1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. همه چیز درباره شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)

همه چیز درباره شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)

همه چیز درباره شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)

همه چیز درباره شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

پگاسوس ریشه ای یونانی داردو  به معنی اسب بالدار و وفادار است. شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در قاره اروپا است. این شرکت محبوب هواپیمایی که در سال 1989 با همکاری دو شرکت نت ایر و سیلک ایر تأسیس شد، با خرید دو فروند بوئینگ 737-400  فعالیت خود را به عنوان اپراتور پروازهای چارتر شرکت ایر لینگاس آغاز کرد. از سال 1992 آمار سفرهای توریستی در کشور ترکیه بالا رفت و شرکت های هواپیمایی، از جمله شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)توانستند آمار خود را در صنعت گردشگری به میزان جالب توجهی بالا ببرند. این شرکت همواره رو به توسعه در سال 2012 توانست جای خود را به عنوان دومین هواپیمایی بزرگ ترکیه در دنیا باز کند. شرکت پگاسوس که قطب اصلی آن فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن است، با شرکت های ایر برلین، هواپیمایی آذربایجان، آی زدایز و کی ال ام دارای مقاصد مشترک است. این شرکت عظیم که در ایران نیز مشتریان بسیار زیادی دارد در حال حاضر فقط در تهران فعالیت می کند.


مقاصد شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن به 33 مقصد در کشور ترکیه و 70 مقصد در سراسر جهان پرواز مستقیم دارد. در کل این شرکت بزرگ به 103 مقصد در 40 کشور جهان، از جمله ایران پرواز دارد. برای خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus) حتماً با مهرآبادگشت تماس بگیرید.


مقاصد شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)در قاره اروپا

ترکیه، هلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، گرجستان، صربستان، آلمان، ایتالیا، بلژیک، رومانی، مجارستان، روسیه، دانمارک، سوئیس، انگلستان، جمهوری چک، بلغارستان و بوسنی هرزگوین

مقاصد شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)در قاره آسیا

هند، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، ایران، قطر، لبنان، مصر، کویت، عراق، بحرین و امارات

ناوگان شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)که اولین ایرلاین ترکی سفارش دهنده بوئینگ 737-400 و بوئینگ 737است، در حال حاضر 74 فروند هواپیما در دست استفاده و 75 فروند هواپیما در دست سفارش دارد.


برخی از نکات مهمی که باید در زمان خرید بلیط از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus) بدانید.

خیالتان راحت باشد که با وجود قیمت ارزان، پروازهای این شرکت امن است و صندلی های استانداردی دارد. در عین حال بلیط پرواز شما غیر قابل تغییر و استرداد است. اما باید بدانید در هنگام پرواز در حالت عادی هیچ گونه پذیرایی ای از شما انجام نمی پذیرد و در ضمن مقدار بار مجازی که شما می توانید حمل کنید، نسبت به بلیطی که خریداری می کنید متفاوت است. چون شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)هیچ مسؤولیتی در برابر گم کردن و شکستگی وسایل شما ندارد. پس یادتان باشد پکیج خود را خوب بسته بندی کرده و از وسایل خود خوب مراقبت کنید. در صورت گم کردن وسایل خود، هر چه سریع تر به انتظامات فرودگاه خبر دهید و در نظر داشته باشید وزن کیفی که همراه خود به داخل هواپیما می برید نباید بیش تر از 8 کیلوگرم باشد. بد نیست این را هم بدانید که مهمانداران این ایرلاین محبوب در کار و تخصص خود از بهترین ها می باشند و می توانند به چند زبان زنده دنیا صحبت کنند.

و در آخر یه این نکته دقت کنید که شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)برای اعلام آفرها و تخفیفات فصلی اش به سایت ترکیه ای خود بسنده می کند. به همین جهت برای مطلع شدن از آخرین تخفیف های ویژه این شرکت به سایت ترکیه ای این ایرلاین در آدرس زیر مراجعه کنید.

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus): www.flypgs.com


یادتان نرود برای اطلاع از جزییات بیش تر شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus) با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر