سوالات متداول تور سامویی

سوالات متداول تور سامویی

شما برای سفر به سامویی به یک پاسپورت با 6 ماه اعتبار و یک ویزا تایلند نیاز دارید.

مناطق چاونگ، بوفوت، لامای و مائنام همگی مناطق سرزنده ای هستند و برای تفریح شرایط مناسبی دارند. 

کارشناسان ما در تمامی مراحل رزرو تور سامویی و سفر شما به این جزیره زیبا همراه شما هستند. شما می توانید با شماره تماس 02188833123 تماس بگیرید و هر گونه مشکلی که در این باره داشتید را با ما مطرح کنید.

اگر شما اطلاعات دقیق همسفرانتان را داشته باشید، می توانید خودتان شخصا نسبت به رزرو تور سامویی برای آن ها اقدام کنید.

به این دلیل که در ایام نوروزی تقاضا برای سفر به سامویی زیاد می شود، قیمت تور سامویی ناچارا کمی زیاد می شود. البته ما در آژانس مسافرتی مهرآباد گشت کمترین قیمت تور سامویی را برای شما در تمامی فصول در نظر می گیریم.

به شما توصیه می کنیم که حداقل 3 ساعت قبل از موعد پروازتان به سامویی در فرودگاه امام خمینی حاضر شوید تا بتوانید بدون دغدغه و بدون استرس نسبت به اخذ کارت پرواز و تحویل بار خود اقدام کنید.

منطقه چاونگ و منطقه لامای به خاطر سواحل زیبا و همین طور امکانات تفریحی مطلوبی که دارند، به عنوان بهترین مناطق سامویی برای اقامت شناخته می شوند.

اگر بلیط هواپیما سامویی شما به صورت چارتری باشد، امکان پس گرفتن پول شما وجود ندارد. اما اگر بلیط هواپیما شما به صورت سیستمی رزرو شده باشد، می توانید درصدی از آن را با توجه به قوانین مربوطه پس بگیرید.

شما می توانید با رزرو تور سامویی 7 شب و 8 روز را در این جزیره زیبا و دیدنی تایلند سپری کنید. 

سامویی از بانکوک از راه زمینی و دریایی حدود 760 کیلومتر و از طریق هوایی 471 کیلومتر فاصله دارد و شما می توانید فاصله آن دو را با هواپیما طی کنید. همچین می توانید از ترکیب قطار و کشتی و همین طور ترکیب اتوبوس و کشتی نیز برای طی کردن این فاصله استفاده کنید.

فاصله سامویی و پوکت از طریق جاده 333 کیلومتر و از طریق هوایی 251 کیلومتر است و شما می توانید فاصله این دو تا از جزیره از هم را با هواپیما یا ترکیب اتوبوس و قایق طی کنید.

از محبوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره سامویی می توان به هتل ویسپرینگ پالم سوئیت، هتل ساران سامویی، هتل سنت سامویی و هتل بی واتر ریزورت سامویی اشاره کرد.

برای شما بهتر و مقرون به صرفه تر است که با خودتان به سامویی دلار ببرید و آنجا و در صرافی های این جزیره دلار خود را به بات تبدیل کنید.

شما می توانید تور سامویی را هم به صورت انحصاری و هم به صورت تور ترکیبی تایلند رزرو کنید. در حالت اول شما در تمامی روزهای سفرتان در جزیره سامویی اقامت خواهید کرد و در حالت دوم می توانید سفر به سامویی را با سفر به مقاصد گردشگری دیگر تایلند ادغام کنید.

در این فصل از سال دمای هوای سامویی بین 25 تا 32 درجه سانتگیراد است. با توجه به این دما و البته رطوبتی که در جزیره وجود دارد، بهتر است که شما هم برای سفر تابستانی به سامویی لباس های نازک و خنک در چمدانتان قرار دهید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور سامویی با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید. 02188833123




مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر