هزینه‌های سفر به باکو

هزینه‌های سفر به باکو

باکو پایتخت کشور آذربایجان است.این شهر دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری هیجان انگیزی است که دیدن از آنها خالی از لطف نیست.از آنجایی که باکو به ایران نزدیک است در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای سفر می باشد.

آیا تا به حال به هزینه های سفر به باکو فکر کرده اید؟باکو یکی از کم هزینه ترین شهرهای دنیاست و هزینه های زندگی در باکو حدود 17 درصد از تهران کمتر است!در ادامه با ما همراه باشید تا درباره هزینه های سفر به باکو بیشتر بدانید.

هزینه گرفتن ویزای آذربایجان

ویزای آذربایجان را می توانید در عرض ۳ روز کاری به صورت آنلاین بگیرید فقط کافیست به سایت مربوطه بروید و با پرداخت ۲۴ دلار و تکمیل فرم درخواست ویزا، آپلود یک عکس و صفحه اول پاسپورت بعد ۳ روز ویزایی را بگیرید که به مدت یک ماه اعتبار دارد.

هزینه تور باکو

هزینه تور باکو بسته به فصلی که سفر میکنید، هتل، پرواز و تعداد روزها متفاوت است و از حدود یک میلیون تومان شروع می شود و با توجه به فاکتورهایی که گفتیم بالاتر می رود.

هزینه هتل و اقامت

واحد پول آذربایجان منات است و هر منات حدود ۲,۱۳۰ تومان است که برای راحتی در محاسبه آن را ۲ هزار تومان در نظر می گیریم. از هتل های مجهز گرفته تا مهمان خانه های مناسب، باکو اقامت گاه های زیادی دارد که هر نوع مسافری با هر بودجه ای را راضی می کنند.

هزینه اقامت در هاستل ها: 

هاستل ها ارزان ترین هتل های باکو هستند و هزینه یک شب اقامت در آن ها ۷ منات (۱۴ هزار تومان) است. البته اگر هاستلی با امکانات بهتر می خواهید که در خیابان اصلی باشد برای کرایه آن باید شبی حدود ۲۰ منات (۴۰ هزار تومان) هزینه کنید. هزینه یک شب ماندن در مهمان خانه های با کیفیت متوسط هم از ۳۵ منات (۷۰ هزار تومان) شروع می شود.

هزینه اقامت در هتل ها:

  • هتل های ۳ ستاره:هتل های ۳ ستاره باکو از شبی حدود ۱۴۰ هزار تومان شروع می شوند و قیمت ها بسته به کیفیت هتل ها بیشتر می شود.
  • هتل های ۴ ستاره:هزینه یک شب اقامت در هتل های ۴ ستاره ای مثل Safran، Smith و Anatolia حدود ۱۵۰ هزار تومان است هر چند که برای یک شب ماندن در هتل های ۴ ستاره لوکس تری مثل Astoria باشد شبی حدود ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.
  • هتل های ۵ ستاره:رنج قیمت هتل های ۵ ستاره از شبی ۳۵۰ هزار تومان شروع می شود و در هتل های لوکس تری مثل هیلتون و فیرمونت می توانید با شبی حدود ۷۵۰ هزار تومان اقامت کنید. یکی از گران ترین هتل های باکو هتل فور سیزن است که هزینه یک شب اقامت در آن حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

هزینه حمل و نقل بین شهری در باکو

از آنجایی که آذربایجان نفت زیادی دارد هزینه رفت و آمد در آن خیلی ارزان تمام می شود:

هزینه بلیط یک سفره مترو: ۰.۲ منات (۴۰۰ تومان)

هزینه بلیط یک سفره اتوبوس : از همان بلیط مترو می توانید استفاده کنید و هزینه آن ۰.۲ منات (۴۰۰ تومان) است.

هزینه  اتوبوس برای رفت و آمد از فرودگاه تا مرکز شهر: ۱.۵ منات (۳ هزار تومان)

هزینه  اتوبوس برای رفت و آمد از باکو تا منطقه مسکونی قبوستان (۶۵ کیلومتر)۰.۸ منات (۱,۶۰۰ تومان)

هزینه اتوبوس برای سفر بین شهری بین باکو تا شهر قوبا (۱۷۰ کیلومتر): ۴ منات (۸هزار تومان)

هزینه تاکسی: از ۱.۷۵ منات (۳,۵۰۰ تومان) شروع می شود و هر یک کیلومتر ۰.۷ منات (۱,۴۰۰ تومان) به آن اضافه می شود.

هزینه  تاکسی برای رفت و آمد از فرودگاه تا مرکز شهر: ۲۰ منات (۴۰ هزار تومان)


اگر سوالی در خصوص ویزای باکو،هزینه های سفر به باکو و رزرو تور باکو دارید با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر