جاذبه های گردشگری برتر کرواسی

کرواسی کشوری در قاره ی اروپاست که مملو است از اماکن تاریخی ، طبیعی و فرهنگی فراوان که سالیانه عده ی بیشماری از مسافرین را به سمت خودش میکشاند . ما در این مقاله به معرفی چند جاذبه ی برتر این کشور اروپایی اشاره کرده ایم.

جزیره ی اچوار:جزیره ی اچوار حکم جواهری ارزشمند را درکرواسی دارد.این امکان برایتان فراهم است که بدور از هیاهو و شلوغی شهر اقامتی آرام و راحت را در جزیره تجربه کنید.هوای تازه ، مردم میهمان نواز و مهربان و از همه مهمتر سواحل فوق العاده و دیدنی همه چیز را در جزیره تکمیل کرده.بناهای قدیمی جزیره بازگوکننده ی قدمت و اصالت این جزیره ی منحصر به فرد است.شراب های منحصر به فرد آن طرفداران بسیاری دارد.پیشنهاد میکنیم در سفر به کرواسی حتما سری به این مکان مناسب و ایده آل بزنید.

پارک ملی پلیتویچ :از دیگر اماکن پرطرفدار در کشور اروپایی کرواسی پارک ملی پلیتویچ است.این پارک دارای تپه های بزرگ و سبز است. 16 دریاچه ی زیبا دور تا دور این تپه را فرا گرفته که نهایتا به آبشارهایی متفاوت میریزد.فضای رویای این منطقه بسیار مناسب ببرای عکاسی است پس دوربین هایتان را فراموش نکنید.مسیرهای پیاده روی به صورت راهی باریک از میان درختان بلند میگذرد از طرفی پل های چوبی ای وجود دارد که شما را از روی دریاچه ها عبور میدهد.طبیعت بکر و سبز این پارک بی همتا باعث شده حیوانات فراوانی درش زندگی کنند.حیوانات وحشی مثل خرس و گرگ،اما نگران نباشید چرا که این حیوانات بسیار ترسو هستند و امکان ندارد شما بتوانید آنها را ببینید. 


ساحل زلاتی رت : هر عکسی از کشور زیبای کرواسی بازگوکننده ی زیبایی های این ساحل طلایی است که همچون الماسی در این کشور میدرخشد.این ساحل زیبا پر است از سنگ ریزه هایی که زیبایی ساحل را چندین برابر کرده.این سنگ ریزه ها قسمتی از ساحل را فرا گرفته اند که نام اسپیت را به آن داده اند.در پشت این مکان زیبا و شگفت انگیز درختان بلندی قرار گرفته که محیطی دنج را برای حمام آفتاب درست کرده .


اسپیت در فصل های تابستان و بهار پر میشود از تخت های مخصوص آفتاب و همچنین جمعیتی که برای حمام آفتاب به این منطقه آمده اند.ساحل زلاتی رت با توجه به هر فصل تغییراتی درش ایجاد میشود.از امکانات مفرح آن میتوان به موج سواری،شنا،غواصی و استفاده از انواع قایق های بادی و بادبانی اشاره کرد. شما هم می توانید به همراه تور کرواسی مهرآباد گشت از این زیبایی ها لذت ببرید.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر