1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. معرفی بهترین هتل‌های شهر پاتایا

معرفی بهترین هتل‌های شهر پاتایا

معرفی بهترین هتل‌های شهر پاتایا

معرفی بهترین هتل‌های شهر پاتایا  

پاتایا شهری چندفرهنگی است و بسیاری از ساحل­ هایش خانوادگی هستند. این شهر در سال پذیرای بیشتر از 5/5 میلیون گردشگر است و به خاطر طبیعت فوق العاده و زیست شبانه­ ی جذابش یکی از مهم­ترین مقاصد توریستی کشور تایلند می­باشد. خیابان­ های جذاب آن، بازارها، مراکز خرید و غذاهای متنوعی که دارد در کنار سواحل آفتابی و تفریحات آبی هیجان­انگیز پاتایا را به بهشت گردشگران تبدیل کرده است. امروزه پاتایا مشهورترین مرکز گردشگری تایلند است. آب‌ و هوای استوای، طبیعت بی‌نظیر، تفریحات هیجان­انگیز و چشم انداز زیبای هتل­های پاتایا، این شهر را به یکی از مناطق توریستی ای تبدیل کرده که هر گردشگری در عمرش یک بار باید به آن جا سفر کند. جزیره­ های مرجانی، باغ­های رنگارنگ، مراکز فرهنگی و مذهبی و موزه­ های دیدنی آن از دیگر جاذبه­ های توریستی پاتایا هستند. در دهه­ ی 80 با اوج­گیری صنعت توریسم و رویش هتل­ها و مناطق تفریحی شهرت پاتا جهانی شد. برای اقامت در پاتایا می­توانید از سایت­های مختلفی مثل بوکینگ، ایربی­ان­بی و کوچ سرفینگ اتاق و سوییت و آپارتمان اجاره کنید. در ادامه به معرفی اجمالی چند هتل پاتاپا می­پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور پاتایا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید و تور تایلند | تور پاتایا را به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید. 02188833123

هتل گراند سنتر پاتایا

این هتل 5 ستاره نزدیک ساحل و است و ارتفاع زیاد و چشم­انداز بی­نظیری دارد. گرند سنتر 396 اتاق و سوییت دارد. همچنین مجهز به پارک آبی می­ باشد.

هتل گاردن پاتایا

این هتل زیبا ۲ ستاره در شمال پاتایا در محاصره­ ی درختانی تنومند و زیبا قرار دارد. فاصله­ ی گاردن پاتایا تا مرکز شهر فقط 2 کیلومتر است و خدماتی مثل رستوران، پارکینگ، کافه، صبحانه و اسموک­روم را ارایه می­دهد.

میراکل سوییت پاتایا

این هتل ساحلی ۴ ستاره فقط 90 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. میراکل سوییت امکانات و سرگرمی­های مناسبی دارد و هزینه­ ی اقامت در آن بسیار نسبت به هتل­های 4 ستاره بسیار پایین است.  

سنترا گرند میراج بیچ

این هتل لوکس 5 ستاره فقط 30 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و شامل سالن­ های غذاخوری متنوع، اتاق­ها و سوییت­ های جذاب رو به ساحل و انواع تفریحات هیجان انگیز آبی است.

هتل هیلتون

این هتل مجلل از لوکس­ترین، مجهزترین و بهترین هتل­های پاتایا است. کیفیت هتل هیلتون پاتایا مانند سایر شعبات آن بسیار بالاست و خدمات زیادی مثل ساحل اختصاصی، استخر، باشگاه ورزشی، مرکز ماساژ، پارکینگ، اتاق­های خانوادگی، لاندری، ملاقات و بیزینس دارد.

هتل ایوان پاتایا

ایوان پاتایا بسیار لوکس و مدرن و آرام است. 133 اتاق و سوییت شیک دارد و مجهز به سالن ورزشی و سالن ماساژ است. این هتل نزدیک مراکز خرید پاتایا قرار گرفته است.

هتل سیام سیام پاتایا

هتل سیام سیام به خاطر قرار گرفتن روبه­ روی دریا بسیار مشهور شده است. همچنین این هتل دو استخر با چشم­اندازی رؤیایی دارد که هوش از سر هر گردشگری می­برد.

هتل ساحلی میت

هتل میت رو به دریا قراد دارد و مجهز به سالن ورزشی، سالن ماساژ، سالن سینما و استخر

هتل موج پاتایا

هتل موج هتل چهار طبقه­ ی بسیار مشهوری است که برنامه­ های مفرح شبانه­ روزی دارد. همچنین رستوران امریکایی­ ای به نام کادیلاک در آن قرار دارد که پیشنهاد می­کنیم حتماً به آن سر بزنید.

هتل ساحلی آوانی                                                                           

اگر دلتان می­خواد همزمان نزدیک به جنگل و دریا باشید هتل آوانی را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل 300 اتاق و سوییت و یک استخر بزرگ دارد و به کلاس­های آموزش آشپزی تایلندی مجهز است. هتل ساحلی آوانی پاتوق سلبریتی­ ها می­باشد.

هتل آماری پاتایا

این هتل زیبا فضایی پانورامایی و پر از پنجره دارد و برای اقامت­ های خانوادگی بسیار مناسب می­باشد.

هتل بزرگ و مجلل صخره‌ای پاتایا

هتل رویال کلیف هتلی بسیار مشهور و سنتی در پاتا است. امکانات رفاهی، ورزشی کامل دارد و پر از رستوران ­ها و کافه ­های سنتی است. موسیقی این هتل سنتی است و آشپزهای محلی معرکه­ای دارد.


تنوع هتل و اقامتگاه در شهر توریستی پاتا بسیار زیاد است. گردشگران  بر حسب بودجه­ ی مورد نظر خود می­توانند انتخاب­ های فراوانی داشته باشند. در ادامه شش هتل سه ستاره­ی پایا را که می­توانید با هزینه­ای معقول رزرو کنید به شما معرفی می­کنیم.

  • هتل نورصباح
  • هتل نالانتا پاتایا
  • هتل سفرنامه پاتایا
  • هتل کورنر لاج
  • هتل آیبیز پاتایا
  • هتل رویال پالاس


اگر تمایل به اقامت با هزینه­ های کمتری دارید، مهرآبادگشت چند هاستل محبوب، مجهز و امن شهر پاتایا را به شما معرفی می­کند. گردشگران می­توانند با اقامت در این هاستل­ ها هم هزینه­ ی کمتری بپردازند و هم با طبیعت پاتایا بیشتر در تماش باشند.

هاستل کین پاتایا

هاستل کین پاتایا، اقامتگاهی بسیار کوچک، بسیار ارزان و بسیار مدرن است که در مجموع 15 اتاق دارد و محیط مقبولی را برای گردشگران فراهم کرده است.

بریز هاستل پاتایا

بریز هاستل اقامتگاهی آرام و نزدیک به فرودگاه و ترمینال دارد. همچنین یک سالن بازی‌های کامپیوتری جذاب دارد که طرفداران زیادی در بین گردشگران کسب کرده است.

هاستل هالیدی لاج پاتایا

هالیدی لاج یک هاستل شیک نزدیک به ساحل با اتاق­ هایی مستر است که بار شبانه­ روزی آن بسیار معروف می‌باشد.

هاستل نانزه پاتایا

این هاستل 110 تخته نزدیک ساحل است. همچنین طراحی مدرن و چشم­انداز زیبایی دارد.

هاستل 18 کوینز

این هاستل از معروف­ترین اقامتگاه­ های ارزان پاتایا است. 66 اتاق خصوصی، 10 اتاق چندنفره و یک خوابگاه عمومی دارد. امنیت 18 کوینز بسیار بالا می­باشد.

هاستل شادی پاتایا

این هاستل 24 اتاقه به فضای شادی که برای گردشگران فراهم کرده بسیار معروف است. همچنین قرار گرفتن آن در مرکز شهر پاتایا هزینه­های ایاب و ذهاب توریست­ها را به کم ترین حد ممکن رسانده است.


شهر توریستی پاتایا از مشهورترین مقاصد گردشگری جهان به حساب می­آید. سفر به این شهر با هر سلیقه­ای جور درمی­آید و گردشگران مختلف معمولاً با خاطراتی به یادماندنی از پاتایا به شهر خود برمی­گردند. برای رزرو تور پاتایا، رزو هتل و خرید بلیط تایلند با مهرآبادگشت تماس بگیرید.






















مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر