1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. بهترین نقاط صبحانه و ناهار در ادرنه ترکیه

بهترین نقاط صبحانه و ناهار در ادرنه ترکیه

بهترین نقاط صبحانه و ناهار در ادرنه ترکیه


بهترین نقاط صبحانه و ناهار در ادرنه

 

صبحانه ترکی | © Tanyel /

 

FERIDE YALAV-HECKEROTH

 

صبحانه همیشه یک  غذای کامل به شمار می رود.  ادیرنه دارای تعداد زیادی از مکانها برای خوردن صبحانه است . شما می توانید از خوردن یک صبحانه لذیذ همراه با چای ترکی روز خود را شروع کنید.

تادم کهوالتی سالونو

 صبحانه ادرنه

منمن | © کارس آلفرینک

 

تادم یكی از محبوب ترین نقاط  برای خوردن صبحانه است كه با فرم های زیادی از ممننور (تخم مرغ با فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی) كه مستقیماً از كباب سرو می شود ، این رستوران کوچک بسیار جالب در هر ساعت از روز محلی برای  خوردن صبحانه است.

Edirne Börekçisi

 صبحانه ادرنه

Börek | © آلانیادک /

 

Börek (لایه های نازک از خمیر پخته شده پرشده از انوای خوراکی ها) گزینه ای بسیار مناسب برای صبحانه است. نانوایی های زیادی را پیدا می کنید که در پختن  شکل ها و فرم های مختلف بیکرت تخصص دارند. Edirne Börekçisi یکی از بهترین مکان ها برای تهیه بورک عالی با پنیر ، گوشت چرخ کرده یا اسفناج یا poğaça (شیرینی کرکی با پر کردن) در کنار یک لیوان تازه چای ترکی است.



چهارم Mehmet Av Köşkü

رستوران ادرنه 

چهارم Mehmet Av Köşkü | © Merhabaviki /

 

یکی از منحصر به فردترین نقاط  خوردن صبحانه ادرنه در یک پارک زیبا قرار دارد که در آنجا سالن شکار سابق عثمانی ، که به سفارش مفتح چهارم در سال 1671 مونتاژ شده است واقع شده است  . erpme Kahvaltı(صبحانه ترکیه با پنیر، زیتون، تخم مرغ، گوجه فرنگی و خیار، نان تست pide، و مقدار زیادی از چای) در زیر سایه درختان لذتبخش است. 


لالزار

 صبحانه ادرنه

پل مریچ | © Ahmet Usal / Flickr

 

یکی دیگر از مکان ها برای خوردن  صبحانه با موقعیت مکانی عالی ، لاله زار بر فراز رودخانه Meriç و پل تاریخی زیبای Meriç ساخته شده در سال 1843 است. روز خود را با نگاه کردن به رودخانه آرام و یک صبحانه ترکی ، از جمله انواع مختلف املت ، پنیر ، زیتون ،. شیرینی صبحانه ترکی و مقدار زیادی کیماک (خامه لخته) و عسل شروع  کنید.


بهار بورک اوی

 صبحانه ادرنه

سو برزی | © Maderibeyza /

 

Bahar Börek Evi یکی دیگر از مکانهای عالی برای به خوردن ، صبحانه ساده و در عین حال خوشمزه Edirne است که با چای    تازه  ترکی  از شما پذیرایی می کند .




Günaydın Gourmet

 صبحانه ترکی

صبحانه ترکی | ©

 

یکی از بهترین مکان ها ی شهر برای خوردن صبحانه اگر دچار سرماخوردگی شده اید .  سعی کنید Günaydın خوراک شناس که یکی از بهترین پنیرها را که باعث کاهش سرماخوردگی میشود، همراه با  Kavureç نان تست  Serpme Kahvaltı ، تخم مرغ سرخ شده با sucuk، مربا و یک تکه گوشت گوسفند پخته شده ، پنیر kaşar ذوب شده، و ادویه جات ترشی جات سفارش دهید.



دنیز Börekçisi

 صبحانه ترکی

Börek | © اسکات دکستر

 

مردم محلی ادرنه ترجیح می دهند  ، صبحانه خود را در    Deniz Börekçisi   صرف کنند.  انها  börek و poğaça با چای ، ایران (نوشیدنی ماست) یا لیموناد خانگی bakre koli و خوشمزه یا boşnak böreşi را با گوشت چرخ کرده یا پنیر فتا یا همان غذای بسیار دوست داشتنی با پر کردن سیب زمینی  را ترجیح می دهند.

 

 


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر