تفریحات تور صربستان

وقتی به تور صربستان رفتیم چه غذایی بخوریم؟

رستوران های بین المللی نظیر مک دونالدز، پیتزا هات، کی اف سی و غیره در بلگراد و سایر شهرهای صربستان وجود دارند. همچنین رستوران های ایتالیایی زیادی در صربستان هستند که با ذائقه ایرانی  متناسب هستند و مسافران محترم تور صربستان می توانند از آن استفاده می کنند. بنابراین در تور صربستان مشکل غذا نخواهید داشت، ولی اگر می خواهید از تور صربستان استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم غذاهای بومی صربستان را حتما امتحان کنید.

از غذاهای معروف صربستان می توان به Pljeskavica اشاره کرد که گوشت چرخ شده گریل شده با ادویه های مخصوص منطقه بالکان است. همچنین غذایی به نام Sarma هست که در واقع همان دلمه برگ مو خودمان است. همچنین غذایی به نام Cepavi هست که شبیه کوفته گوشت است و همچنین غذاهای دیگر. لطفا برای اطلاعات درباره غذاهای محلی صربستان اینجا کلیک نمایید.

از آنجایی که اکثر هتل های صربستان دارای خدمات فقط صبحانه هستند.شما می توانید صبحانه را در هتل میل نمایید و پس از تفریحات در شهر و خرید ، ناهار و شام را در رستوران های سنتی صربستان میل نمایید.

تفریحات تور صربستان


مسافران تور بلگراد که به دنبال شب زنده داری و تفریحات هستند می توانند از کلاب های مختلف این شهر استفاده کنند. کلاب ها به دو نوع تابستانی و زمستانی تقسیم می شوند که کلاب های زمستانی در فصاهای سربسته هستند. کلاب های صربستان معمولا هزینه ورودی از افراد نمی گیرند و در تمام شب های سال فعال هستند. به طور کلی تور صربستان گزینه مناسبی برای افرادی است که دنبال این تفریحات هستند.


علاوه بر تفریحات شبانه می توانید به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی بلگراد نیز بروید.

02188833123  مهرآباد گشت


تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر