چرا تور صربستان؟

چرا باید تور صربستان را انتخاب کنیم؟

  • صربستان یک کشور اروپایی است که ایرانی ها برای سفر به آن نیازی به اخذ ویزا ندارند، در نتیجه بدون دردسر می توان به کشور اروپایی صربستان سفر کرد.

  • صربستان طبیعت فوق العاده ای دارد. شهر بلگراد در حاشیه رودخانه دانوب و ساوا قرار دارد و شهر سرسبز و پر دار و درختی نیز هست و ارزش دیدن را دارد.

  • ترکیه، دبی، مالزی، تایلند و ... مقاصدی هستند که همه می روند، ولی تور صربستان خاص است. 

  • وجود دریاچه مصنوعی آدا سیگانلیا و رودخانه های دانوب و ساوا باعث شده شمایی که به تور صربستان می روید بتوانید ازتور کشتی های کروز و تفریحات ساحلی آن نیز استفاده کنید.

معایب تور صربستان

  • به دلیل اینکه ایرانی های زیادی تا به حال به صربستان سفر نکرده اند، رستورانهای ایرانی در بلگراد وجود ندارد، هر چند رستورانهای بین المللی زیادی هستند که می توانید با هر سلیقه ای که دارید از آن استفاده کنید.

  • هتل های بلگراد معمولا به صورت Bed & Breakfast هستند یعنی فقط صبحانه به صورت رایگان به شما ارائه می شود و برای ناهار و شام باید وجه پرداخت کنید. البته افرادی که به اروپا سفر کرده اند می دانند در اکثر کشورهای اروپایی همین رویه وجود دارد.

تفریحات تور صربستان

مسافران تور بلگراد که به دنبال شب زنده داری و تفریحات هستند می توانند از کلاب های مختلف این شهر استفاده کنند. کلاب ها به دو نوع تابستانی و زمستانی تقسیم می شوند که کلاب های زمستانی در فصاهای سربسته هستند. کلاب های صربستان معمولا هزینه ورودی از افراد نمی گیرند و در تمام شب های سال فعال هستند. به طور کلی تور صربستان گزینه مناسبی برای افرادی است که دنبال این تفریحات هستند.

علاوه بر تفریحات شبانه می توانید به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی بلگراد نیز بروید.

02188833123  مهرآباد گشت

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر