مسقط عروس شهرهای عربی

مسقط عروس شهرهای عربی

 تا به حال اسم عروس شهرهای عربی به گوشتان خورده است؟ شهر مسقط، پایتخت عمان به این لقب معروف است.پس ازین به بعد به مسقط بگویید عروس شهرهای عربی!

مسقط،شهری پاکیزه که گویی همه چیز آن تا دست نخورده مانده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی مسقط عروس شهرهای عربی بپردازیم. اگر شما قصد رزرو تور مسقط و یا تور عمان را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معماری شهر مسقط عروس شهرهای عربی

مسقط شهری با خانه‌‌هایی کوتاه و سفید رنگ است. در منطقه ای از مسقط همه ‌وزارت خانه ‌ها در یک ردیف قرار گرفته‌اند و همه ساختمان‌‌ها جدید ساخته شده‌اند و چشم انداز جذابی برای بازدیدکنندگان به حساب می‌آید.

مردم عمان

مردم عمان بسیار فروتن هستند که می‌توان گفت همه آنها رنگ سفید را دوست دارند. اغلب لباس‌‌های سفید را برای پوشش انتخاب می‌کنند. زنان شهر مسقط اغلب روبنده بر چهره دارند. برخی از مردان مسقط کلاه‌هایی بر سر دارند که از زنگبار آمده است. جالب است بدانید که مدیران شهر به زیبایی و آراستگی بهای زیادی می‌دهند.

در یک برخورد اجمالی می‌توان گفت که مردم عمان بسیار متواضع و فروتن بوده و خیره شدن کودکان، زنان و مردان به گردشگران در این کشور امری عادی است و نشان از رفتار صمیمانه و توجه ‌شان به خارجی‌‌ها دارد.

ویژگی‌های اقلیمی مسقط عروس شهرهای عربی

اقلیم کوهستانی مسقط ویژگی بارز آن است که در همه جای شهر خودش را نشان می‌دهد. بیش‌تر مناطق کشور عمان را رشته‌کوه‌ های بزرگ پوشانده است که در دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس خیلی کمتر دیده می‌شود.

همچنین در این سرزمین زمین‌‌های حاصل‌خیز هم در نواحی جنوب شرقی و هم در مناطقی شبه استوایی مانند صحرای ربع الخالی دیده می‌شوند.

ما در این مقاله درباره مسقط عروس شهرهای عربی با شما صحبت کردیم و آن را به شما عزیزان معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین و ویزای عراق،تور باکو ، تور عمان و تور مسقط داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر