بهترین هتل های ساحلی ازمیر

جاذبه های ازمیر

از مرکز شهر ازمیر گرفته تا شهر تفریحی şeşme هتل های لوکس درست در حاشیه دریای اژه وجود دارد . از میان بسیاری از مکانهای اقامتی ساحلی ، موارد دلخواه خود را انتخاب کردیم. اگر قصد تعطیلات تابستانی در ازمیر را دارید ، فراموش نکنید که از قبل رزرو کنید!


هتل ğağla

ğağla بیشتر خانه های روستایی زیبا در کنار ساحل نسبت به هتل ، مکان مناسبی برای مسافرانی است که دوست دارند احساس راحتی بیشتری کنند . اتاق های تمیز و ساده که در حدود یک دقیقه پیاده روی از ساحل واقع شده اند ، دقیقاً به اندازه باغ کوچکی که در آن صبحانه های  اماده شده  از مواد محلی تهیه می شود ، بسیار زیبا هستند. در دهکده ایلدور meeşme واقع شده اید ، شما می توانید زمان زیادی از خواب در این پناهگاه بت پرستی  به سر ببرید .


ازمیر پالاس اتل

هتل ازمیر پالاس که از سال 1927 افتتاح شده ، دارای یک تاریخچه کاملاً  قدیمی است و در هر دوره ای به تجدید خود ادامه داده است. 16 سوئیت و 148 اتاق آن از منظره دریا یا شهری با امکانات مدرن ، طراحی ساده و در عین حال پیچیده و رستوران دنیز که در آن غذاهای دریایی و مینا غذاهای عالی واقع شده است مشرف هستند .


کردون اوتل پاساپورت

این هتل چهار ستاره نیز درست در کنار آبشار واقع شده است و تقریباً از تمام اتاق های آن منظره ای عالی از اژه دارد و اتاقهای استاندارد کوردون اتل همه با امکانات مدرن و همچنین پنجره های کف به سقف مجهز شده اند. رستوران Bonjour از تاریخ کاملی برخوردار است و در دهه 1960 تاسیس شده است.

 

اتل کیلیم

این هتل سه ستاره دوست داشتنی درست در کنار آبشار واقع شده است و گزینه مناسبی برای برنامه های سفر مسافرتی مناسب تر است . اتاق های اوتل کیلیم تمیز و مدرن هستند و از دریا زیبا و آبی چشمگیر هستند. این هتل همچنین دارای یک رستوران ماهی بزرگ در طبقه همکف آن، که در آن شما می توانید خود را دریافت RAKI و مزه در در شب.


ویندام گراند ازمیر

برای داشتن یک تجربه لوکس در یک هتل کلاسیک پنج ستاره ، Wyndham Grand Izmir درست از کنار آب با چشم اندازهای فیروزه ای و آبی زیبا از پنجره های کف تا سقف آن واقع شده است. شما از کلیه امکانات و خدمات مدرن مورد انتظار یک تأسیس پنج ستاره ، از جمله اتاق های شیک ، درمان های اسپا در خانه و چندین رستوران و کافه بهره خواهید برد.


هتل کی لوکس

هتل کی لوکس با داشتن  گراند سوئیت با چشم اندازی گسترده از دریا و شهر از بالکن بزرگ خود (و همچنین تختخواب از طریق پنجره های کف به سقف) شناخته شده است. اتاق های دیگر نیز دارای مناظر زیبا و همچنین بالاترین استاندارد امکانات و خدمات هستند.

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر