1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. چگونه یک سفر ارزان به ازمیر داشته باشیم

چگونه یک سفر ارزان به ازمیر داشته باشیم

چگونه یک سفر ارزان به ازمیر داشته باشیم


 

جاذبه های ازمیر

برج ساعت ازمیر | © Yılmaz Uğurlu / WikiCommons

ازمیر / راهنما و نکات

ذخیره در لیست دلخواه

نحوه سفر با بودجه در ازمیر ، ترکیه

 

ازمیر شهری دارای گزینه های زیادی در هنگام مسافرت با بودجه مناسب تر در بین  مسافران. از پروازهای ارزان گرفته تا غذاهای ارزان قیمت و فعالیتهای رایگان ، در اینجا چند روش عالی برای لذت بردن از شهر اژه.را یاداوری میکنیم.

یک پرواز ارزان را انتخاب کنید

فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ، ازمیر شهر را قابل دسترس تبدیل کرده است. با این حال ، اگر از خارج از کشور پرواز می کنید ، به ویژه در تابستان که فصل بلند است ، بلیط های خود را از قبل رزرو کنید. اگر پرواز مستقیمی از کشور شما وجود ندارد ، بلیط خود را به استانبول با اتصال به ازمیر رزرو کنید زیرا پرواز از داخل ترکیه با شرکت های هواپیمایی با بودجه مانند پگاسوس بسیار ارزان است و بلیط های رفت و برگشت آن تقریباً 30 یورو است.

 

جاذبه های امیر

پگاسوس | © جولیان هرتزوگ / ویکیومون


حمل و نقل عمومی به جای کابین

گرفتن کابین در ترکیه ممکن است راحت تر باشد اما در طولانی مدت می تواند بسیار گران شود. ازمیر گزینه های حمل و نقل عمومی زیادی دارد ، از اتوبوس Havaş از فرودگاه تا مرکز شهر ، که حدود هفت یورو (به جای حدود 20 یورو با کابین) هزینه دارد. ازمیر به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه ، یک خط مترو نیز دارد که از فرودگاه به مرکز شهر و هر نقطه مهم در داخل شهر می رود. بلیط های مترو 1.75 لیر ترکیه (حدود 0.44 یورو) هزینه دارد ، بنابراین قطعاً ارزان ترین راه برای دور زدن است.

 

جاذبه های ازمیر

مترو ازمیر | © Hic85 / WikiCommons


هتل های بودجه ازمیر را بررسی کنید

دقیقاً مانند بسیاری از هتل های مجلل خود ، ازمیر گزینه های  با بودجه  شما نیز دارد که از جمله آنها مقرون به صرفه ترین است: pansiyon (مهمانخانه ها). یکی از مکان های ترجیحی Laguna Pansiyon است ، یک خانه ساده با شش اتاق تمیز و خانه که بین 80 تا 100TL (20-25 یورو) در هر شب هزینه. Laguna واقع در محله سرسبز Alsancak در مرکز شهر ، تهویه مطبوع ، اینترنت بی سیم ، حوله و سشوار و همچنین خدمات تحویل از بازار اطراف را ارائه می دهد.

Laguna Pansiyon ، Alsancak Mahallesi ، Yzzbaşı aferafettin Bey Sokak (1462) No: 35، Alsancak، ازمیر، ترکیه ، +90 232 421 42 88

بهترین غذاهای ارزان قیمت ارزان در ازمیر را پر کنید

در ترکیه ، درست است که برخی از بهترین غذاها از جاهایی تهیه می شود که کاملاً بی تکلف و بسیار مقرون به صرفه هستند. در ازمیر ، غذاهای خوشمزه زیادی وجود دارد که باعث نمی شود احساس گناه کنید (صحبت از طریق پولی). برای صبحانه ، از Alsancak Boyoz Fırın ، محلی مورد علاقه محلی که در آن شیرینی معروف boyoz ازمیر (که شما به راحتی در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید) با تخم مرغ آب پز سرو کنید ، بازدید کنید. برای ناهار و شام می توانید در یکی از مکان های  کوچک داخل بازار کمرالتی ، که در آن غذاهای عالی ترکی با قیمت های بسیار مناسب بودجه ، شام بخورید.

Alsancak Boyoz Fırın: Girne Bulvari 46، Alsancak، ازمیر، ترکیه

از فعالیت های رایگان در ازمیر لذت ببرید

برای گذراندن یک قدم زدن طولانی و آرامش بخش کوردون ، تفرجگاه مشهور ازمیر در کنار دریا ، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ای ندارید . همچنین می توانید در بازار رنگارنگ Kemeratlı گم شوید و در مغازه ها ، حیاط های پنهان ، کاروانسرا ها و کلیساها و کنیسه ها کاوش کنید. اگر علاقه مندان به تاریخ هستید ، مطمئناً Agora ، یک بازار باستانی با قدمت 4 قرن پیش از میلاد را از دست ندهید .

جاذبه های ازمیر

 

 


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر