سفر به بوداپست همراه با فرزندان

سفر به پایتخت مجارستان به همراه کودکان، می‌تواند یکی از دلچسب‌ترین خاطرات شما باشد. بوداپست در کنار جاذبه‌های تاریخی و آبگرم‌هایش، برای فرزندان شما نیز جاذبه‌های خاصی را در نظر دارد.
باغ وحش بوداپست

باغ وحش بوداپست در بین کودکان و بزرگسالان بسیار طرفدار دارد و بیش از ۵۰۰ گونه جانوری را به نمایش می‌گذارد. این جاذبه که از سال ۱۸۶۶ شروع به کار کرده، یکی از قدیمی‌ترین باغ‌ وحش‌های دنیا به شمار رفته و تا به امروز هم حیواناتی مانند شیر، کانگورو و غیره را نگهداری می‌کند. این مجموعه با زیست بوم‌های مختلفی تقسیم بندی شده و بخش‌هایی مانند استرالیا، ساوانا و هند را می‌توانید در آن تماشا کنید. یک باغ پروانه و باغ گیاه‌شناسی هم در باغ وحش وجود دارد. ناگفته نماند که یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های باغ‌ وحش بوداپست ساختمان زیبا و دیدنی آن است. در کنار مجارستان نیم نگاهی نیز به تور ارزان بلگراد داشته باشید!
بازدید از کوپاسی گَت

جدا از مسیرهایی برای پیاده‌روی و دویدن، رستوران، کافه و زمین بازی کودکان نیز در این پارک دیده می‌شود. ساحل شنی هم یکی از قسمت‌های ایده‌ آل برای بازی والیبال به شمار می‌رود. البته امکانات تفریحی زیادی در اینجا وجود دارند که به سرگرمی کودکان و والدین کمک برجسته‌ای می‌کنند. وسایل پیک نیک را مهیا کرده و یک روز خود را در این پارک به تفریحات سالم و پر انرژی در کنار فرزندان سپری کنید.
پارک آبی آکوا ورلد

برای یک روز پر انرژی می‌توانید گزینه پارک آبی «آکوا ورلد» (Aquaworld) را در نظر بگیرید. استخرهای روباز و سرپوشیده، ۱۱ سرسره آبی، یک استخر کودک، استخر موج‌ها و سرگرمی‌های بیشتری انتظار بازدیدکنندگان را می‌کشند. کلوب کودکان با استخر توپ، دیواره سنگ‌نوردی و غیره کامل می‌شود و مسئولین مجموعه از دیدن بازدیدکنندگان جوان در حالی که والدینشان در پارک آبی یا سونا استراحت می‌کنند لذت می‌برند.
بازدید از موزه تاریخ طبیعی

معمولاً از این موزه به عنوان یکی از مناسب‌ترین جاذبه‌ها برای کودکان یاد می‌کنند. موزه تاریخ طبیعی قطعاً برای ذهن‌های کنجکاو جوان‌ترها جایی سرگرم کننده خواهد بود. در قسمت ورودی اسکلت یک وال بزرگ به چشم می‌خورد و نمایشگاه دائمی موزه سیر تکامل بشر و طبیعت را در حوضه کارپات نشان می‌دهد.

مرکز شگفتی‌ های علمی

مرکز شگفتی‌های علمی یک موزه علمی با تمرکز بر روی فیزیک بوده که تلاش می‌کند علم و دانش را با شیوه‌های مختلفی شیرین کند تا کودکان بهتر آن را یاد بگیرند. این مرکز در دو قسمت از بوداپست قرار داشته و در هر دوی آن‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند با موضوعاتی حول خطای دید، صدا و جاذبه به صورت تعاملی سر و کار داشته باشند. تمام چیدمان‌های داخل موزه دستورالعمل و اطلاعاتی به زبان انگلیسی دارند. علاوه بر این نمایش‌ها و فیلم‌های چهار بعدی درباره فیزیک هم پخش می‌شوند که بد نیست جدول زمان‌بندی اجراهای انگلیسی زبان آن را از قبل ببینید.

به همراه فرزندان خود با تور بوداپست مهرآباد گشت سفر کنید و لذت ببرید.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر