1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. مناسب‌ترین زمان برای رفتن به بوداپست

مناسب‌ترین زمان برای رفتن به بوداپست

مناسب‌ترین زمان برای رفتن به بوداپست

بهترین آب و هوا: مناسب‌ترین آب و هوا برای رفتن به مجارستان در ماه‌های می و سپتامبر (اردیبهشت و شهریور) است. دما در این ماه‌ها کمتر از ۷۰ درجه فارنهایت (۲۱ درجه سانتیگراد) است. البته در ماه‌های تابستان (با دمای معادل  ۸۰ درجه فارنهایت) (۲۶ درجه سانتیگراد) هم هوای این کشور دلپذیر و مطلوب است.

بهترین قیمت: شما در زمستان یعنی زمانی که میانگین دما تا ۳۰ درجه فارنهایت (-۱ درجه سانتیگراد) کاهش می‌یابد، می‌توانید بهترین تخفیف‌ها به همراه قیمت‌های مناسب را داشته باشید.با تورهای لحظه آخری بوداپست مهرآباد گشت را در کنار تور های ارزان صربستان ما همراه باشید.

چه کارهایی باید انجام داد؟

نمونه‌ای از فرهنگ  قهوه‌خانه: قهوه یکی از ابعاد ضرروری از زندگی اجتماعی و فکری بوداپست بوده‌است. شما می‌توانید قهوه‌خانه‌های تاریخی که در آن‌ها جنبش‌های بزرگ سیاسی اولیه اروپاشکل گرفته است در بوداپست پیدا کنید و از نزدیک ببینید. می‌توانید برای درک بهتر این شهر در بین گشت‌وگذار خود به این قهوه‌خانه‌ها بروید و به مطالعه روزنامه‌ها و کتاب‌هایی که در اختیار شما می‌گذارند، بپردازید.

از معماری شهر لذت ببرید: تنها قدم‌زدن در خیابان‌های بوداپست می‌تواند برای بازدیدکنندگان، درس معماری باشد. شما در این شهر باقی‌مانده‌های امپراطوری روم، گوتیک و ساختمان‌هایی به سبک باروک و هچنین بسیاری از ساختمان‌های سبک مدرن را که با سایر بخش‌های شهر در ارتباط است، خواهید دید. می‌توانید با بازدید از موزه‌های (مانند موزه هنرهای زیبا)  این شهر، اطلاعات فرهنگی خود را افزایش دهید و با خرید بلیط به تماشای نمایش در خانه‌های اپرا یا سالن‌های کنسرت محلی بروید.

حمام کنید: بوداپست به خاطر چشمه‌های آب گرم بهاری خود خیلی معروف است. این چشمه‌های آبگرم دارای خواص معدنی و درمانی زیادی هستند. می‌توانید در این چشمه‌های آب گرم حمام کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر