اقامت بلغارستان

 〉 پیام در واتس اپ 〈 

 〉 تماس با ما 〈 

اقامت بلغارستان

بلغارستان یکی از کشورهای اروپایی است که راه هایی زیادی برای اقامت در آن وجود دارد. کسانی که قصد مهاجرت به کشور بلغارستان را دارند باید پیش از هر کاری درباره روش های مهاجرت و اقامت به این کشور اروپایی اطلاعات لازم را کسب کنند. اقامت در بلغارستان از طرق مختلفی مثل تحصیل، تولد، ازدواج، سرمایه گذاری و غیره امکان پذیر است. شما مخاطب عزیز برای آشنایی با کشور بلغارستان هم می توانید به مقالات دیگر ما در سایت مهرآبادگشت مراجعه کنید و هم می توانید به وسیله تماس با متخصصان ما از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در ادامه تمام اطلاعاتی را که لازم است درباره اقامت و اخذ تابعیت کشور بلغارستان بدانید در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای سفر به بلغارستان، اقامت بلغارستان، مهاجرت به بلغارستان و خرید بلیط پرواز بلغارستان با مهرآبادگشت در تماس باشید.


اقامت بلغارستان از طریق کار

یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به کشور بلغارستان، اخذ اقامت از طریق کار است. بلغارستان یکی از کشورهای اروپایی است که هم مالیات کمی دارد و هم هزینه زندگی در آن نسبت به دیگر کشورهای اروپا پایین می باشد. کسانی که قصد اقامت بلغارستان از طریق کار را دارند باید از طرف یک کارفرما در بلغارستان پیشنهاد کاری معتبر داشته باشند تا بتوانند برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند. برای اخذ ویزای کار در بلغارستان باید اول درخواست خود را به آژانس ملی استخدام این کشور ارسال کنیم تا آژانس ملی از فرد متقاضی تست تخصص دریافت کرده و سپس اجازه استخدام برای شخص متقاضی صادر کند. پس از گذراندن این مراحل کارفرما باید با شخص متقاضی کار قرارداد کاری امضا نماید تا فرد متقاضی بتواند درخواست ویزا بدهد. ویزای کار در کشور بلغارستان معمولا یک ساله است و در صورتی که قرارداد کاری شخص متقاضی تمدید شود ویزای فرد متقاضی نیز تمدید خواهد شد.

 

اقامت بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از رایج ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت در بلغارستان، سرمایه گذاری در این کشور است. کسانی که تمایل به مهاجرت به بلغارستان و همچنین دریافت اجازه اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری را دارند باید درخواست ویزای D (ویزای طولانی مدت) بدهند. برای انجام سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور بلغارستان باید در ابتدا یک دفتر نمایندگی بازرگانی در این کشور ایجاد نمایید. اگر فرد متقاضی بتواند اجازه اقامت موقت این کشور را اخذ کند، یک کارت شناسایی بلغاری به وی اعطا می شود که شخص متقاضی اجازه ورود و همچنین اقامت در بلغارستان را خواهد داشت. اگر شخص متقاضی بتواند به مدت 5 سال اجازه اقامت موقت خود را در این کشور از طریق سرمایه گذاری خود حفظ نماید می تواند برای اقامت دائم بلغارستان اقدام نماید.

روش های معمول اخذ اقامت در بلغارستان از طریق سرمایه گذاری:

ثبت دفتر نمایندگی یک شرکت خارجی

ادغام یک شرکت بلغاری با استخدام شش ماهه حداقل 10 کارمند تبعه بلغارستان

خرید ملک با ارزش حداقل 312000 یورو


اقامت بلغارستان از طریق تحصیل

یکی از بهترین روش های معمول برای اخذ اقامت کشور بلغارستان، اقامت از طریق تحصیل است.  از آن جایی که کشور بلغارستان عضو اتحادیه اروپا می باشد بعضی از موسسات و دانشگاه های آن از اعتبار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های کشور بلغارستان است. به طور کلی دانشجویان می توانند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در این کشور به تحصیل بپردازند. نکته مهم این که تحصیل در کشور بلغارستان هم هزینه پایینی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد و هم به زبان انگلیسی امکان پذیر است.


اقامت بلغارستان از طریق تولد

معمولاً در مورد اخذ اقامت و تابعیت  از طریق تولد دو روش خون و خاک وجود دارد. کشور بلغارستان از روش خون تبعیت می کند. در صورتی که فرزندی از پدر و یا مادر بلغاری متولد شود می تواند اقامت و تابعیت بلغارستان را اخذ کند. در عین حال بلغارستان سیستم خاک را نیز به صورت فرعی می پذیرد و به فرزند بدون تابعیت، تابعیت را اعطا می کند.


اقامت بلغارستان از طریق ازدواج

اگر قصد ازدواج و اخذ اقامت از این طریق را در کشور بلغارستان دارید باید قوانین آن را نیز به خوبی بدانید. مطابق با قانون اخذ تابعیت کشور بلغارستان در صورتی که فرد غیرتبعه با یک فرد تبعه ی بلغاری ازدواج کند و حداقل 3 سال از ازدواج آنها گذشته باشد و در صورتی که پس از 3 سال این ازدواج همچنان پایدار باشد، شخص متقاضی می تواند اجازه اقامت دائم کشور بلغارستان را دریافت نماید.

نکانت مهم برای اخذ اقامت در بلغارستان از طریق ازدواج:

فرد متقاضی و همچنین فرد تبعه باید بالای 18 سال داشته باشد.

فرد متقاضی در کشور بلغارستان باید مرتکب جرم نشده باشد و تحت پیگرد قانونی نیز نباشد.

شخص متقاضی باید دارای درآمد باشد که بتواند هزینه های زندگی خود را در این کشور تامین نماید.

فرد متقاضی باید به زبان بلغاری تسلط کافی داشته باشد.


اقامت در بلغارستان برای هنرمندان

اقامت در کشور بلغارستان برای هنرمندان کار چندان ساده ای نیست. فرد متقاضی باید ثابت کند در کشور خود به عنوان هنرمند شناخته شده است و همچنین از طریق هنر خود می تواند هزینه های زندگی خود را نیز تامین نماید. مثلاً یک نقاش هم باید رزومه کاری مناسبی ارایه دهد و هم بتواند از طریق برقراری نمایشگاه و گالری امرار معاش کند.

مشاوران ما در مهرآباد گشت آماده پاسخ گویی به همه سؤالات شما درباره روش های مهاجرت و اخذ اقامت در کشور بلغارستان هستند. برای سفر به بلغارستان، اقامت بلغارستان، مهاجرت به بلغارستان و خرید بلیط پرواز بلغارستان با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر