بهترین شهرهای چین برای اقامت

بهترین شهرهای چین برای اقامت

برای هر کدام از ما در زندگی این اتفاق افتاده است که قصد دارد محیط زندگی خود را عوض کند و  در شهر و کشوری دیگر زندگی کند. یکی از بهترین انتخاب‌های افراد برای تغییر محل زندگی و یا شهر و کشور ، کشور چین است. این کشور بخاطر پیشرفت‌های اقتصادی و وسیع بودن سرزمین آن، یکی از اولویت‌های اول بسیاری از افراد است که قصد مهاجرت به دیگر کشورهای جهان را دارند.البته این نکته مهم را بدانید که قبل از هر چیزی باید درخواست ویزای چین را بدهید و همچنین اگر شما هم علاقه مندید که درباره‌ی بهترین شهرهای چین برای اقامت و انتخاب بهترین بین آن ها اطلاعات لازم داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط بهترین شهرهای چین برای اقامت

چین دارای شهرهای فراوانی است که هر کدام از این شهرها بخاطر دلایل مختلفی از جمله :داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان،غذای خاص و متفاوت،مراکز تجاری فراوان و .... دارای محبوبیت‌ بین توریستان و مهاجران است.حال در بین شهرهای مختلف چین،پکن که پایتخت چین است و شانگهای که قطب اقتصادی این کشور است از بهترین شهرهای چین برای اقامت محسوب می‌شوند.البته این نکته را هم بدانید که این دو شهر تنها انتخاب‌های شما برای زندگی نیستند،ما در ادامه به بررسی دیگر شهرهای چین می‌پردازیم،با ما همراه باشید.

پکن،از بهترین شهرهای چین برای اقامت اولین شهری که قصد داریم شرایط زندگی در آن را با هم بررسی کنیم ، شهر پکن است. پکن پایتخت چین و یکی از پر‌جمعیت‌ترین شهرهای جهان است. پکن به خاطر مراکز مالی و اقتصادی بسیار زیاد آن چه از طرف چین و چه جامعه‌ی بین الملل که در پکن وجود دارند‌یکی از قطب‌های اقتصادی جهان محسوب می‌شود. علاوه بر این پکن دارای ریشه‌های تاریخی بسیار زیادی است که نشان دهنده سابقه‌ی زندگی در آن به بیش از چندین هزار سال قبل برمی‌گردد در واقع نشان دهنده این است که در این شهر همیشه بهترین شرایط برای زندگی وجود داشته است.

علاوه بر وجود جاذبه‌های تاریخی و شهری پکن، این شهر دومین قطب تجاری جهان است و طبیعتا امکانات زندگی و همچنین مشاغل گوناگون زیادی را در خود دارد،البته این نکته را بدانید که با توجه به این که افراد پس از مهاجرت به پکن زمانی که با توجه به مهارت خود وارد کار شوند، با توجه به حقوق دریافتی خود ، هزینه‌های زندگی در پکن برای شما کافی است یا خیر. به هر حال با توجه به این که پکن یک شهر تجاری است و پایتخت هم هست، میانگین هزینه‌ها در آن نیز متفاوت است.

هانگژو چین

هانگژو از جمله مقاصد پرطرفدار بین شهرهای چین برای زندگی است،جمعیت این شهر حدود ۹ میلیون نفر است و از وسیعترین شهرهای چین است.شرایط این شهر از لحاظ پذیرش توریست مانند شهر پکن است و با توجه به پیشینه‌ی تاریخی و جاذبه‌های تاریخی فراوان آن و از نظر گردش مالی شهر پر پتانسیلی است.

مردم چین درباره‌ی شهر هانگژو اعتقاد دارند که اگر بهشت در بالای آسمان است، هانگژو به عنوان نماینده‌ای از بهشت بر روی زمین به وجود آمده است. در شهر هانگژو عناوین مختلف شغلی وجود ندارد اما باز هم،عنوان شغلی منطبق با توانایی های خود را براحتی پیدا می‌کنید. مراکز خرید متنوع، خانه‌های مدرن، جاذبه‌های گردشگری فراوان، انواع مراکز آموزش و مراکز درمانی برای همه‌ی شهروندان موجود است و به همین دلیل، هانگژو در بین بهترین شهرهای چین برای اقامت وجود دارد.

شانگهای، از بهترین شهرهای چین برای اقامت

شانگهای از نظر بزرگی و وسعت،مدرنیته بودن و تجارت یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای چین محسوب می‌شود.این شهر علاوه بر این که بسیار بزرگ است، جاذبه‌های تاریخی بسیار زیادی را هم در خود جای داده است و به همین دلیل توریستان زیادی از سراسر دنیا با تورهای مسافرتی مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

در حال حاضر در شانگهای بالای ۲۰۰ هزار مهاجر زندگی می‌کنند که معیارهای مختلفی برای انتخاب این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای اقامت داشته اند. از مهم‌ترین دلایل انتخاب شانگهای برای اقامت و زندگی می‌توان به، موقعیت‌های شغلی، شرایط اقتصادی، رفاه اجتماعی و دیگر شرایط شانگهای اشاره کرد و شانگهای یکی از جمله دلایلی است که توریستان به خاطر این شهر اقدام به دریفات ویزای چین و تور آن می‌کنند تا به تماشای این شهر بروند.

شنژن چین

شهر شنژن چین از شهرهای معروف چین نیست و یا ممکن است برخی افراد حتی اسم این شهر را هم نشنیده باشند،اما شنژن یکی از قوی‌ترین مناطق اقتصادی چین است.این شهر در مرکز استان گوانگ دونگ قرار دارد و به خاطر این‌که یکی از مناطق تجارت آزاد در چین است، از آن شهرهایی است که از اهمیت بالایی در زمینه‌ی تجارت و بازرگانی برخوردار است. شنژن شهری بسیار مدرن است و همینطور پتانسیل بالایی برای زندگی افراد مختلف از نژاد و شهرهای مختلف دارد. از آن جا که سرعت افزایش جمعیت در این شهر بسیار بالاست، پیش بینی می‌شود که شنژن بالای ۱۵ میلیون جمعیت دارد.

با توجه به این که شنژن منطقه‌ی آزاد محسوب می‌شود، در این شهر موقعیت‌های کاری فراوانی وجود دارد و همچنین در این شهر امکانات و رفاه زندگی بر اساس تحقیقات شهر نشینی در این شهر بالاتر از برخی دیگر شهرهای چینی قرار دارد. مراکز مالی، تفریحی، ورزشی، سلامت و درمان و همچنین کیفیت بالای زندگی در این شهر باعث شده است تا شنژن نیز به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای اقامت قرار بگیرد.

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره بهترین شهرهای چین برای اقامت با شما صحبت و معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفری لذ‌ت‌بخش و خوبی را تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر