تمکن مالی ویزای چین

چین با تاریخچه‌ای بیش از ۵ هزار ساله از بزرگ‌ترین ملت‌های قدیمی است. این کشور از رودخانه زرد و یانگ تسه سرچشمه می‌گیرد. ما در این مقاله درباره تمکن مالی ویزای چین با شما هم صحبت شده‌ایم.

کشور چین یکی از پرطرفدارترین مقصدهای توریستی جهان محسوب می‌شود. برای سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزای چین هستید.شما در هر فصلی که به این کشور سفر کنید، پر از زیبایی است و اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. با این وجود، ماه‌های طلایی سفر به چین: آوریل، می، سپتامبر و اکتبر به حساب می‌آیند. سفر در این ایام یعنی هوایی مطبوع، مناظری بهشتی و البته با هزینه‌ای بیشتر.خوبیه سفر در دیگر ماه‌های سال این است که از شلوغی و هزینه اضافه خبری نیست و این که هر فصل زیبایی خاص خود را دارد.

دریافت ویزای چین

چین کشوری است که در شرق قاره آسیا قرار دارد و پکن پایتخت آن می‌باشد. این کشور با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، شرایط اقتصادی و همچنین دانشگاه‌های بسیار خود، سالانه افراد زیادی هستند که قصد سفر به سمت آن را دارند. چین جز آن دسته از مقاصدی است که بنابر هر دلیلی که بخواهید به سمت آن سفر کنید باید ویزای مربوط به آن را دریافت کنید. ما در این مطلب از مهرآباد گشت قصد داریم تا درباره تمکن مالی ویزای چین خدمتتان ارائه دهیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تمکن مالی ویزای چین

نامه تمکن مالی سفارت چین، نوعی تاییدیه از طرف بانک و به زبان انگلیسی است که جهت اطلاع رسانی در خصوص میزان موجودی و گردش حساب مالی متقاضی صدور می‌گردد. با توجه به الزام سفارت چین مبنی بر ارائه نامه تمکن مالی ویزای چین توسط مسافران، دریافت این گواهی و ارائه آن به همراه دیگر مدارک ثبت نام برای سفر به این کشور ضروری است.

چگونه از بانک نامه تمکن مالی ویزای چین بگیریم؟

برای دریافت نامه تمکن مالی ویزای چین، دارنده حساب باید به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کرده و فرم درخواست صدور آن را بعد از تکمیل به یکی از باجه ها ارائه نماید. زمان پاسخ به درخواست شما، با توجه به قوانین هر یک از بانک‌های کشور متفاوت خواهد بود. توصیه ما به شما این است که برای اینکه بتوانید زمان بندی مناسبی در روند جمع آوری مدارک ویزای چین خود، داشته باشید، حتما از کارشناس مورد نظر در بانک بخواهید تا بازه زمانی را به شما اعلام نماید. البته قطعا این بازه زمانی بیشتر از دو تا سه روز کاری نخواهد بود.نامه تمکن مالی یکی از مهمترین مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای چین است.

ما در این مقاله درباره تمکن مالی ویزای چین با شما صحبت کردیم،همچنین اگر شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت سوالی درباره‌ی ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری چین داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به همه‌ی سوالات خود پاسخ دهند و سفری لذت بخشی را با ما تجربه نمایید.02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر