تور جام جهانی قطر

تور جام جهانی قطر

یکی از جاذبه های گردشگری کشور قطر بازدید از ورزشگاه های فوق پیشرفته و لوکس قطر و تماشای لیگ ستارگان قطر است. دیدن ستاره های بین المللی فوتبال جهان همراه با تشویق های پرشور و معروف عربی لذت تماشای فوتبال را برای گردشگران علاقه مند به این رشته دو چندان می کند. از بخت خوش ما جام جهانی 2022 از روز 30 ماه آبان تا روز 27 ماه آذر سال 1401 در همسایگی ما برگزار می شود. تماشای بزرگ ترین تورنمنت فوتبال در جهان یکی از جذاب ترین تجربیاتی است که هر گردشگری آرزوی تجربه آن را دارد. مهرآبادگشت با برگزاری تور جام جهانی قطر این امکان را برای گردشگران عزیز فراهم کرده است تا سفری، امن، مطمئن و راحت به قطر داشته باشند و از تماشای بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان و سایر تیم های محبوب خود لذت ببرند. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز درباره تور جام جهانی قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر، رزرو تور جام جهانی قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

هزینه های معمول برای سفر به کشور قطر

هزینه سفر به کشور قطر بستگی به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، زمان سفر و مواردی دیگر متغیر می باشد. تور یک هفته ای کشور قطر معمولاً بین 800 دلار تا 1000 دلار برای هر گردشگر آب می خورد.

قیمت بلیط پرواز قطر

بین 200 دلار تا 300 دلار

قیمت هتل های کشور قطر

هتل های دو ستاره: بین 30 دلار تا 50 دلار

هتل های سه ستاره: بین 60 دلار تا 80 دلار

هتل های چهار ستاره: بین 80 دلار تا 215 دلار

هزینه تور جام جهانی قطر

از آن جایی که جام جهانی بزرگ ترین، مهم ترین و محبوب ترین تورنمنت فوتبالی جهان است، هزینه های سفر به کشور قطر در این ایام طبیعتاً بیش تر از روزهای عادی خواهد بود. شرکت قطر ایر ویز طی اطاعیه ای حداقل قیمت تورهای هواداری جام جهانی قطر را 3800 دلار عنوان کرده است. این هزینه بابت بلیط های پرواز، هتل محل اسکان و بلیط مسابقات فوتبال می باشد. هر مسافر تور جام جهانی قطر می تواند بعد از انتخاب تیم محبوب خود 7 بلیط را رزرو کند و در صورت شکست تیم منتخب خود، بلیط بعدی را با مسابقات موفق ترین تیم گروه خود تعویض کند. البته هزینه ها ی تور جام جهانی قطر متفاوت هیتند و بسته به روزهای اقامت، ختل محل اقامت و بازی های منتخب کم یا زیاد می شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای قطر

برای گرفتن ویزای قطر پاسپورت ( با حداقل 6 ماه اعتبار)، گواهینامه واکسن های تأیید شده، کارت ملی و فرم مشخصات فردی مورد نیاز شما گردشگران عزیز است.

نکات مهم برای سفر به کشور قطر

 گردشگران عزیز در نظر داشته باشید برای سفر به کشور قطر تست PCR هفتاد و دو ساعت قبل از ورود شما به کشور قطر (در آزمایشگاه مورد تایید قطرایرویز در ایران به انگلیسی) مورد نیاز می باشد.

همچنین باید گواهینامه واکسیناسیون بین المللی بارکد دار مورد تایید وزارت بهداشت از سایت (www.salamat.gov.ir) داشته باشید و در ضمن باید حداقل 14 روز از تزریق دوز دوم واکسن تان گذشته باشد.


اگر قصد سفر به کشور قطر و تماشای بازی های تیم ملی کشور ما ایران یا یکی از تیم های ملی فوتبال مورد علاقه خود با یک برنامه ریزی دقیق و هزینه مناسب را دارید، با ما تماس بگیرید. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر، رزرو هتل در قطر و رزرو تور جام جهانی قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر