تور قسطی استانبول

تور اقساطی استانبول | تور قسطی استانبول

شما همراهان عزیز مهرآباد گشت می توانید تورهای خارجی را به صورت قسطی رزرو کنید.تور استانبول هم از این قاعده مستثنا نیست!برای رزرو تور قسطی استانبول می توانید همین حالا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123

شرایط اقساط تور استانبول

  • تورها بصورت اقساط 4 الی 10 ماه و تا سقف 200 میلیون ریال قابل فروش می باشد.
  • به ازای هر ماه ۳٪ به مبلغ تور اضافه خواهد شد.
  •  یک چک ضمانت به مبلغ کل اقساط.
  • دسته چک حتما به نام مسافر باشد.

جاذبه های گردشگری تور قسطی استانبول

شهر تاریخ فرهنگی استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای توریستی جهان به حساب می آید. استانبول، قسطنطنیه یا کنستانتین بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر کشور ترکیه است و قطب اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه به شمار می رود. ان شهر بعد از قاهره و تهران، سومین کلان شهر بزرگ خاورمیانه است. استانبول تنها شهر بزرگ دنیا است که در دو قاره مختلف قرار دارد. در سال 2010 استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا و سومین شهر توریستی جهان معرفی شد. در ادامه ما به معرفی اجمالی برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول خواهیم پرداخت. برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.

مسجد ایاصوفیه

مسجد ایاصوفیه شاهکاری تاریخی به جا مانده از دوران بیزانس و امپراطوری عثمانی است. این بنا ابتدا کلیسا بوده، بعد مسجد شده و حتا به عنوان موزه از آن بهره برداری می شود. مسجد ایاصوفیه مهم ترین جاذبه گردشگری شهر استانبول و کشور ترکیه به شمار می رود و از آن به عنوان نماد عرفانی کشور ترکیه نام می برند.

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی

مسجد سلطان محمد جاذبه ای باشکوه با کاشی هایی به رنگ آبی و معماری ای بی نظیر است که گنبدهایی زیبا، یک آبشار و شش مناره چشم نواز دارد. این مسجد به دستور سلطان احمد در قرن هفدهم بنا شده و به همین دلیل به عنوان مسجد سلطان احمد نیز نام گرفته است. هدف سلطان از احمد از ساخت مسجد آبی ساخت بنایی بود که با مسجد ایاصوفیه رقابت داشته باشد. بازدید از این مسجد برای عموم گردشگران رایگان است.

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ یا گرند بازار یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول به شمار می رود. این بازار دیدنی به دستور سلطان محمد و در قرن پانزدهم میلادی ساخته شده است.شما گردشگران عزیز برای بازدید از این بازار باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول این که وسعت این بازار زیاد است و پیش از بازدید از آن برای خود برنامه ریزی خرید داشته باشید تا دچار سردرگمی و خستگی نشوید. دوم این که در نظر داشته باشید چانه زدن در بازار بزرگ استانبول مانند بازارهای ایران امری رایج است و شما می توانید قیمت بعضی اجناس را تا نصف پایین بیاورید. برای رفتن به این بازار کافی است با وسایل نقلیه عمومی به ایستگاه سلطان احمد بروید.

 کاخ توپکاپی

کاخ تاریخی توپکاپی توسط سلطان محمد دوم در سال 1478 بنا شده و از قرن 15 تا 19 میلادی امپراتوری عثمانی از آن به عنوان مرکز سیاسی خود استفاده می کرده است. در سال 1924 و به دستور آتاتورک کاخ توپکاپی به موزه تبدیل شد تا همه جهانیان با بخشی از تمدن کشور ترکیه آشنا شوند. گردشگران عزیز در نظر داشته باشید برای تماشای این کاخ بزرگ دست کم به نصف روز زمان نیاز خواهدی داشت.

برج گالاتا

یکی از دلپذیرترین جاذبه های گردشگری استانبول برج گالاتا می باشد که قدمت آن به هفتصد سال می رسد. این برج زیبا نماد شهر استانبول است و شما گردشگران عزیز با بالا رفتن از آن می توانید هم چشم اندازی تماشایی از شهر استانبول داشته باشید و هم بهترین غذاهای ترکی را در رستوران بالای این برج میل کنید.

موزه هنر مدرن استانبول

یکی دیگر از دیدنی های شهر استانبول موزه هنرهای مدرن است که موزه ای بسیار محبوب به شمار می رود و علاوه بر گالری های موقت و دایمی دارای فضایی مانند سینما، تآتر، کافه، گالری، رستوران و غیره می باشد. این موزه دلپذیر آثار هنری مدرن ترکی را برای گردشگران به نمایش می گذارد.

موزه باستان شناسی استانبول

این موزه معروف به سه بخش ساختمان اصلی موزه باستان شناسی، موزه هنرهای اسلامی و ترکی و موزه شرق باستان تشکیل می شود. معمار این موزه نئوکلاسیک الکساندر والری مشهور است که از برجسته ترین معماران جهان می باشد. برای کسانی که فرصت بازدید از تمام مکان های گردشگری ترکیه را ندارند، تماشای این موزه بهترین انتخاب ممکن است.

بازار ادویه استانبول

بازار ادویه استانبول معروف به بازار مصری ها یکی از جاذبه های منحصر به فرد استانبول است که بازدید از آن هوش از سر هر گردشگری می برد. اگه به خرید انواع ادویه ها علاقه دارد صد در صد سری به این بازار کوچک و خوش بو بزنید. معروف است که باکیفیت ترین ادویه های جهان در این بازار به فروش می رسد. در این بازار علاوه بر انواع ادویه، داروهای گیاهی، میوه ‌های خشک شده، آجیل و خشکبار، عسل، انواع چایی و دمنوش، زیتون، انواع روغن، انواع عود و بسیاری چیزهای دیگر به فروش می رسد. بازار ادویه در منطقه اروپایی فاتح استانبول، رستم پاشا قرار گرفته است.

کلیسای چورا

یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی ولی مهجور استانبول کلیسای چورای استانبول است. این کلیسا ابتدا به عنوان کلیسای بیزانسی احداث شده، سپس به مسجد تبدیل شده و هم اکنون به عنوان موزه استفاده می شود.  معماری، نقاشی های بسیار زیبا و سبک هنری بیزانسی کلیسای چورا دل هر گردشگری را به دست می آورد.

میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی استانبول

میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی استانبول در زمان امپراطوری روم به وجود آمده و بزرگ ترین میدان اسب سواری در جهان است. این میدان در منطقه قدیمی سلطان احمد قرار گرفته و به همین علت به میدان سلطان احمد مشهور شده است. در زمان های قدیم در این میدان تاریخی مسابقات هیجان انگیز اسب سواری، ارابه رانی و تاجگزاری برگزار می شده است.

آب انبار باسیلیکا

آب انبار باسیلیکا در قرن ششم و به دستور امپراتور روم ساخته شده و یکی از عجایب تکنولوژیکی در زمان خودش به شمار می رفته. در محل این آب انبار قبلاً باسیلیکا یا کلیسایی کهن وجود داشته است. این آب انبار دیدنی در بین مردم ترکیه به اسم یره باتان سیسترن معروف است و به دلیل وجود ستون های مرمری زیاد در زیر زمین و معماری خاص آن نام گرفته است.


معرفی هتل های استانبول | تور قسطی استانبول

خیابان­های زیبا، مراکز خرید متنوع، کافه ها و رستوران های مدرن و سنتی و سایر جاذبه های گردشگری پرشمار استانبول این شهر را به یکی از محبوب ترین مراکز توریستی دنیا در بین گردشگران تبدیل کرده است. از آن جایی مسأله اقامت یکی از اساسی ترین موضوعات پیش از سفر است، گردشگران عزیز برای برای برنامه ریزی مالی و زمانی باید در انتخاب هتل و محل اقامت خود در شهر استانبول دقت زیادی داشته باشند. در ادامه ما اطلاعاتی درباره محبوب ترین هتل های شهر استانبول را در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.

 هتل الیت ورلد استانبول

این هتل 5 ستاره که در منطقه بی اوغلو واقع شده یکی از بهترین هتل های کشور ترکیه و شهر استانبول است. اتاق های مستر با سبک نئوکلاسیک، اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، سونا و حمام سنتی از امکانات این هتل درجه یک می باشد.

هتل گرند جواهر استانبول

گرند جواهر استانبول  هتلی 5 ستاره در منطقه ای به نام شیشلی است که در فاصله ای کم تر 4 کیلومتر نسبت به میدان تقسیم قرار گرفته. این هتل زیبا و شیک 323 اتاق، دو استخر روباز و سرپوشیده، دو کافه و دو رستوران و یک باشگاه مجهز بدنسازی دارد و در نزدیکی مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. 

مرکور استانبول بومونتی

هتل ۵ ستاره مرکور استانبول بومونتی در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و هتلی بسیار ساده و شیک است. هتل مرکور استانبول بومونتی امکاناتی مانند استخر، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی، محوطه مخصوص باربیکیو و باغ اختصاصی دارد. رستوران مرکور استانبول بومونتی منویی کامل دارد و انواع غذاهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی را سرو می کند.

بایوتل استانبول

هتل ۵ ستاره بایوتل استانبول در منطقه آسیایی استانبول و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. تمام اتاق های این هتل نسبت به دریای مرمره ویویی پانورامیک دارند. این هتل لاکچری علاوه بر همه امکانات هتل های 5 ستاره، دارای محوط مخصوص کودکان نیز می باشد.

هتل حیات ریجنسی استانبول آتاکوی

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره شهر استانبول هتل حیات ریجنسی آتاکوی می باشد که امکانات کاملی دارد و گردشگران همیشه با رضایت تمام از این هتل نام برده اند.

بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر، هتلی محبوب با حمام ترکی و باشگاه بدنسازی است و تا مرکز خرید استوریا فاصله بسیار کمی دارد. این هتل پرطرفدار در منطقه گایره تپه استانبول قرار گرفته است.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول هتلی مدرن، زیبا و 5 ستاره است که به تمام خیابان های توریستی استانبول راه دارد. استخر المپیکی این هتل در بین گردشگران طرفدارهای بی شماری دارد.

هتل رادیسون بلو استانبول

مهم ترین ویژگی این هتل محبوب غذاهای ترکی، مدیترانه ای و منوی لاکارته آن می باشد. شما گردشگران عزیز می توانید در کنار این غذاهای متنوع و قهوه درجه یک هتل رادیسون بلو از خدمات آتریوم و باشگاه بدنسازی و استخر آن نیز استفاده کنید.

هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینترکنتیننتال استانبول درست نزدیک مترو، مرکز خرید جواهر و میدان تقسیم قرار گرفته و همین امر آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل های شهر استانبول بدل کرده است. از ویژگی های دیگر این هتل حمام های ترکی آن و دسترسی آسانس به مراکز درمانی استانبول است.

هتل ایلیسیوم استانبول

یک از مدرن ترین و پرامکانات ترین هتل های ۵ ستاره شهر استانبول هتل ایلیسیوم است که بسیار مناسب برگزاری مجالس، جشن ها و همایش ها می باشد. در نظر داشته باشید که استعمال دخانیات در تمام بخش های این هتل ممنوع است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور قسطی استانبول با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر