تور بلغارستان

وارنا سومین شهر کشور بلغارستان است.شهر وارنا یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری کشور بلغارستان است.وارنا به دلیل فاصله نسبتا نزدیکی که با ایران دارد و از نظر اقتصادی به صرفه است،برای ایرانی ها تبدیل به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری شده است.با مهرآباد گشت همراه باشید.

اطلاعات کلی کشور بلغارستان

زبان رسمی: بلغاری

واحد پول: لف  (BGN)

کد کشور: ++۳۵۹

شماره‌های اضطراری

  • آمبولانس: ۱۵۰
  • آتش‌نشانی و امداد و نجات: ۱۶۰
  • پلیس: ۱۶۶

شماره‌ی اضطراری عمومی در وارنا ۱۱۲ است.

اختلاف ساعت با تهران: یک ساعت و نیم از تهران جلوتر است.

فرودگاه‌های بین‌المللی: فرودگاه وارنا

راهنمای حمل و نقل در وارنا

حمل و نقل در شهر وارنای کشور بلغارستان شامل تاکسی، مینی بوس، اتوبوس و اتوبوس برقی می شود. فرودگاه وارنا حدود ۱۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. شما با استفاده از اتوبوس، تاکسی، ترانسفر و کرایه اتومبیل می توانید خودتان را به هتل و مرکز شهر برسانید. اگر با تور وارنا به این شهر سفر کنید ن نیست نگران حمل و نقل فرودگاه وارنا و راه های دسترسی به مرکز شهر باشید. چون ترانسفر فرودگاهی معمولا از سوی مجریان تور ارائه می شود.

جاذبه های گردشگری وارنا

وارنا علاوه بر سواحل بسیار زیبا و تفریحات آبی ، جاذبه های گردشگری دیگری نیز دارد.باغ دریایی یکی از جاذبه هایی است حتما باید در برنامه تور وارنا خود قرار دهید.باغ دریایی باغی سرسبز و زیبا در کنار ساحل است که حتی در اوج تابستون هوایی بسیار خنک و دلپذیر دارد.موزه باستان شناسی وارنا و غار صومعه وارنا،باغ گیاه شناسی و ... از جاذبه هایی است که دیدن و لذت از زیبایی های آن خالی از لطف نیست.

هتل های پیشنهادی در شهر وارنا

  • هتل آدمیرال | Admiral Hotel

هتل آدمیرال در شهر وارنا دارای امکاناتی نظیر استخر، اتاق های شیک و بزرگ و همچنین رستوران و صبحانه می باشد، با اقامت در این هتل تقریباً می توان گفت چیزی کم نخواهید داشت.

شماره تلفن: ۰۰۳۵۹۵۲۳۹۰۲۰۰

آدرس: Unnamed Road، ۹۰۰۷ Varna، Bulgaria

  • هتل هالیدی پارک | Holiday Park Hotel

دیگر هتل پیشنهادی در شهر وارنا هتل چهار ستاره هالیدی است که یکی از معروف ترین هتل های زنجیره ای در سراسر جهان شعبه دارد نیز می باشد. این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت، استخر، باشگاه ورزشی، اتاق هایی با دکوراسیون مناسب و می باشد.

شماره تلفن: ۰۰۳۵۹۵۲۳۵۵۰۳۸

آدرس: Unnamed Road، ۹۰۰۷ Varna، Bulgaria

  • هتل دیونیس | Hotel Dionis

اگر می خواهید در سفر به این شهر اقتصادی عمل کنید، پیشنهاد می کنیم هتل های سه ستاره این شهر را انتخاب کنید، هتل دیونیس هتل ۳ ستاره شهر وارنا است و به عنوان یک محل اقامتی معمولی مناسب است.

شماره تلفن: ۰۰۳۵۹۵۲۶۵۵۶۳۰

آدرس: ul. “Buzludzha” ۹-۱۳، ۹۰۰۰ Varna، Bulgaria

 

 

 

 

 

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر