معرفی هتل های مالزی

معرفی هتل های مالزی

از آن جایی که کشور مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می آید، اقامت در آن همواره یکی از مسایل مهم توریست ها به حساب می آید. در کشور مالزی بر حسب سلیقه و بودجه گردشگران  اقامت گاه های گوناگونی وجود دارد. در شهرهای مختلف مالزی هتل های بزرگ، مسافرخانه ها، مهمان پذیرها و هتل های کوچک آپارتمانی پرشماری هستند. هر یک از این اقامت گاه ها از رتبه بندی متفاوتی برخوردارند. لازم است شما گردشگران عزیز برای مدیریت و برنامه ریزی پیش از عزیمت به کشور مالزی جا با هتل های آن آشنایی پیدا کنید. در ادامه ما شما را با برخی از هتل های مشهور و محبوب و مناسب کشور مالزی آشنا خواهیم کرد. برای سفر به مالزی، خرید بلیط مالزی، رزرو تور مالزی و رزرو هتل در مالزی با مهرآبادگشت در تماس باشید.


هتل رویال چولان مالزی

هتل رویال چولان از شیک ترین و لوکس ترین هتل های کشور مالزی است که  در نزدیکی مرکز کوالالامپور قرار گرفته. این هتل پنج ستاره هم دسترسی خوبی به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر دارد و هم از امکاناتی مثل کافه و رستوران، سالن ورزشی، سالن های بازی، حمام و اتاق ماساژ برخوردار می باشد.

رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و غذاهای چینی را سرو می کند که به شما گردشگران عزیز توصیه می کنیم حتماً آن ها را امتحان کنید.

 هتل لاشانگری مالزی

این هتل مجلل لاکچری ترین هتل مالزی است و جایزه بهترین هتل کوالالامپور را از آن خود کرده. بیش تر مهمان های این هتل از خانواده‌های سلطنتی هستند. لاشانگری هتل در خیابان بوکیت بینتاگ واقع شده که محل زندگی قشر مرفه کوالالامپور است. این هتل که در یک باغ بزرگ قرار دارد به اتاق های بزرگ و سوییت های ویژه و حمام های سفارشی اش مشهور است.

هتل دابل تری هیلتون مالزی

این هتل نیز هتلی پنج ستاره و در مرکز شهر کوالالامپور است. هتل دابل تری هیلتون همه امکانات رفاهی یک هتل شیک را دارد و علاوه بر سالن بدنسازی مجهزش، رستورانی دارد که در آن انواع غذاهای لذیذ به همراه منوی ویژه غذاهای سنتی مالزی سرو می شود.

 هتل تانجانگ هو مالزی

محبوب ترین هتل جزیره لنکاوی، ختل پنج ستاره تانجانگ هو است. این هتل آرام و دل پذیر در یک باغ سرسبز و بزرگ قرار گرفته و علاوه بر امکانات رفاهی ای مثل کافه رستوران و باشگاه ورزشی و استخر و فروشگاه زنجیره ای، مجهر به یک کتابخانه باصفا است که همین موضوع بر طرفداران این هتل افزوده است.

هتل پارک رویال مالزی

این هتل پنج ستاره در شهر پنانگ مالزی قرار گرفته و شامل کافه رستوران، اینترنت رایگان، حمام آبگرم، سالن ورزش آبی و بدنسازی است. ختل پارک رویال در مرکز شهر قرار گرفته و هم به وسایل نقلیه عمومی و هم به مراکز خرید  بسیار نزدیک است.

هتل اور گرین لورل مالزی

هتل اور گرین لورل در حوالی ساحل شگفت انگیز پناگ قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی فراوانی دارد و هتل لوکس و گران قیمتی می باشد. به علت متقاضی بالا برای اقامت در این هتل زیبا حتماً باید از چندی قبل آن را رزرو کنید.

هتل مردکا پالاس مالزی

هتل پنج ستاره مردکا پالاس یکی دیگر از بهترین هتل های مالزی است که در شهر کوچینگ قرار گرفته. این هتل دنج و شیک علاوه بر امکانات رفاهی معمول، یک گردش شهری اختیاری نیز برای مهمانانش در نظر گرفته است.

هتل پالمان مالزی

هتل پالمان نیز یکی از هتل های پنج ستاره کشور مالزی است که در شهرکوچینگ قرار دارد. این هتل به اتاق های بسیار شیک خود معروف است و از امکاناتی مثل کافه و رستوران، استخر، باشگاه، پارکینگ، اینترنت رایگان و زمین بازی کودکان برخوردار است.

هتل آنگون بوتیکیو مالزی

هتل آنگون یک هتل بوتیک یا همان هتل آپارتمان خودمان است که در منطقه بوکیت بینتاگ قرار دارد. این بوتیک هتل هم دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر دارد، هم اتاق ها و فضای رومانتیکی دارد، هم یک رستوران فوق العاده دارد و هم اقامت در آن بسیار به صرفه است.

هتل ایمپیانا کی ال سی سی مالزی

این هتل جذاب در مرکز شهر کوالالامپور و در منطقه بوکیت بینگات در محاصره مغازه ها و رستوران ها قرار گرفته است. اتاق های هتل ایمپیانا کی ال سی سی بسیار کبزرگ و جادار هستند و فاصله هتل تا مرکز خرید سوریا کی ال سی سی فقط پنج دقیقه است. مهترین وجه هتل این است که کافه و استخر آن شبانه روزی هستند.

هتل مجستیک مالزی

معماری هتل مجستیک یک اثر تاریخی است که به ثبت ملی رسیده و معماری آن به سال 1930 و دوران استعمار بریتانیا برمی گردد. هتل مجستیک پشت ایستگاه قطار قدیمی کولالامپور و در بخش تاریخی شهر قرار دارد. همه ساله رویدادها و جشن های زیاد فرهنگی ای در این هتل برگزار می شود. هتل مجستیک به جاذبه‌های گردشگری ای شهر مثل موزه ملی، مسجد ملی، موزه هنرهای اسلامی، باغ‌های برکه ‌ای و پارک‌ های پرندگان و پروانه‌ها نزدیک است.

هتل مایا مالزی

هتل مایا یک هتل آپارتمان آرام در کوالالامپور است که شمال 209 اتاق و 106 سوییت می باشد. استخر آب درمانی این بسیار محبوب و معروف است.

هتل ماندارین اوریینتال مالزی

هتل ماندارین اوریینتال هتل بسیار بزرگی است که در آن پنج رستوران مختلف وجود  دارد که هر سلیقه غذایی ای را در برمی گیرد. این هتل مشهور در کنار برج‌ های دوقلوی پتروناس قرار دارد و به مرکز خرید کی ال سی سی  وصل شده است.


سفر به کشور زیبا و استوایی مالزی یکی از جذاب ترین سفرهای ممکن به آسیای شرق است. این کشور اقامت گاه های متنوعی دارد که با هر سلیقه ای جور در می آید. برای سفر به مالزی، خرید بلیط مالزی، رزرو تور مالزی و رزرو هتل در مالزی با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123



مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر