1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. صربستان جواهر کشف نشده ی قاره ی سبز

صربستان جواهر کشف نشده ی قاره ی سبز

صربستان جواهر کشف نشده ی قاره ی سبز

صربستان جواهر کشف نشده ی قاره ی سبز

صربستان کشوری زیبا با اماکن دیدنی فراوان در قاره ی اروپاست که با دشت های وسیع و طبیعت بکر و دست نخورده اش ، کوهستان های زیبا و چشمه های طبیعی آب گرمش تبدیل به مقصدی مطلوب برای دوستداران طبیعت شده.
صربستان شاید کشور شناخته شده ای برایتان نباشد اما نام آن میان تاریخ خشن و بی رحم قرار گرفته ! کشوری که پس از تحمل بسیاری از جنگ ها امروزه به این زیبایی به حیات خودش ادامه میدهد . هزینه ی کم زندگی ، غذاهای لذیذ ، مردمان مهربان و طبیعت فوق العاده اش از آن کشوری بینظیر ساخته.با تور صربستان مهرآباد گشت همسفر شوید.


وضعیت جغرافیایی کشور صربستان : صربستان کشوری است که از شمال با مجارستان ، از شمال شرقی با رومانی ، از جنوب شرقی با بلغارستان ، از جنوب با مقدونیه و آلبانی ، از جنوب غرب با مونته نگرد ، از غرب با بوسنی و هرزگوین و از شما غربی با کرواسی هم مرز است . بدون اغراق میتوان گفت این کشور در زیباترین و سبزترین منطقه ی این کره ی خاکی قرار گرفته . شما میتوانید ساعت ها به طبیعت چشم نواز آن خیره شوید و از زیبایی های آن لذت ببرید.با تور صربستان ما سفر کنید و از این زیبایی ها لذت ببرید.
آب و هوای این کشور بسیار معتدل است . زمستان های بسیار سرد و تابستان های گرم صربستان ، توریستان بسیاری را جذب میکند ، عده ای را برای خوش گذرانی در ساحل و عده ای دیگر را برای ورزش های زمستانی.


مقصد گردشگری : بلگراد یکی از محبوب ترین شهر های صربستان است که با تعدا زیادی از اماکن تاریخی فرهنگی منتظر شماست.

شهر نووی ساد دیگر شهر صربستان است که با چشم اندازی منحصر به فرد به رودخانه ی پرآب دانوب مقصدی مفرح و زیبا برای گردشگران محسوب میشود .

پیشنهاد میکنیم در سفر به صربستان حتما سری به این دو شهر زیبا بزنید و از جاذبه های تاریخی فرهنگی اش دیدن کنید .

02188833123  مهرآباد گشت

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر