چگونه ویزای چین بگیریم؟

چگونه ویزای چین بگیریم؟

چگونه ویزای چین بگیریم؟: کشور چین یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا با جمعیتی بالای ۱ میلیارد نفر، مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین کشور جهان به حساب می‌آید، که دارای مردمانی سخت کوش است و به همین خاطر از سراسر جهان در تمام شهرها و شهرستان ‌های این کشور سرمایه گذاری شده است. به علاوه کشور چین سرزمین باستانی و اسرار آمیز است که شامل جذابیت‌‌های توریستی فراوانی است و در طول توریستان زیادی را به خود جذب کرده است. به همین خاطر امروزه افراد زیادی برای سفر به چین، نیازمند دریافت ویزای چین هستند تا بتوانند از نزدیک با گنجینه‌ های تاریخی و فرهنگ و ... این کشور آشنا شوند. به همین خاطر هر فردی که قصد داشته باشد وارد چین شود باید طبق قوانین و مقررات این کشور ویزای چین را دریافت نماید.
برای دریافت ویزای چین باید از معتبرترین دفاتر خدمات مسافرتی اقدامات لازم را انجام داد تا بتوان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت کرد. لازم است بدانید تنها کسانی به ویزای چین نیازی ندارند که در کشورهای معاف از ویزا زندگی می‌کنند. ویزای چین را می‌توان علاوه بر هدف توریستی با توجه به نوع سفر خود دریافت کرد و راهی سفر به این کشور شد. از این رو هر شخصی می‌تواند بر اساس ملیت خود ویزای چین را به مدت 15 روز تا ۳۰ روز و یا 90 روز از سفارت کشور چین در تهران دریافت نماید. البته باید توجه داشته باشید تمامی کسانی که متقاضی ویزای چین هستند باید برای این ویزا درخواست خود را ثبت کنند و روند قانونی آن را به طور کامل طی کنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوال چگونه ویزای چین بگیریم؟ پاسخ دهیم.

ویزای چین

آیا تا به حال به کشور چین سفر کرده‌اید؟ چین یک کشور فوق‌العاده زیبا و چشمگیر است که در شرق آسیا واقع شده و پکن پایتخت آن است. اگر بخواهیم از جاذبه‌های گردشگری چین صحبت کنیم، اندازه‌ی یک کتاب حرف برای گفتن هست. این کشور جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری دارد که شما را شیفته خودش می‌کند و قطعا دل کندن از آنجا کار سختی خواهد بود. جالب است بدانید که نصف خوک‌های جهان در چین زندگی می‌کنند و این همه پانداهای جذابی که در جهان حضور دارند، از چین آمده‌اند.
آیا قصد شما برای سفر به چین، گردش و تفریح است؟ اگر قصد سفر دارید باید بگوییم یکی از زیباترین کشورها در انتظارشما است. قطعا برای سفر توریستی نیاز به ویزای توریستی هم دارید. در ادامه بیشتر در مورد این ویزا توضیح می‌دهیم.

راهنمای دریافت ویزا چین

اولین پاسخ به سوال چگونه ویزای چین بگیریم؟ این است که کسانی که قصد دارند ویزای چین را دریافت باید توجه داشته باشند که شرایط دریافت ویزای چین با توجه به نوع ویزای درخواستی شما فرق دارد اما مراحل دریافت تمامی ویزاها تقریبا مشابه هم هستند. از این رو در مرحله اول برای دریافت ویزای چین باید از طریق سایت به صورت اینترنتی درخواست داده شود. پس از این‌ که درخواست شما با موفقیت به ثبت رسید می‌توانید فرم مخصوص درخواست یا ثبت نام ویزا را دریافت کنید. این فرم برای اخذ ویزای چین بسیار مهم و حیاتی است و تمامی اطلاعات شخصی فرد متقاضی ویزا باید به درستی در آن درج شود به گونه‌ای که هیچ مغایرتی با اطلاعات شخصی وجود نداشته باشد. پس از آن باید فرم را به سفارت چین ارسال کنید تا درخواست شما بررسی و در صورت کامل بودن اطلاعات و داشتن شرایط لازم با درخواست شما موافقت شود.
در صورتی که سفارت چین موافقت خود را با درخواست شما اعلام کرد باید وقت سفارت چین را دریافت کنید که در این زمان تمامی مدارک مورد نیاز ویزا به سفارت ارائه داده می‌شود. به علاوه لازم است بدانید که وقت سفارت چین از مراحل بسیار مهم اخذ ویزای چین می‌باشد که این وقت به منظور مراجعه حضوری به سفارت گرفته می‌شود. از این رو فرد متقاضی ویزا به همراه تمامی مدارک مورد نیاز ویزا چین در تاریخ مشخص شده به سفارت مراجعه می‌کند. در این وقت با فرد متقاضی مصاحبه می‌شود و درباره هدف سفر از او سوالاتی پرسیده می‌شود. به علاوه در این وقت از فرد متقاضی ویزا مدارک تحویل گرفته می‌شود و انگشت نگاری انجام می‌شود که پس از آن فرد تقریبا باید دو تا سه هفته منتظر بماند تا از نتیجه دریافت ویزای خود مطلع شود. سپس در صورت پذیرفته شدن ویزا فرد می‌تواند مقدمات سفر خود را انجام دهد و راهی کشور پهناور چین شود.
البته اگر در این زمینه مشکلی داشتید حتما با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس بگیرید،کارشناسان ما تمامی این مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

مدارک مورد نیاز ویزای چین

هر شخصی که قصد دارد به چین سفر کند باید برای دریافت ویزا مدارک بسیار مهمی را ارائه دهد که این مدارک شامل:
گذرنامه ( پاسپورتی که بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد و حداقل دارای 2 صفحه خالی باشد تا بر روی آن مهر ویزا بخورد. )
کپی ویزاهای دریافتی قبلی کشور چین ( اگر پاسپورت قبلی را دارید که مهر چین بر روی آن خورده است را نیز به همراه خود داشته باشید. )
۲ قطعه عکس با پس زمینه سفید و روش متعلق به همان سال فرد متقاضی ویزا
ارائه فرم درخواست ویزا که حاوی اطلاعات شخصی فرد متقاضی ویزا می‌باشد.
دعوت نامه از طرف شرکت یا نهادی که با کشور چین ارتباط داشته باشد.
فیش پرداختی قیمت یا هزینه ویزا
پرداخت بیعانه به صورت دلار به حساب بانکی
پرداخت مبلغی به سفارت چین برای دریافت ویزا
ارائه بلیط رزرو شده رفت و برگشت هواپیما
تمکین مالی به مبلغ 10 میلیون تومان و بیمه مسافرتی

قیمت ویزای چین

قیمت ویزا چین از دیگر نکات بسیار مهم می‌باشد که در زمان دریافت ویزا با آن مواجه خواهید شد. معمولا هزینه ویزا چین برای کسانی که قصد تجارت با این کشور را داشته باشند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت هر کدام از ویزاهای چین باید حتما مدارکی همانند تمکین مالی، پاسپورت که حداقل بیشتر از 7 ماه اعتبار داشته باشد و 3 صفحه خالی در آن باشد و دو قطعه عکس 6 در 4 را به همراه فیش پرداختی ارائه دهید. به طور کلی مقدار هزینه ویزای چین با توجه به نوع ویزای درخواستی کاملا متفاوت می‌باشد.
قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور چین ( مسافرتی و کار و تحصیلی ) با هم متفاوت است لذا شما برای آگاهی دقیق از مبلغ ویزا و مدارک مورد نیاز ( مدارک مورد نیاز بالا برای ویزای مسافرتی می باشد ) از طریق راه های ارتباطی و یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

نکاتی برای اخذ ویزای چین

به عنوان سخن پایانی لازم است گفته شود درخواست ویزای بسیاری از افراد متقاضی بنا به دلایل بسیاری ممکن است رد شود که هنگام اعلام نتیجه دلیل رد شدن درخواست از طرف سفارت اعلام می‌شود. در این صورت فرد متقاضی می‌تواند با برطرف کردن تمامی نواقص پس از یک مدت زمان خاص دوباره نسبت به درخواست ویزای چین اقدامات لازم را انجام دهد و با خیالی راحت راهی سفر به کشور زیبای چین شود و از اقامت خود نهایت لذت را ببرد و لحظه ‌های متفاوتی را در آنجا تجربه کند. در پایان امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با استفاده از مطالب بالا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.
جالب است بدانید که مبلغ واریزی برای اخذ ویزای چین برای کودکان دلبند شما هم مانند خود شما است و تفاوتی ندارد و پس از واریز مبلغ به حساب سفارت، دیگر قابل برگشت نیست. سعی کنید مدارک مورد نیاز را تا آخر سفر به همراه خود داشته باشید تا زمانی که پلیس مرزی، مدارک را از شما درخواست کرد به راحتی به آنها نشان دهید و مشکلی برای ورود شما به کشور افسانه‌ها بوجود نیاید.
بهتر است قبل از اینکه تصمیم به اخذ ویزای چین یا هر کشور دیگری بگیرید، به یکی از موسسات حقوقی مراجعه کنید و از مشاوران خبره و باتجربه آنها کمک و مشاوره بگیرید تا کارها با اصول و دقیق پیش برود و استرس و نگرانی خاصی در هیچ مرحله‌ای نداشته باشید.
به هر حال برای هر هدفی که به چین سفر می‌کنید مطمئن باشید یکی از بهترین و ماندگارترین خاطرات شما در این کشور خواهد بود و خاطرات آن تبدیل به یک تجربه‌ی بی نظیر و هیجان انگیز می‌شود و باز هم برای رفتن به کشور چین لحظه شماری خواهید کرد. 
ما در این مقاله درباره چگونه ویزای چین بگیریم؟با شما صحبت کردیم،شما همراهان عزیز مهرآباد گشت برای دریافت ویزای چین و ویزای فوری چین فقط کافیست با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تماس بگیرید و بقیه‌ی مراحل را به ما بسپارید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر