بهترین مراکز خرید شانگهای چین

بهترین مراکز خرید شانگهای چین

چین یکی از کشورهایی است قیل از سفر به آن حتما باید اقدام به دریافت ویزای چین نمایید و بعد از آن باید تور،جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید آنرا بدانید.

این کشور دارای بازارهای بزرگی است که از آنجا می‌توان به راحتی خریدهای عمده و تکی انجام داد.اگر ما  بخواهیم فقط یک شهر را به عنوان بهترین شهر در کشور چین برای خرید اشاره کنیم،دیگر شهرها را نادیده گرفته‌ایم و اینطور بگوییم که همه‌ی شهرهای چین برای خرید مناسب و بهترین! هستند.

اما بین این همه شهرهای خوب چین برای خرید،شانگهای را به عنوان بهترین شهر در کشور چین برای خرید می‌توان معرفی کرد.تا انتهای این مطلب از مهرآباد گشت با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید شانگهای را به شما معرفی کنیم.

در شانگهای ۴ منطقه برای خرید وجود دارد که هوآی‌های،خیابان نانجینگ،خیابان سیچوان و یویوآن توریست مارت این مناطق هستند.در ادامه ما به شما این مناطق و مراکز خرید شانگهای را معرفی میکنیم.پس با ما همراه باشید.

  • خیابان هوآی‌های شانگهای

این خیابان یکی از بهترین مراکز خرید در شانگهای است. در این خیابان مراکز خرید بزرگ و کوچک فراوانی وجود دارد.

در این منطقه انواع برندهای بین المللی،مراکز خرید مختلف،مغازه و پاساژهای بزرگ و کوچک از جمله ویژگی‌های این خیابان است که همین خیابان باعث شده است که این منطقه از شانگهای بهترین منطقه برای خرید محسوب شود.

خیابان هوآی‌های شانگهای به عنوان بهشت خریداران معروف شده است.

برای خرید از این خیابان،اگر دنبال دنبال مراکز خرید بزرگ و مگامال هستید به قسمت میانی این خیابان بروید.

همچنین اگر برند پوش هستید و مد برای شما خیلی مهم است از همین منطقه از مغازه‌هایی که برند بین المللی میفروشند خرید کنید.برای خرید اجناس لوکس و پیشرفته شانگهای هم به قسمت شرق این خیابان بروید.

در قسمت غربی این خیابان صنایع دستی چین را می‌توانید تهیه کنید.

از جمله مراکز خرید هیجان‌انگیز این خیابان می‌توان به پارکسون اشاره کرد که در ان انواع برندهای لباس و کفش را با تخفیف‌های فوق‌العاده می‌تواندی پیدا کنید.

  • منطقه یویوآن توریست مارت شانگهای

این منطقه یکی از بهترین مراکز خرید شانگهای است که در آنجا مراکز خرید بزرگ و کوچکی وجود دارد، و به راحتی می‌توانید از آنها سوغاتی‌ چین را خرید کنید.در این خیابان انواع پوشاک و لباس،جواهرات و زیروآلات چین،صنایع سنتی و دستی به فراوانی یافت می‌شود در کنار این منطقه و در کنار مراکز خرید آن یک رستوران زنجیره‌ای به نام Nanxiang وجود دارد که خستگی بعد از خریدتان را می‌توانید در این رستوران رفع کنید و از غذاهای خوشمزه و باکیفیت آن لذت ببرید.

  • خیابان نانجینگ شانگهای

این خیابان هم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید شانگهای است که به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم شده است و از مهم‌ترین مراکز خرید خیابانی چین محسوب می‌شود که در آن انواع مغازه‌های مختلف موجود می‌باشد.این خیابان ترکیبی از مدرن و سنتی است.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این خیابان این است که قسمت غربی آن از قسمت شرقی مدرن‌تر است زیرا برندهای بین المللی بسیاری در این خیابان وجود دارند. با این وجود تنها جذابیت این خیابان، داشتن مراکز خرید مختلف نیست. هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، تئاترهای مدرن در این خیابان وجود دارند که گردش در این خیابان را برایتان دلچسب‌تر می‌نماید.

  • خیابان سیچوآن شمالی شانگهای

خیابان سیچوآن به غذاهای خیابانی آن معروف است که در قسمت شمالی این خیابان از بهترین مراکز خرید شانگهای است.در این خیابان پاساژها و مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که هم توریستان زیادی برای خرید به آنجا می‌روند و هم مردم چین.
بیشتر افراد برای خریدهای عمده به این خیابان می‌روند.

  • شهر خرید شوجاهوی چین

شهر خرید شوجاهوی، در غرب شانگهای چین جای قرار دارد. این خیابان از مدرن‌ترین مراکز تجاری و خرید در شانگهای است. شوجاهوی از منطقه‌های جدید شانگهای است و دارای تاریخی قدیمی نیست اما یکی از تاثیرگذارترین مراکز تجاری در شانگهای و کشور چین است و به همین خاطر تاثیرات زیادی بر روی اقتصاد چین گذاشته است. یکی از بهترین خصوصیات این خیابان برای افرادی که آن را برای خرید کردن انتخاب می‌کنند این است که در این خیابان اجناس مختلف را با قیمت‌های مختلف می‌توان پیدا کرد.

بازارهای محلی شانگهای چین

در شانگهای بازارهای محلی فراوانی وجود دارد که می‌توانید اجناس سنتی و قدیمی را از آنجا خرید کنید. بازارهایی شلوغ و پر رفت و آمد که در آن از دست فروشان با انصاف گرفته تا گران فروش حضور دارند. هر نوع کالای مختلف با قیمت و کیفیت متفاوت را نیز می‌توان در این بازارها یافت. این بازارها عبارتند از:

  • بازار محلی نانجینگ لو
  • بازار محلی پارچه ساوت باند شانگهای

در این بازار انواع لباس یافت می‌شود و بهترین مرکز خرید برای خرید کت و شلوار مردانه است.

  • بازار محلی لباس کیپو لو

این بازار بهترین مرکز خرید برای خرید لباس‌های قدیمی کره‌ای، چینی و سایر وسایل زینتی و جانبی است .

در این مقاله از مهرآباد گشت ما بهترین مراکز خرید شانگهای را به شما معرفی کردیم.همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره ویزای چین ، تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری پر از شور و هیجان را تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر