بهترین هتل های شهر باکو

بهترین هتل های شهر باکو

شما هم مانند دیگر توریستان قبل از دریافت ویزا و تور باکو به دنبال بهترین هتل های شهر باکو هستید؟و یک سفر بدون استرس و دغدغه می خواهید؟

برای رزرو تور باکو ابتدا باید بدانید چقدر می خواهید برای سفرتان خرج کنید.پس در انتخاب هتل تان خیلی دقت کنید که هم نزدریک مراکز خرید باکو باشد و هم در مرکز شهر آن قرار داشته باشد که هزینه ی کمتری برای رفتن به اینها بپردازید.قیمت هتل ها در باکو همش در حال تغییر است و به نوعی به های سیزن سفرها بر میگردد.ما در این مطلب قصد معرفی بهترین هتل های باکو را داریم.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 هتل فورسیزنز باکو

هتل فورسیزنز از بهترین هتل های این شهر است که هتلی 5 ستاره می باشد که مهمانداران این هتل بسیار مهربان و با احترام با مسافرانشان رفتار می کنند و دارای امکانات بسیاری است که علاوه بر این امکانات نزدیک بودن آن به جاذبه های گردشگری باکو یکی از مزیت های این هتل محسوب می شود.طراحی و معماری ایت هتل بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد که دارای صبحانه رایگان،اینترنت در تمام فضای هتل، استخر سرپوشیده، اتاق ماساژ و پارکینگ اختصاصی است.با رفتن به این هتل در کمترین زمان ممکن به جاذبه های گردشگری باکو و مراکز خرید آن خود را می توانید برسانید.

آدرس هتل فورسیزنز باکو: Neftchilar Ave 1, Baku 1095, Azerbaijan

هتل گرند یوروپ باکو

هتل گرند یوروپ از بهترین هتل های شهر باکو محسوب می شود.به طور قطع یم توان گفت وقتی که وارد این هتل می شوید دیگر دلتان نمیخواهد از آن بیرون بیایید و کل سفرتان را درون هتل بگذرانید.این هتل دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده،رستوران لاکچری،باغ بزرگ که اطراف آنرا شیشه احاطه کردذه،اتاق های تمیز و دسترسی آن به تمام جاذبه های گردشگری و مراکز خرید باکو می باشد.همین امکانات هتل باعث شده است یکی از بهترین ها باشدالبته چشم انداز پنجره های هتل رو به دریای خزر هم هست که برای توریستان بسیار جذاب است.

آدرس هتل گرند یوروپ باکو : Tbilisi Prospekt 20, Nasimi, AZ1078 Baku, Azerbaijan

هتل فیرمونت باکو

هتل لوکس و لاکچری فیرمونت از هتل های 5 ستاره این شهر است که با اقامت در این هتل یکی از بهترین لذت های زندگیتان را تجربه می کنید.این هتل دارای اتاق های بزرگ،طراحی داخلی عالی و خاص،رستوران با غذاهای با کیفیت و ... اشاره کرد.

آدرس هتل فیرمونت باکو: جمهوری آذربایجان – باکو Alov Qülleleri، Mehdi Hüseyn Street، Bakı، Azerbaijan

هتل بوتا معروف به ارزانترین هتل باکو

هتل بوتا هتلی 3 ستاره و از ارزانترین و به صرفه ترین هتل های باکو است این هتل نه تنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است بلکه دارای صبحانه و بوفه رایگان هم می باشد و از مزیت های این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو می باشد که فاصله ی آن تا مترو فقط 3 دقیقه است. همچنین فاصله ی این هتل تا جاذبه هایی مانند کاخ شیروانشاه باکو 20 متر می باشد و همینطور تا برج های معروف باکو هم 5 دقیقه راه است.

آدرس هتل بوتا: Gasr Street 16, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

هتل چهار فصل باکو

از جمله هتل های معروف شهر باکو هتل 5 ستاره چهار فصل است که دارای امکانات عالی ای از قبیل صبحانه،پارکینگ،استخر،رستوران بین المللی و اینترنت رایگان در فضای هتل می باشد.

آدرس: ۱ Neftchilar Ave, Baku 1095, Azerbaijan

هتل هیلتون باکو

هتل هیلتون باکو از جمله هتل های پرطرفدار این شهر که هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز شهر قرار دارد و براحتی می توانید به مراکز خرید،جاذبه های گردشگری و از جمله فرودگاه باکو دسترسی داشته باشید.از جمله امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده،مربی خصوصی در باشگاه،باشگاه،جکوزی،آرایشگاه و سونا اشاره کرد.

آدرس هتل هیلتون باکو : B AZADLIG AVENUE, BAKU, AZ1000, AZERBAIJAN1

 هتل هالیدی باکو

از جمله هتل های فول امکانات UALL که به تمام مراکز خرید باکو نزدیک می باشد این هتل است.هتل هالیدی دارای 223 اتاق لاکچری می باشد که این اتاق ها بسیار بزرگ هستند.

آدرس هتل هالیدی باکو: Keykab Khanim Safaraliyeva Street 5, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

ما در این مقاله درباره ی بهترین هتل های شهر باکو با شما صحبت کردیم.همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره تور باکو ، ویزای باکو و جاذبه های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تماس بگیرید تا سفری جذاب را تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر