هتل دبلیو شانگهای-د باند

هتل‌های شانگهای

شانگهای چین یکی از پرطرفدارترین شهرهای چین برای سفر است که هتل‌های آن دارای تنوع بسیاری می‌باشد این شهر به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان و همینطور نمایشگاه‌های تجاری و فرصت‌های افتصادی فراوانش هرساله توریستان زیادی را بسوی خود جذب می‌کند.ما در این مطلب قصد داریم درباره هتل دبلیو شانگهای-د باند که یکی از معروفترین هتل‌های شانگهای است صحبت کنیم.

این نکته را بدانید که قبل از سفر و رزرو تور و پرواز خود به این کشور نسبت به دریافت ویزای چین اقدام نمایید.

شانگهای چین

تفاوتی ندارد که سفر شما به چین،تفریحی باشد یا تجاری، در شانگهای که از محبوب‌ترین و پرطرفدارتین بندرهای چین با  قدمت هزار ساله است و نام بسیاری از مناطق آن در کتاب‌های تاریخ به ثبت رسیده، می‌توانید زمان‌های خوب و خوشی را سپری نمایید. بنابراین می‌توانید با اقامت در هتل دبلیو شانگهای-د باند،که یکی از معروفترین و از نظر هزینه مقرون به صرفه است از سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

شانگهای چین که به دلیل شباهت آن به نیویورک آمریکا به آن نیویورک آسیا می‌گویند، مرکز اقتصادی چین و منطقه محسوب می‌شود و علاوه بر توریست‌هایی که مکان‌های گردشگری به این هر سفر می‌کنند، سالانه افرادی که در حوزه تجاری و صنعتی فعال هستند، برای داد و ستد و همچنین شرکت در تورهای نمایشگاهی به این شهر حدودا ۲۵ میلیون نفر، سفر می‌کنند.

هتل دبلیو شانگهای-د باند

این هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا و ۵ ستاره در مرکز شانگهای قرار دارد و با اتومبیل فقط ۵ دقیقه با مکان‌های گردشگری شانگهای و ۱۰ دقیقه با میدان خلق فاصله دارد. این هتل دارای امکاناتی از قبیل دسترسی به اینترنت، مرکز تجاری با خدمات شبانه روزی و ۲۴ ساعته و سرویس حمل و نقل برخوردار است.

 ۵۸۰۰ متر مربع از فضای داخلی هتل به مرکز کنفرانس و اتاق‌های ملاقات اختصاص داده شده است، بنابراین برای برگزاری کنفرانس‌ها مکان فوق العاده‌ای می‌باشد. افرادی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند ،می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس‌های رفت و برگشت هتل برای رفتن به مراکز دیدنی و مراکز خرید استفاده کنند.

امکانات هتل دبلیو شانگهای-د باند

  • اینترنت:هم در اتاق و هم در سالن دارد.
  • امکانات داخل هتل:دارای سرویس اتاق،پارکینگ،هواساز اتاق،تلوزیون،ماساژ،اینترنت wifi
  • امکانات داخل اتاق دوتخته:حمام داخل اتاق،سشوار،یخچال،اتاق کنفرانس،مینی بار
  • استخر: دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده
  • دارای رستوران داخل هتل
  • باشگاه ورزشی : بدنسازی


 مکان‌های گردشگری نزدیک به هتل دبلیو شانگهای-د باند


Oriental Pearl Tower

12 دقیقه

Rockbund Art Museum

14 دقیقه

The Bund

14 دقیقه

Shanghai Jewish Refugees Museum

21 دقیقه

Jin Mao Tower

21 دقیقه

House of Blues & Jazz

21 دقیقه

Super Brand Mall

21 دقیقه

Mercato

22 دقیقه

M on the Bund

22 دقیقه

Goodfellas

24 دقیقه

Lost Heaven on the Bund

25 دقیقه

اطلاعات مفید درباره هتل دبلیو شانگهای-د باند

ورورد به هتل : ساعت ۲ بعدازظهر

خروج از هتل : ساعت ۱۲ ظهر

ما در این مقاله هتل دبلیو شانگهای-د باند را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه و فوق‌العاده‌ای را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر