1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. معرفی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

معرفی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

معرفی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

معرفی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

آنتالیا از محبوب‌ترین و پر ترددترین شهرهای ترکیه نزد گردشگران داخلی و خارجی است. سالانه هزاران گردشگر از کشور ایران و میلیون ها توریست از سراسر نقاط جهان به این شهر ساحلی زیبا عزیمت می کنند. یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا، هتل های می باشد. اقامت گاه های زیبا و لوکس آنتالیا در کنار ساحل رویایی دریای مدیترانه هوش از سر هر گردشگری می برند. بیش تر هتل های آنتالیا امکانات تفریحی و خدماتی کاملی به مراجعه کنندگان خود ارایه می دهند. شما گردشگر عزیز بسته به نوع برنامه ریزی، اهداف سفر و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، در رزرو هتل های آنتالیا حق انتخاب های زیادی دارید. مهرآباد گشت به شما پیشنهاد می کند پیش از سفر به آنتالیا حتماً با مشاورین ما تماس بگیرید تا با توجه به زمان و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه ما به معرفی هتل آدالیای شهر آنتالیا خواهیم پرداخت. برای رزرو تور آنتالیا، تور قسطی آنتالیا، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در آنتالیا با مهرآبادگشت در تماس باشید.


درباره هتل آدالیا الیت لارا

یکی از معروف ترین و محبوب ترین هتل های آل اینکلوسیو شهر آنتالیا، هتل آدالیا الیت لارا است. این هتل پنج ستاره که امکانات رفاهی فراوانی دارد، دارای یک باغ بزرگ سرسبز، یک استخر روباز، ساحل اختصاصی، آرایشگاه، فروشگاه تهیه هدیه، مرکز اسپا و مجموعه ورزش های آبی است. تمام اتاق های این هتل بی نظیر دارای اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، تجهیزات کامل آشپزی و لوازم مخصوص آرایش می باشند. چشم انداز اتاق های هتل آدالیای آنتالیا دریای زیبای مدیترانه است. در ادامه به معرفی کامل هتل آدالیا خواهیم پرداخت.


امکانات تفریحی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

مرکز اسپا از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

برای این که بعد از یک روز پر تلاش تفریحی یا کاری خستگی خود را در کنید و برای ادامه سفر یا بازگشت به خانه ریکاوری بشوید، حتماً به مرکز اسپای هتل آدالیا سر بزنید. مرکز اسپای هتل آدالیا دارای یک استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا، حمام ترکی و اتاق بخار است. همچنین یک مرکز فیتنس در آن قرار دارد که شما گردشگران عزیز می توانید ورزش های روتین خود را در آن جا انجام دهید.

سالن آرایش از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

در هتل آدالیا یک سالن آرایش بسیار مجهر قرار گرفته که خدمات آرایش و زیبایی کاملی ارایه می دهد. این سالن آرایش خودش به یکی از جاذبه های اصلی هتل آدالیا بدل شده که سالانه گردشگران زیادی، به خصوص از کشور ایران، به قصد استفاده از امکانات آن در هتل آدالیا مستقر می شوند.

استخر روباز از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

در داخل هتل آدالیا یک استخر روباز شیک، بزرگ و تمیز واقع شده که استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان می باشد. شنا کردن و آفتاب گرفتن در این محیط اختصاصی لذت فراوانی برای مراجعه کنندگان در بر خواهد داشت.

پارک آبی از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

یک پارک آبی که به سرسره های آبی فراوانی مجهز است در هتل آدالیا قرار گرفته که نه فقط برای کودکان، بلکه برای بزرگ سالان نیز جذابیت های هیجان انگیزی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت اقامت در هتل آدالیا حتماً سری به این پارک آبی بزنید.

ساحل اختصاصی از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

شما گردشگران عزیز در ساحل اختصاصی هتل آدالیا می توانید به انجام انواع ورزش های آبی مانند اسکی روی آب و قایق سواری و انواع بازی های سرگرم کننده و مهیج مانند بولینگ، بیلیارد، پینگ پنگ و پرتاب دارت بپردازید.

کلاب مخصوص کودکان از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

در هتل آدالیا الیت لارا یک کلاب مخصوص کودکان تعبیه شده که خانواده هایی که با کودکان خود به آن جا عزیمت می کنند با خیال راحت بتوانند به همه امورات سفر رسیدگی کنند.

فروشگاه کادویی از امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

یک فروشگاه کادویی بسیار مجهز در داخل هتل آدالیا تعبیه شده تا مسافرانی که فرصا رفتن به بازار و تهیه سوغاتی را ندارند، با خیال راحت ره آورد سفر خود را از آن جا تهیه کنند.


کافه و رستوران درجه یک، برنامه های زنده عصرگاهی، کلاب شبانه، موسیقی زنده و رقص و پایکوبی از دیگر جذابین های این هتل زیبای پنج ستاره می باشد.


فاصله هتل آدالیا الیت لارا تا مراکز مهم شهر انتالیا

آناتولیا بازار آنتالیا 300 متر

کوندو بازار آنتالیا 1 کیلومتر

آنتالیوم پرمیوم مال آنتالیا 1.4 کیلومتر

مرکز خرید هیسار آنتالیا 1.5 کیلومتر

اوریون بازار آنتالیا 3.2 کیلومتر

مرکز خرید میرا آنتالیا 4.1 کیلومتر

گرند بازار لارا آنتالیا 4.2 کیلومتر

مرکز خرید آکاپارک آنتالیا 4.4 کیلومتر

سلطان بازار آنتالیا 4.7 کیلومتر

استانبول بازار آنتالیا 5 کیلومتر

آبشار دودن آنتالیا 11.8 کیلومتر


به گفته بسیاری از مسافران ترکیه، هتل آدالیا الیت لارا، شهری کوچک در دل شهر آنتالیا است و به خودی خود یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا به شمار می رود. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل به قدری زیاد است که گردشگران ممکن است اصلاً فرصت خروج از هتل را نداشته باشند. برای این که اطلاعات دقیق و کاملی درباره هتل آدالیا الیت لارای آنتالیا و دیگر اقامتگاه ها و هتل های این شهر توریستی به دست بیاورید حتماً با مشاورین ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای رزرو تور آنتالیا، تور قسطی آنتالیا، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در آنتالیا با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123





هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر