تور آنتالیا

تور آنتالیا محبوب ترین تور در بین ایرانیان و شهر آنتالیا پرطرفدارترین شهر ساحلی در ترکیه که بهترین هتلهای ترکیه و حتی اروپا را در خود جای داده است و بیشترین مسافران ایرانی که قصد سفر به ترکیه و شهرهای ساحلی را دارند آنتالیا و تورهای آنتالیا انتخاب اولشان است.

آنتالیا از آن دسته مقاصدی است که جاذبه هایش تمامی ندارد و پس از اینکه با تورهای انتالیا به این شهر ساحلی و جذاب سفر کنید احتمالا آرزو می کنید در یک روز بیش از 24 ساعت زمان در اختیار داشتید. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی خود معمولا در بیشتر روزهای سال آفتابی است، پس تفریحات آبی می توانید جزء گزینه های مناسب تفریحی در آنتالیا محسوب شود.

پرواز های تور آنتالیا | تور قسطی آنتالیا

پروازهای ترک (مانند ترکیش ایرلاینز، سان اکسپرس، پگاسوس، فری برد، کورندون، تیلویند) که مقصد نهایی آنها فرودگاه بین المللی شهر آنتالیاست، لازم است که در یکی از شهرهای قاضی آنتپ یا آدانا به مدت تقریبی 45 دقیقه لندینگ و فرود داشته باشند (در این زمان مسافران اجازه خروج از هواپیما را ندارند) پرواز بعد از 45 دقیقه مجددا به سمت فرودگاه آنتالیا پرواز خواهد کرد. برخی پروازها نیز به فرودگاه قاضی پاشا که فرودگاه اصلی شهر آلانیا محسوب میشوند پرواز دارند که این فرودگاه نیز در فاصله تقریبا دو ساعت از هتلهای شهر آنتالیا قرار دارد و مزیت اصلی این فرودگاه این است که نیاز به فرود در شهر واسطی ندارد و پرواز از فرودگاه های ایران به صورت مستقیم به قاضی پاشا انجام میشوند. اگر قصد سفر به هتلهای نزدیک به آلانیا و بلک را دارید، انختاب این فرودگاه بهترین انختاب خواهد بود.

مناطق و دسته بندی هتل های آنتالیا

هتلها به چند منطقه مختلف تقسیم میشوند : مرکز شهر آنتالیا، لارا، کندو، بلک و سیده و از آنطرف بلدیبی، کمر
نزدیکترین هتلهای ساحلی معمولا در لارا قرار دارند، در این منطقه هتلهای بسیار خوبی قرار دارند و انتخاب بسیاری از مسافران ایرانی هتلهای منطقه لارا است. معروف ترین این هتلها عبارتند از تایتانیک لارا، میراکل، کروانسرای، هتلهای دلفین و . . . همچنین هتلهای منطقه کندو نیز در انتهای بخش لارا قرار دارد .

اما لوکس ترین و گران ترین و برترین هتلهای موجود در پکیج تورهای آنتالیا در منطقه بلک قراردارند، هتلهایی مانند مکس رویال بلک، رگنوم، رکسوس پرمیوم، گرانادا لاکچری و البته هتل لند آف لجندز و پارک آبی لند آف لجندز در این منطقه قرار دارند.

منطقه پرطرفدار دیگر کمر است که به دلیل طبیعت زیبای کوهستانی و خط ساحلی خود بسیار پرطرفدار است . معروف ترین های این منطقه اورنج کانتی و مکس رویال کمر هستند.

تور ارزان آنتالیا | تور قسطی آنتالیا

شما همراهان عزیز مهرآباد گشت می توانید تورآنتالیا را به صورت اقساط رزرو نمایید.برای اطلاع از شرایط اقساط تورهای آنتالیا و یا رزرو تور ارزان آنتالیا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.

تور لحظه آخری آنتالیا

سالانه مردم زیادی برای بازدید از جاذبه های توریستی به آنتالیا ترکیه سفر میکنند. یکی از بهترین راه ها برای سفر ارزان، تورهای لحظه آخری آنتالیا است. مسافرانی هستند که برای سفر ارزان تورهای لحظه آخری را انتخاب میکنند.

رزرو تور آنتالیا

شما می توانید تور آنتالیا را به صورت نقد و اقساط از آژانس مهرآباد گشت رزرو نمایید.

تور آنتالیا Uall

هتل های آنتالیا را می توان یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در قیمت تور آنتالیا دانست، به هنگام خرید تور و یا رزرو هتل آنتالیا باید بدانید که این شهر به طور کلی دارای دو مدل هتل از نظر ارائه خدمات می باشد هتل های all و هتل های Uall، تفاوت این دو هتل در میزان و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند و همچنین ساعات سرویس دهی آن ها می باشد، چنانچه قصد رزرو هتل و یا خرید تور آنتالیا را دارید باید بدانید که هتل های Uall طرفداران بیشتری دارد به طوریکه تور آنتالیا Uall به یک اصطلاح رایج در میان گردشگران و متقاضیان تور این شهر تبدیل شده است و این دسته از تور ها گران تر از سایر تور های آنتالیا می باشند

مهم ترین تفریحات تور آنتالیا

شهر آنتالیا مملوء از مراکز تفریحی می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • پارک آبی آکو
  • ساحل زیبای لارا
  • جنگل کریش

مهم ترین مراکز برای خرید در تور آنتالیا


شهر آنتالیا مراکز خرید بسیار لوکس و مدرنی را در خود جای داده است که در آن ها می توانید طیف گسترده ای از فروشگاه ها را مشاهده نمایید، برخی از معروف ترین مراکز خرید این شهر به شرح زیر می باشند.

  • دپو
  • لاورا
  • پریمیوم مال
  • اوزدیلک
  • اراستا


تور اقساطی آنتالیا | تور قسطی آنتالیا

شما همراهان عزیز مهرآباد گشت می توانید تورهای خارجی را به صورت قسطی رزرو کنید.تور استانبول هم از این قاعده مستثنا نیست!برای رزرو تور قسطی آنتالیا می توانید همین حالا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123

شرایط اقساط تور آنتالیا

  • تورها بصورت اقساط 4 الی 10 ماه و تا سقف 200 میلیون ریال قابل فروش می باشد.
  • به ازای هر ماه ۳٪ به مبلغ تور اضافه خواهد شد.
  •  یک چک ضمانت به مبلغ کل اقساط.
  • دسته چک حتما به نام مسافر باشد.



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر