود قرار دهید.

 تاریخ غنی چین و مکان‌های تاریخی آن نقش اساسی و مهمی در جذب گردشگر به این کشور دارد. 

شهر ممنوعه چین در پکن

اولین جاذبه گردشگری چین که حتما باید در سفر به چین از آن دیدن نمایید شهر ممنوعه چین است. شهر ممنوعه مرکز امپراتوری چین در طول سلسله مینگ و کوئینگ بوده است. زمانی که شهر ممنوعه در اوج رونق و پیشرفت خود قرار داشت بیش از ۹ هزار نفر در آن زندگی می‌کردند! امروزه شهر ممنوعه چین بزرگترین و دست نخورده‌ترین مجموعه از مجموعه قصرهای باستانی به جا مانده قدیمی در تمام دنیا محسوب می‌شود.

شهر ممنوعه چین

دیوار چین در نزدیکی پکن

دیوار بزرگ چین یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری چین می‌باشد که نماد قدرت نظامی چینی‌های باستان محسوب می‌شود. دیوار بزرگ چین  بزرگترین سیستم دفاعی نظامی دنیا می‌باشد. طول دیوار بزرگ چین ۸۸۵۱.۸ کیلومتر برآورد شده است!اگر قصد سفر به چین را دارید،بازدید از عظمت دیوار چین خالی از لطف نیست. 


منطقه ساحلی باند چین در نزدیکی چنگدو

جاذبه بعدی چین منطقه باند یا وایتان می باشد که یک منطقه ساحلی در شانگهای چین است. منطقه باند از رود سوژو تا جین لینگ لیو در کرانه غربی رود هوآنگ پو امتداد یافته است و یکی از محبوب ترین جاذبه‌های گردشگری در شانگهای چین می باشد.

منطقه هوآنگ لونگ چین در شانگهای

هوانگ لونگ یکی از مکان‌های دیدنی چین است که بخاطر ۵ جاذبه اصلی خود یعنی دریاچه‌های رنگین کمان، شن و ماسه‌های سنگ آهکی، قله‌های پوشیده از برف، دره‌های تنگ و عمیق و جنگل‌های بکر شناخته شده است. جاذبه اصلی منطقه هوانگ لونگ که همچنین به گلدن دراگون والی معروف است، دریاچه های سنگ آهکی بی شمار با قله ۵.۵۸۸ متری در پس زمینه این دریاچه‌ها می‌باشد.

معبد بهشت چین در پکن

مجموعه پارک و معبد بهشت یک مکان دیدنی در جنوب پکن می‌باشد که دومین جاذبه معروف و محبوب گردشگری چین در این شهر محسوب می گردد. این مجموعه پر از مکان‌های سمبولیک با معماری بسیار زیبا می‌باشد. به خاطر گنبد آبی رنگ و شکل خاص این مکان به آن "معبد بهشت" می گویند.  

معبد بهشت چین

جنگل سنگی یونان در چین

 ۲۷۰ میلیون سال قبل، زمین از هم باز شد و این باز شدن باعث خشکی اقیانوس و پدیدار شدن سنگ‌هایی در بستر دریا شد. فرسایش این سنگ‌ها در اثر آب و بارانهای اسیدی باعث بوجود آمدن جنگل‌های تنگ و باریک و یک منظره دیدنی و زیبا شده است که توصیه می کنیم در سفر به چین تماشای آن را از دست ندهید.

جنگل سنگی یونان در چین

اگر علاقه مند به بازدید از جاذبه های گردشگری چین هستید،می توانید با رزرو تور چین از این زیبایی ها دیدن نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر