معرفی هتل‌های کاپادوکیا

معرفی هتل‌های کاپادوکیا

هتل آرتمیس کاپادوکیا

هتل آرتمیس در کاپادوکیا واقع شده و هتلی باشکوه است که به شما این حس را می‌دهد که انگار از جهان خارج شده‌اید. درحالی‌که اتاق‌های آن بسیار شگفت‌انگیز است، بسیاری از مهمانان از باغ اختصاصی و تراس‌های زیبای آن تعریف می‌کنند. شب‌ها، نورپردازی زیبایی انجام می‌شود و می‌توانید چشم‌اندازی فوق‌العاده ببینید که کاملاً مناسب عکاسی است. کارکنان این هتل به شما کمک می‌کنند که اوقات بسیار خوشی را در کاپادوکیا بگذرانید. اگر با تور آمده باشید که راهنما خواهید داشت اما اگر به‌تنهایی مسافرت کنید، نگران چیزی نباشید چرا که آن‌ها به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

هتل غاری کلبک کاپادوکیا

هتل غاری کلبک مشرف به گورمه واقع شده و مناظری بسیار چشمگیر دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا زندگی سنتی کاپادوکی را نیز تجربه کنید. حمام ترکی، سونا و استخر روباز از جمله امکاناتی است که این هتل برای ریلکس کردن شما ارائه می‌کند. هتل غاری چوبی و سنگی از منسوجات محلی برای ایجاد حس و حالی سنتی و اصیل استفاده می‌کند. بسیاری از این سوئیت‌ها، مجهز به شومینه بوده و حتی بالکن اختصاصی نیز دارند که می‌توانید زیبایی‌های کاپادوکیا را به داخل اتاقتان بیاورید.

هتل سلطان کاپادوکیا

هتل سلطان بالای تپه آیدینلی واقع شده که به این معناست مهمانان چشم‌اندازی کامل نسبت به شهر گورمه زیر پایشان دارند. اتاق‌ها از سنگ ساخته شده و با لوازم داخلی مدرن، تزئین شده‌اند. همچنین مسافران دسترسی به اینترنت وای فای رایگان دارند اما به محض این که پایشان را بیرون از هتل بگذارند حس این را خواهند داشت که در زمان به عقب سفر کرده‌اند. بالون‌هایی بالای سرشان رد می‌شود و می‌توانند نوشیدنی‌شان را در تراس میل کنند یا به بالکن اختصاصی خود بروند و غارها را ببینند.


هتل موزه کاپادوکیا

به اوشیسار بروید و اقامت در هتل موزه کاپادوکیا را تجربه کنید. این هتل بسیار لوکس می‌باشد و جزو بهترین موزه‌های جهان نیز به شمار می‌رود. اتاق‌های آن به صورت غار و از جنس سنگ بوده و در خرابه‌های تاریخی بازمانده است. دکور اتاق‌های آن بسیار عتیقه است و نمی‌شود حتی روی آن قیمت گذاشت. استخر روباز آن جزو بهترین و باکیفیت‌ترین استخرها بوده و تراسی بسیار فوق‌العاده دارد که می‌توانید در آن نوشیدنی میل کنید.

هتل یوناک اولری کاپادوکیا

بسیاری از هتل‌های کاپادوکیا، تاریخی غنی دارند اما کمترین آن‌ها می‌توانند با هتل یوناک اولری رقابت کنند. قدمت این هتل به قرن پنجم برمی‌گردد. همچنین دارای عمارت مجاور یونانی نیز هست که متعلق به قرن نوزدهم است و می‌توانید انتخاب کنید می‌خواهید در کدام یک از این ساختمان‌ها اقامت کنید. لوازم داخلی آن ساخته دست بوده و دیوار حمام‌های آن از جنس مرمر ساخته شده‌اند و بسیار مجلل هستند. فاصله این هتل از پارک تاریخی ملی گورمه تنها 5 دقیقه است و می‌توانید در این پارک، اسب‌سواری کنید و مناظری بسیار زیبا را تماشا کنید.

هتل غار ترا کاپادوکیا

هتل غار ترا در گورمه در غاری واقع شده که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد. ماندن در این هتل حسی هم ذات پنداری زیادی در شما ایجاد می‌کند و می‌توانید به طور کامل درک کنید که افراد در آن سال‌ها چگونه در چنین غارهایی زندگی می‌کرده‌اند. همچنین شما را به گذشته نیز متصل می‌کند و امکان تجربه لحظاتی زیبا را برایتان فراهم می‌کند. در این هتل می‌توانید به طور رایگان از وای فای استفاده کنید و بوفه صبحانه آن نیز بسیار مجلل و خوشایند است که برای مسافران فراهم شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو تور کاپادوکیا به صورت نقد و اقساط با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123




مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر