مهاجرت به بلغارستان

 〉 پیام در واتس اپ 〈 

 〉 تماس با ما 〈 

مهاجرت به بلغارستان

از آن جایی که کشور بلغارستان جزء اتحادیه اروپا حساب می شود و در عین حال هزینه زندگی در آن نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه بسیار پایین تر است، هر سال متقاضیان زیادی برای اخذ اقامت به آن جا مهاجرت می کنند.

اخیراً دولت کشور بلغارستان دستمزد کار در کشور بلغارستان را بیش تر کرده است و به این ترتیب مسیر مهاجرپذیری به این کشور بازتر از قبل شده است. در کشور بلغارستان فضا برای کار به طور جدی بهبود یافته است و در سال‌های اخیر دولت کشور بلغارستان سعی دارد که کمبود نیروی کاری خود را از طریق نهاجران جبران کند. به این ترتیب زندگی در کشور بلغارستان براساس بررسی‌های اخیر ساده‌تر شده است و رشد مهاجرپذیری به این کشور ۲۳ درصد اعلام شده که رشد بسیار بالایی است. ما در مقاله پیش رو سعی می کنیم تمام مسایلی را که باید پیش از مهاجرت به کشور بلغارستان بدانید، به شما توضیح دهیم. اگر قصد مهاجرت به کشور بلغارستان و اخذ اقامت دارید، مشاورین ما در مهرآبادگشت آماده هستند تا تمام روش های آن را با جزییات برای شما توضیح دهند. برای سفر به بلغارستان، اقامت بلغارستان، مهاجرت به بلغارستان و خرید بلیط پرواز بلغارستان با مهرآبادگشت در تماس باشید.

 

روش‌ های مهاجرت به کشور بلغارستان

اگر تمایل به اقامت در کشور بلغارستان دارید لازم است از سه ماه قبل برای اجاره اقامت در این کشور در خواست بدهید. اصولاً روش­های زیادی برای اخذ اقامت کشور بلغارستان وجود دارد که ما در این مقاله شما را با مطمئین ترین روش های مهاجرت به کشور بلغارستان آشنا خواهیم کرد.


راحت‌ترین روش های مهاجرت به بلغارستان

مهاجرت از طریق تحصیل

یکی از بهترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کشور بلغارستان تحصیل در این کشور است. تحصیل در این کشور از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین کشور بلغارستان دانشگاه های معتبری دارد که پس از تحصیل در آن ها شرایط ورود به کار و اخذ ویزا برای فارغ التحصیلان بسیار راحت خواهد بود. شرایط پذیرش دانشگاه های بلغارستان: پاسپورت شش ماهه، دیپلم، تمکن مالی و عدم سؤ پیشینه

مهاجرت از طریق فرزند آوری

نظام حقوقی و سیستم اخذ تابعیت کشور بلغارستان از سیستم خوت تبعیت می کنند و به همین جهت فرزند آوری یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور تلقی می شود.

مهاجرت از طریق ازدواج

اگر شما با یک فرد از تبعه کشور بلغارستان ازدواج کرده و سعی کنید نتیجه خوبی ارایه دهید، دولت بررسی و تصمیم گیری‌های نهایی را برای اخذ اقامت دائم در این زمینه اعلام می‌کند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

شما از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری می توانید یک ویزای بلند مدت تجاری دریافت کنید و پس از پنج سال صاحب اقامت دائم کشور بلغارستان شوید.

مهاجرت از طریق خرید ملک

اقامت در کشور بلغارستان از طریق خرید ملک یکی دیگر از روش هایی است که در دستور کار دولت بلغارستان قرار گرفته و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

مهاجرت کاری به بلغارستان

برای درخواست ویزای کار باید به زبان این کشور تسلط کامل داشته باشید. این شرط در ورود به کار در بلغارستان الزامی است و بدون تسلط به زبان بلغاری ارتباط با مردم این کشور برای شما بسیار دشوار خواهد بود. مهاجرت کاری در بلغارستان یکی از بخش های آینده دار محسوب می‌شود. در این روش نیاز به مدارک کاری و همینطور مدارک تحصیلی است. مدارک شما پس از بررسی و تأیید سبب می‌شود که اقامت موقت این کشور را اخذ کنید. سپس با ۵ سال کار در این کشور و پرداخت مالیات می‌توانید تقاضای اقامت دائم کشور بلغارستان را داشته باشید.

مهاجرت از طریق پناهندگی به بلغارستان

مهاجرت از طریق پناهندگی آخرید روش برای ورود به کشور بلغارستان است که روشی نامطمئن و خطرناک به شمار می رود. معمولاً کسانی که در کشور خود امنیت ندارند و یا مورد تهدید قرار گرفته اند به سراغ روش پناهندگی می روند. باید بدانید در صورتی که حتی همه شرایط شما برای پناهندگی این کشور مهیا باشد شما تا ۶ ماه اول باز هم اجازه کار نداشته باشید.


اخذ پاسپورت کشور بلغارستان

دولت بلغارستان 7 الی 10 سال پس از انجام امور مربوط به مهاجرت، برای شما پاسپورت صادر خواهد کرد و شما پس از اخذ آن مانند یک شهروند بلغارستان از مزایای موجود برخوردار می شوید.


پیشنهاد ما به شما این است که قبل از تصمیم گیری برای مهاجرت به کشور بلغارستان با مشاورین ما در مهرآبادگشت مشورت کنید. برای سفر به بلغارستان، اقامت بلغارستان، مهاجرت به بلغارستان و خرید بلیط پرواز بلغارستان با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123




مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر