1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. بهترین رستوران های دوستدار گیاهخوار در ادرنه

بهترین رستوران های دوستدار گیاهخوار در ادرنه

بهترین رستوران های دوستدار گیاهخوار در ادرنه


بهترین رستوران های دوستدار گیاهخوار در ادرنه

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که ادرنه با توجه به وفور کبد سرخ شده و کباب ، مکان مناسبی برای گیاهخواری نیست. با این حال ، غذاهای  گیاهی زیادی وجود دارد .در اینجا توصیه های ما به شما بهترین رستوران های  گیاهی در شهر است.

Ziyafet Çiğ Köfte

 

 

شاید به راحتی از کنار این مغازه کوچک در مرکز شهر گذر کنید ، اما Ziyafet   بهترین های whatğ köfte (توپهای دستی با عدس ، بلغور ، پیاز ، سیر ، جعفری ، گوجه فرنگی و رب فلفل) را در شهر درست می کند. یک غذای خوشمزه برای گیاهخواران  سفارش دادن بخشی از çiğ köfte با ayran (نوشیدنی ماست) است .

تادم کهوالتی سالونو

 

 

این یکی از بهترین مکان ها برای تهیه صبحانه در ادرنه در هر ساعت از شبانه روز است. یک غذای محبوب در تادم منمن است که برای گیاهخواران مناسب است. منمن ها (تخم مرغ های خرد شده با گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای) در یک ماهیتابه سرو می شوند تا تخم مرغ همیشه گرم بماند. اگر هنوز گرسنه هستید می توانید پنیرهای ترکی ، زیتون ، گوجه فرنگی ، خیار و چای فراوان را برای درمان کامل صبحانه ترکی سفارش دهید.

Edirne Börekçisi

 

Byrek یکی از مهمترین مواد غذایی معروف از شبه جزیره بالکان است 

 

لایه های نازک شیرینی پخته شده با پر کردن - Edirne بسیار معروف و  خوشمزه است. هر فروشگاه Börek پرکننده های گیاهی  دارد ، از پنیر گرفته تا اسفناج تا سیب زمینی. Edirne Börekçisi یکی از محبوب ترین سازندگان بورک در شهر است. چه برای صرف صبحانه و چه ناهار یا شام ، börek همیشه پر و خوشمزه است ، به خصوص همراه با ayran (نوشیدنی ماست.

بالکان Lokantası

 

رستوران های ترکی esnaf (رستوران های بازرگانان) غذاهای کلاسیک خانگی ترکی را سرو می کنند. در میان این موارد گزینه های گیاهی زیادی وجود دارد ، مانند سبزیجات پخته شده با سس که همراه برنج یا بلغور سرو می شوند. Balkan Lokantası مکان مورد علاقه ادرنه برای آشپزی خانگی ترکی و عثمانی است و به کلاسیک هایی مانند kurufasulye pilav (لوبیا پخته شده در سس با برنج) یا نوشابه pilac (خورش نخود با برنج) سرو می کند.

 

بهار بورک اوی

 

سو برزی | © Maderibeyza /

 

بهار بیرک Evi یکی دیگر از مکانهای عالی برای امتحان کردن برخی از بهترین börek Edirne است ، به خصوص به دلیل سوخ عالی خود ، که به جوش آمده و سپس ورقه های پخته شده از خمیر پر از پنیر فتا و جعفری مشهور است. نوشیدنی مورد علاقه صبحانه ، poğaça (شیرینی کرکی با پر کردن پنیر) نیز با یک لیوان چای تازه دم کرده بسیار عالی است ، در حالی که بسیاری از انواع باقلوا بهار به عنوان یک دسر بسیار شیرین ترجیح داده می شود.

دنیز Börekçisi

Börek | © اسکات دکستر


Deniz Börekçisi Edirne مکانی برای امتحان کردن kol böreği (لایه های پوسته پوسته شده از خمیر پر شده با پنیر و جعفری ، خرد شده قبل از سرو) ، و همچنین شیرینی پر از سیب زمینی خوشمزه است. لیموناد خانگی و poğaça خانگی دنیز نیز پس از یک روز گشت و گذار مورد علاقه صبحانه یا یک میان وعده بسیار مورد نیاز است.




مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر