تفریحات ساحلی باکو

تفریحات ساحلی باکو

یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های باکو در فصول بهار یا تابستان، شرکت در تفریحات ساحلی باکو مانند تورهای قایق‌سواری است.

این شهر به دلیل ساحلی بودن پر از تفریحاتی است که می‌توانید در سواحل آن تجربه کنید. سواحل مرواریدی باکو بهترین مکان برای یک تفریح فوق العاده خواهند بود و می‌توانید بهترین خاطره را برای خود رقم بزنید. سواحل باکو به انواع مختلف دسته بندی شده‌اند که هر یک از این سواحل دارای ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی هستند. برخی از این سواحل دارای درخت‌های بزرگی بوده و برخی ساحلی صاف و آرام دارند. تفریحات ساحلی باکو را می‌توان به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد که هر یک از این تفریحات تجربه جالب و هیجان‌انگیزی را دارند.

به همین منظور ما در این مقاله از مهرآباد گشت قصد داریم درباره تفریحات ساحلی باکو با شما صحبت کنیم،تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موتور چهار چرخ در سواحل باکو

یکی از بهترین تفریحات ساحلی باکو که بسیار مهیج است ، موتور چهار چرخ می‌باشد. این تفریح از جمله تفریحات ساحلی بر روی خشکی باکو می باشد که در سواحل باکو به وفور دیده می‌شود. توجه داشته باشید که این موتورها با یکدیگر متفاوت هستند و قدرت آنها با یکدیگر متفاوت است. این بخش از سواحل برای خانواده‌ها بسیار مناسب است.

البته در تمامی تفریحات باکو اصول ایمنی رعایت شده و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن لذت ببرید. منطقه شیخو اغلب بیشترین پیست موتور چهار چرخ را دارد و می‌توانید از مراکز متعددی در این ساحل موتور تحویل بگیرید. همچنین امکان استفاده دو نفره از برخی موتورهای بزرگ وجود خواهد داشت.

ساحل آمبوران از جمله تفریحات هیجانی ساحلی باکو

ساحل آمبوران یکی از بهترین سواحل باکو است که در این ساحل بهترین تفریحات ساحلی وجود دارد. در اطراف ساحل آمبوران ،رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی است که می‌توانید در این مراکز هم به استراحت کردن بپردازید و هم از تماشای ساحل و شنیدن صدای آب لذت ببرید.

در این ساحل علاوه بر تماشای دریا ، تفریحات ساحلی باکو از جمله قایقرانی هم بسیار پرطرفدار است. در این ساحل باکو، قایقرانی بیشتر از دیگر تفریحات طرفدار دارد. همچنین در این ساحل می‌توانید به شنا کردن بپردازید.

جت اسکی روی آب از تفریحات ساحلی باکو

می‌توان گفت تقریبا در همه سواحل باکو شاهد مراکز اسکی روی آب خواهید بود. اسکی یکی از تفریحات هیجانی باکو می‌باشد که امکان استفاده از آن برای همه افراد وجود خواهد داشت. باید بدانید جت اسکی یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید در سفر به باکو تجربه نمایید.

هزینه جت اسکی به نسبت مناسب بوده و همه افراد امکان استفاده از آن را خواهند داشت. ساحل بیلگاه از جمله سواحلی است که می‌توانید مراکز جت اسکی متعددی را بر روی آن مشاهده نموده و از آنها استفاده نمایید.

قایق سواری

قایق‌سواری یکی از مهم ترین و شناخته‌شده‌ترین تفریحات ساحلی باکو است که از این تفریح می توانید به همراه خانواده خود لذت ببرید. قایق موتوری های بسیاری را در کنار اغلب سواحل باکو می‌توانید مشاهده نمایید که می‌توانید از تک تک آنها استفاده نمایید. با استفاده از این قایق‌ها می توانید به گشت دریایی بروید و به بررسی دقیق نقاط دریا بپردازید.

کیبل اسکی

کیبل اسکی یک نوع ورزشی است که به وسیله یک طناب به قایق پر سرعت متصل خواهید شد و با سرعت بسیار بالا موج‌سواری نمایید. باید بدانید که هزینه این تفریح بسیار مناسبتر از جت اسکی خواهد بود و همینطور لذت آن هم بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که این تفریح در اغلب سواحل باکو وجود دارد و مرکز اصلی آن ساحل سیا زونه باکو خواهد بود.
ما در این مقاله تفریحات ساحلی باکو را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره تور باکو،سفر زمینی به باکو،ویزا و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری لذت‌بخش و اطره‌انگیزی را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر